RSS

Дневне архиве: март 26, 2010

Mirna sam


Mirna sam. Ne znam šta mi je. I osećanja i akcije su mi u totalnom balansu u poslednje vreme,da me to čak i ne zbunjuje, a trebalo bi.

Rekoh pre neki dan, da se bojim za svoju nostalgiju, mislim da me napušta.

Jasno meni to, da sad imam neki posao, i čemu da se posvetim, pa mi se ne umire više od beznačajnos’. I žao mi što ne mogu da vam pišem o poslu. Nije da ne mogu, nego nekako sa mojim velikim ustima, bojim se da ne pređem neku nevidljivu granicu.

A interesantno je. I smešno. I zadovoljna sam. Volela bih da mogu da vam pričam o tome kako mi se umire od smeha kad tresnem dnevnikom o klupu da umirim decu. Volela bih da vam opišem decu, ima ih raznih. Volela bih da vam pričam njihove bisere, njihova razmišljanja, njihove šale. Ali tu ima te granice. Da vam pričam kako sam uhvatila sebe da vičem toliko da sam ostala bez vazduha i mislila da ću da se onesvestim. I još mnogo stvari. Kako se radujem sa njima, kako se šalim sa njima, kako me prijatno iznenade, kako me nerviraju ponekad, a verujem i kako ja nerviram njih.

Ali ono što moram da vam ispričam je jedna presmešna situacija, bar meni. Zbog predmeta koji predajem, nemam svoj kabinet, pa se tako seljakam u slobodne koji su u tom trenutku. I nekako je kabinet biologije najviše slobodan jednim danom. I ima neki stirpor za koje su špenadlom zakačene i nabodene neke bube i leptiri. I to privlači dosta dečiju pažnju. I tako na kraju svakog časa, jedno moje oko je prikovano za taj stripor. Jer, uvek se nađe neko ko izvadi neku bubu i hoće da je nosi napolje ili da plaši devojčice. I onda je deo mog posla da opominjem ”Ostavi te bube!”, ”Vrati bubu na mesto!” I mnogo mi je smešno samo izgovaranje te rečenice.

I tako..

Mirna sam…

 
9 коментар

Објављено од стране на март 26, 2010 in Dobro sam

 

Ознаке: ,

 
Прати

Добијте сваки нови чланак достављен у ваше поштанско сандуче.

Придружите се 25 других пратиоца