RSS

Neverovatna lakoća postojanja

17 јун

Kakvu smo juče ludnicu od dana i noći imali uopšte neću da vam pričam. O vožnji na 245454546544 stepeni preko dana, neću. O umoru, o stizanju kući u pola 6 jutros, opet neću.

Tu smo. Svi. Umorni, neispavani, pušimo smrdljive španske cigarete, ali srećni. Sad tu neke obaveze, pa zajebavancija.

Nego kupila sam haljinicu! Haljinicu sam poslednji put nosila u drugom razredu osnovne škole. Bila je bordo, od somota. Zla deca su me zezala da izgledam kao trudnica i od tada ih nisam nosila.

Ova je preslatka. Ljubičasto – karirana. ”Medena” sam u njojzi. I ne zbog haljinice, već zbog snage volje, ja postajem sve površnija i površnija. Odlično!

Znači, pod broj A: mrzim Amerikance. Super! A pod broj B: juče mi je pukao jedan veštački nokat i to je bila prava tragedija! Eto mi mog otkrovenja! Hoću da mi polomljeni veštački nokat bude najveći problem u životu!

I tako, sedimo u autu, znojavi i umorni, pušimo cigarete, ja u haljinici, sa polomljenim noktom, pljujem Amerikance. Ja sam srećna žena! Što me niko ranije nije naučio ovom životu!

…..i tako, umorna sam kao dvoje malih pasa, ali neopisivo srećna, čekam Anku da se vrati sa nekih administrativnih obaveza i idemo….

pod broj C: ima počnem čvrsto da verujem u one zavere i Jevreje

pod broj D: opet me iznervirale dnevne novine na naslovnoj strani o raskidu neka dva…nečega. Nit’ ja znam ko su oni, nit’ oni znaju ko sam ja, i baš me zabole što su raskinuli. Ana kaže da je vreme da počnemo da kupujemo ozbiljnije novine, a mi joj odgovorismo da su to najozbiljnije koje postoje.

….. šta li ću da radim sa ovim noktom, mame mu ga…

 
10 коментар

Објављено од стране на јун 17, 2009 in Ludilo!

 

Ознаке: , ,

10 responses to “Neverovatna lakoća postojanja

  1. Sanja

    јун 17, 2009 at 1:21 pm

    Eto vidis da sve jednom dodje na mesto! :P

     
  2. RainDog

    јун 17, 2009 at 1:46 pm

    Pozdrav svim Perićima i Jankovićima. :)

     
  3. Mahlat

    јун 17, 2009 at 2:07 pm

    Hipnotisi ga da poraste :lol:

     
  4. zelenavrata

    јун 17, 2009 at 3:39 pm

    Pljuni pa zalepi :lol:
    I kaze:
    ‘`Aljinicu boje lilaaaa, ti si dusoooo oblacila…’, ajmo u kafanu, sto volem ovu pesmu, ihaaaaaa! ZaHebala ga, ljubila ga ali se nije zaljubila u `aljinici boje lilaaa :D

     
  5. Suske

    јун 17, 2009 at 4:17 pm

    Ja potpisujem mog drugara @Rain Dog -a :D

    Jebeš nokat, imaš ih još 9 ;)

     
  6. prichalica

    јун 17, 2009 at 11:51 pm

    A šta ako zla deca sad vide da nemaš nokat?! :shock:

    PoZz!!! ;)

     
  7. atol

    јун 18, 2009 at 9:04 am

    Nisi citala “u novinne”. Jevreji postoje.
    Ne razumem kako da je “stampa” to izostavila ovih dana. Pisi im i zali se.

     
  8. Ivana

    јун 18, 2009 at 11:46 am

    Sanja, sve dođe na mesto, osim nokta :)

    Rain, pozdravi prenešeni!

    Mahlat, ali ja ne umem da hipnotišem, a učenje nečego novog kosi se sa mojom novom životnom politikom

    zelena, idemo u kafanu, sa sve haljinice

    Suske, ima ih još 9, ali sumnjivi mi nešto ;D

    pričalica, sad me boli K za zlu decu

    atol, naravno da Jevreji postoje i oni kontrolišu svet i sve, ali novine ne smeju da pišu jer su gazde svi isti.,….. hahah

     
  9. dusan

    јун 19, 2009 at 12:06 am

    Imam jedno rešenje za situlaciju sa veštačkim noktom. Nije da ih nosim pa imam rešenje, nego imam opšte rešenije za takovu situlaciju.
    Naime, sve pretvoriti u mimidž, razviti filozofiju od toga, sa stilom nositi puknuti nokat, zavodljivo kopati prstom bez nokta po nosu, kad pukne još jedan ponosno pokazivati ostala tri i svih pet prstiju na drugoj ruci, a onim dva, mahati dragim osobama, razumeće.
    Aj kako život može da bude lak i spokojan.

     
  10. Oliver

    јун 19, 2009 at 2:16 am

    Sve Je Lako Kad Si Mlad !!
    Pozdrav za goste iz Španije!!!

     

Оставите одговор

 
Прати

Добијте сваки нови чланак достављен у ваше поштанско сандуче.

Придружите се 25 других пратиоца

