RSS

Strogo hipotetički govoreći, brate!

09 нов

Mnogo mi smešno sve od jutros.

Možda to ima neke veze sa tim što me jutros probudila moja ljubljena nesanica u petnaest do 5. Pa sam se mučila i nekako uspela da dremam do pola 7. A onda su me probudili moji ljubljeni roditelji koji su imali neku raspravu jutros pred polazak na posao. Nisam baš sve razumela, ali otprilike se radilo o tome da se mama ljutila na ćaleta što je ‘’ustao ranije nego što je trebao’’. Smešno.

Onda smo ćale i ja odgledali neku divnu emisiju o pojavljivanju vanzemaljaca u drevnom Japanu. I to me oraspoložilo. Sve mi nekako smešno.

Onda mi smešna Mahlat sa njenim kuguarima, pa me to podsetilo kako sam ja onomad dok se zabavaljala sa onim ‘’čije ime više ne pominjemo’’, bila taj kuguar, a to bilo u modi, a ja nisam znala. Uvek sam nekako uspevala da pratim modu a da ne budem svesna toga.

Pa se i tome malo smejala.

A u suštini najsmešnije mi je nešto sasvim levo. Hipotetički govoreći, kada imate situaciju u životu da vam nešto stvarno fail. Onako, veoma ste željni nečega. Hipotetički govoreći, naravno. Toliko nešto želite, ali nema da potpuno izgubite nadu da će se desiti. I hipotetički govoreći iz vedra neba vam padne u krilo. I vi se obradujete, hipotetički naravno. A onda, opet hipotetički, vaša sopstvena priroda se uroti protiv vas da vam se ta želja NE ostvari iako vam je pala u krilo.

I šta da radim, smejem se.

Sve hipotetički, naravno.

 
8 коментара

Објављено од стране на 9 новембра, 2009 инч Ludilo!

 

Ознаке: , ,

8 одговора на “Strogo hipotetički govoreći, brate!

  1. Mahlat

    9 новембра, 2009 at 8:54 am

    Jesi li ti, hipoteticki naravno, 🙂 dobila grejanje il’ si samo ‘nako jutros hipotetički nasmejana.

     
  2. Punky

    9 новембра, 2009 at 12:46 pm

    Hipoteticki zivimo u Boru, tako da je sve hipoteticki, sem placanje za taj hipoteticki zivot… 😀 I pivo je hipoteticki dobro, ali nema vise onaj „mladalacki“ ukus, a i hladno je ispred dragstora, hipoteticki zivi smo i dalje, ali u nekom kalupu debelom, mamu im, tamo nekom…

     
  3. Ivana

    9 новембра, 2009 at 4:22 pm

    Mahlat, hipotetički grejanje bilo dobro danas, al’ samo zato što bio protest, a na protest bila sam. Grejanje se smanjuje kako prolazi dan. Smejem se zbog nečeg drugog, hipotetički.

    Punky, ne razumem te baš najbolje, ali verujem ti 😛

     
  4. Firstname Lastname

    9 новембра, 2009 at 4:24 pm

    Moze kratak report sa protesta pls? Za nas koji nismo tamo al’ smo zainteresovani?

     
  5. Ivana

    9 новембра, 2009 at 4:29 pm

    Bili ljudi. Ne znam tačno koliko, ali mnogo više nego što očekivala, s obzirom na to da je padala kiša. Bili do opštine. Ponudili da se razgovara sa nekom opštinskom delegacijom, odbili. Bila frka, uleteli neki ljudi u opštinu, ali ne znam tačno šta je bilo, ja bila pozadi. Verovatno će na e-stavu da bude neki izveštaj.
    Imam opravdanje zašto nisam pratila kako treba, izvinjavam se …

     
  6. Firstname Lastname

    9 новембра, 2009 at 4:35 pm

    thx Ivana.

     
  7. Monika

    9 новембра, 2009 at 5:09 pm

    Ti si, hipotetički, malo udarena :))

     
  8. zelenavrata

    10 новембра, 2009 at 1:02 am

    Kako hipoteticki kade si smejala 🙄

     

Постави коментар