RSS

Ne znam, bre, koji naslov na ovo da stavim

03 нов

Raslinavili smo se ovih dana i ćale i ja. Ja premrla od stra’ da nisam zakačila ovo svinjsko. Kakva sam kljakava i sa nula imunitetom, ne bi me čudilo. Kupila mi mama odma’ onaj ekomer za imunitet, trošim čajeve, vitamin c i ostala čudesa. Zdravstvenu još uvek nemam jer kad si posle 17 godina školovanja završio svoje skupo i teško visoko obrazovanje, nemaš posao a nemaš ni zadravstvenu. Mada, ionako se kod nas čeka dva dana kod lekara sada, a ovi ne bi razlikovali boginje od svinjskog gripa.

Ćale uzeo odmor od nedelju dana. Juče. Od juče smo počeli da se svađamo. Prvo kad sam prijavila da sam bolna. Počeo da se dere na mene. Pričala sam vam o tome da je to mehanizam odbrane kod njega, da krene da se dernja kad ga stra’. I tako krene on meni da se dere kako se ne oblačim dovoljno i da sam zato stalno bolesna. Ja uzvratim paljbu da to NIJE TAČNO, gle kako sam obučena, gle kako se oblačim, jorgan sam izvukla još u avgustu i ”pogle’ me bre, spavam u džemperu!!”. Onda je promenio dranje da nisam bolesna zbog toga što se ne oblačim premalo, već zato što se oblačim previše. Odlučila sam da nema šanse da pobedim u toj raspravi i povukla se u svoju narandžastu sobicu da tupim po internetu…

… kad ono – Đoka Pavlović, d’izvinete. Internet odbija saradnju, na sitno, već neko vreme. Samo se isključi, pa se ponovo uključi, pa se isključi itd. Vratim se kod ćaleta po hiljaditi put da mu ukažem na taj problem i da ga teram da zove nadležne da vidimo u čemu je problem i da isti rešimo. On odbija. Ja penim. On peni. Opet dezertiram u sobu.

Posle određenog vremena, proviri njegova glava sa molbom da mu skuvam kafu. Posle je mirno igrao igricu i pio kafu, dok sam ja pizdela oko interneta.

U toku dana, svađasmo se još malo oko tog istog interneta, dok me negde pridveče nije obavestio da je identifikovao problem na njegovom kompu (vezani smo na istu kablu za net) i da ga rešava. Ja srećna. Rešio problem, radi. Lepo.

Ustanem jutros, pripremim klopu, zakucam se da čitam i da se probudim kad opet isti Đoka Pavlović. Zapenim opet. Ćale spava, uživa u odmoru. Već se radujem današnjem danu kako će da izgleda.

…a da, pao je sneg. Duva vetar. Ima – 300 napolju. MI JOŠ UVEK NEMAMO GREJANJE!!!!! Sve manje mislim da sam obolela od bilo kakvog gripa. I mislim da još treba da se oblačim.

Najebasmo ga ove zime. Smrt nekome!

 
12 коментар

Објављено од стране на новембар 3, 2009 in Auuu sam se iznervirala!

 

Ознаке: , , ,

12 responses to “Ne znam, bre, koji naslov na ovo da stavim

  1. kofernjaca

    новембар 3, 2009 at 12:07 pm

    mislim da je “Đoka Pavlović” sasvim dovoljno

     
  2. RainDog

    новембар 3, 2009 at 11:53 am

    A koju to igricu igra Perke? Ja naleteo na Super Maria za PC i ne dižem glavu.

     
  3. Ivana

    новембар 3, 2009 at 12:03 pm

    Uuu to prosto za njega! Daj meniii Mariaaaaaa

     
  4. RainDog

    новембар 3, 2009 at 12:31 pm

     
  5. Mahlat

    новембар 3, 2009 at 5:34 pm

    Kako je sad Djoka Pavlovic :mrgreen:

     
  6. Ivana

    новембар 3, 2009 at 5:46 pm

    Đoka Pavlović je dobro, hvala na pitanju. Muči se sa ovim Mariom, nije ga igrala odavno. Ne može da provali kako da prođe jedan nivo…ccccc..

     
  7. Suske

    новембар 3, 2009 at 7:49 pm

    Kako bre Ivana nemaš grejanje?
    mene malopre obavestili putem maloga ekrana da su mi radijatori mlaki. Ne bih lenja, ustadoh i pipnuh.

    Led ledeni, zaledili se dabogda.

    Mi smo svi bolesni, ko sa temeperaturom, ko bez nje ..

    A bogumi smo i besni, al’ što reče moja sister, “šta se ti dereš na direktore što se nisu organizovali da zatvore škole kad nema grejanja, kad vam svima bre lepo kući, i nikome ne treba grejanje.
    Gde su penziineri, roditelji, opštinska uprava … svima lepo”

     
  8. magi

    новембар 4, 2009 at 1:18 pm

    ja imam grejanje! mlako i nedovoljon :mrgreen:

     
  9. zelenavrata

    новембар 4, 2009 at 1:49 pm

    Kako je danas Djokica? :D
    I men` mlaki radijatori, ne mogu gacu da osusim na njojzi dva dana :P

     
  10. Mahlat

    новембар 4, 2009 at 5:24 pm

    Jeste li se svi zamrzli ili sta 8O

     
  11. Monika

    новембар 4, 2009 at 5:41 pm

    E, a ja sad odo’ da pobijem govna i gotova stvar!

     
  12. Sanja

    новембар 6, 2009 at 9:19 am

    More,mamicu im njihovu, kad mi pricaju s televizora da imam grejanje! Mozda sam luda pa samo umisljam da mi ledeni radijatori! :evil:

     

Оставите одговор

 
Прати

Добијте сваки нови чланак достављен у ваше поштанско сандуче.

Придружите се 25 других пратиоца

