RSS

In the name of the FATHER

10 мај

Danas je mom tati rođendan. Neću da vam kažem koji jer to uopšte nije bitno. Moj tata ja mlad dečko i svako ko kaže drugačije, nema pojma o životu. Uopšte!

Moj tata je pravi frajer.

Moj tata je sa mojom mamom od njegove sedamnaeste godine i još uvek se vole kao i tada.

Moj tata sluša mnogo dobru muziku.

Moj tata ima gomilu ploča koju predano čuva. Ploče se nikome ne daju i ne izlaze iz naše kuće.

Moj tata po ceo dan radi, a kada dođe sa posla hoće da igra Far Cry, Crisis i još poneke igrice i da ga niko ne dira.

Moj tata obožava The Rolling Stones i mi smo išli zajedno na koncert.

Moj tata je jedan od najboljih ljudi koje znam,

Moj tata je, sa mnom i Anom, odavno razgovarao o tome da svaka akcija ima svoju reakciju, o uzročno – posledičnim vezama, i da je svako odgovoran za svoje postupke.

Zato, moj tata, nama veruje i pušta nas, ma koliko mu teško bilo.

Kad moj tata kaže da treba da razgovaramo ozbiljno, to znači da sam napravila neko gadno sranje, a to je uradio dva puta u životu.

Moj tata nas mnogo voli i sve bi učinio za nas.

Moj tata, je imao tužnu i bolnu facu, kao da ga je neko udario u stomak, kada se Ana udavala.

Moj tata, ode sa mamom na pijacu, za njegov rođendan, i meni kupi nešto. Video čovek.

Moj tata, siroma’, većinu života je živeo sa četiri žene – mama, baka, Ana i ja.

Al’ ne žali se, bar da ja čujem.

Moj tata najbolje vozi auto. Najbolji je drajver i sa njime sam se osećala najsigurnije.

Moj tata je prodao svoj auto da Anu pošalje na fakultet.

Ne znam šta je prodao da bi poslao mene.

Moj tata je meni kupio najbolji kompjuter na svetu, da ne delimo njegov.

Moj tata je ćale, ne da bih ja bila cool, nego je stvarno ćale!

Moj tata radi po ceo dan, viđa se sa nama po nekom čudnom vremenu, noću, pridveče, da bismo mi imali paaaa skoro sve što poželimo.

Moj tata viče na nas kada je neko bolestan, ali mu to ne zameramo, jer znamo da je iz straha za nas.

Moj tata nas ludo voli.

Ja mog tatu ludo volim.

Moj tata je najbolji tata na svetu.

SREĆAN MU ROĐENDAN!!!!!!!

 
18 коментара

Објављено од стране на 10 маја, 2009 инч Dobro sam

 

Ознаке: , ,

18 одговора на “In the name of the FATHER

  1. Deda

    10 маја, 2009 at 1:14 pm

    SRECAN RODJENDAN tvom najboljem tati na svetu !!!
    Ziveli !!!

     
  2. zelenavrata

    10 маја, 2009 at 2:18 pm

    Srecan rodjendan i od mene!!!!
    Malo je takvih tata, cuvaj ga.

     
  3. Sanja

    10 маја, 2009 at 4:07 pm

    Srecan tati rodjendan! 😛
    obraduje se covek kad cuje i ovako nesto, umesto onog… znas.

     
  4. Ivana

    10 маја, 2009 at 7:18 pm

    Deda, ŽIVELI! Evo malo dočekujemo goste

    Zelena, nego šta nego da ga čuvamo. Pazimo i mazimo.

    Sanja, hvala. Ono – ne znam. ?

     
  5. Luka

    10 маја, 2009 at 7:32 pm

    SRECAN RODJENDAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!….

     
  6. Sanja

    10 маја, 2009 at 9:35 pm

    pa znas – cale mi je kreten, nista mi ne dozvoljava, ne razumemo se i to… 😛

     
  7. Ivana

    10 маја, 2009 at 10:15 pm

    Luka, hvala puno, pa i kod tebe da pročitam sličan post, za tvog tatu 🙂

    Sanja, aaa to… pa to je sooooo last year! Šalim se… :mrgreen:

     
  8. Branka

    10 маја, 2009 at 10:31 pm

    Srecan mu rodjendan!!!!
    Tvoj tata deluje cool!!!!
    Moj tata deluje opasno na prvi pogled…ali nije takav!!!
    Kao i tvoj tata radi puno,pa chak i dva posla zbog nas….i sad je u CG zbog nas….i mnogo mi nedostaje!!!!!
    Ziveli najkul tate!!!!

     
  9. Suske

    10 маја, 2009 at 10:39 pm

    Srećan rođendan najboljem tati na svetu! 😉 😀

     
  10. mahlat

    11 маја, 2009 at 10:57 am

    Pa srećan mu rođendan, da vam je živ i zdrav 😀

     
  11. Ivana

    11 маја, 2009 at 12:48 pm

    Branka, tvog tatu nisam upoznala, ali znam tebe, mora da je mnogo cool kada je napravio tebe takvu, divnu. Hvala bejbe

    Suske & Mahlat, hvala vam od srca!

     
  12. solaric

    11 маја, 2009 at 9:49 pm

    Поводом срдачног рођенданског „поклона“ ево још један леп прилог, сачуван од заборава а посвећен татама:

    МУШКЕ РУКЕ

    Мушке руке

     
  13. Kulic

    12 маја, 2009 at 1:12 am

    Video sam tvog tatu danas. Nisam znao da mu je rodjendan da mu cestitam. Inace je super lik, i zna se sa mojim matorim 😉

     
  14. teta

    12 маја, 2009 at 7:54 am

    nisi rekla i da je najbolji brat na svetu i najbolji ujka na svetu i najbolji sve…

     
  15. Charolija

    12 маја, 2009 at 5:49 pm

    Divno, presrećna sam kad pročitam ovako nešto. Srećan tati rođendan i još puno, puno godina da vam je živ i zdrav i da se tako puno volite.

    Nema za tate ništa teže nego kada udaju svoje ćerke. Budu srećni i tužni, i suza im se omakne i brada zadrhti, budu ponosni, ma tate su zakon. Obožavam svog tatu i moraću jednom i ja da napišem nešto o njemu. Zaslužuju kada su nam tako dobri. 😀

     
  16. Ivana

    12 маја, 2009 at 8:45 pm

    solaric, hvala lepo

    Kulic, jaoo ja ne znam tvog matorog, ali znam da je moj super lik 😀 Hvala.

    teto, u pravu si! MOJ TATA JE NAJBOLJI BRAT NA SVETU I NAJBOLJI UJKA I NAJBOLJE SVE!!

    Čarolija, a ja sam presrećna kada si ti presrećna i željno iščekujem post o tvom tati. Dobrodošla nazad i hvala

     
  17. Miloš

    15 маја, 2009 at 5:04 pm

    Vrhunski tekst! Malo me podsetio na srednju skolu i slobodne teme 🙂 Tatu si toliko nahvalila da bi sad svi voleli da ga upoznamo.

     
  18. Ivana

    15 маја, 2009 at 7:16 pm

    Miloše, hehe, hvala, a tatu skoro svi i onako znaju 😀

     

Постави коментар