RSS

Nešto malo o Ivani

20 мар

Imam 2 F dijagnoze

Često razmišljam o tome zato se česma zove česma, a ne grožđe? Zašto baš nešto ima baš neko ime?

Kada uzmem neku stvar iz gomile, npr tanjir ili čašu, razmišljam kao da su oni živi, pa se pitam da li je ostalima drago što ih nisam uzela ili im je žao.

Volim kako bole modrice ili mesto na kome sam primila puno injekcija.

Kad neko drugi jede pljeskavicu, ona mi odvratno miriše, kad je ja jedem, ne osećam taj miris.

Kokice nemaju isti ukus kad ih jedeš gladan i kad ih jedeš sit.

Volim da čitam knjige koje mi se dopadaju over nad over again.

Volim da pijem vruću vodu pod tušem.

Imam sistem dok igram yamb.

Često daydreaming-ujem i tu sam ja glavni lik u svačijem životu i mnogo sam bitna.

Patetična sam i previše dramatizujem stvari.

Volim da jedem fil od živih jaja, jogurta i pavlake koji mi ostane kad pravim nešto, iako znam da tako mogu da dobijem salmonelu.

Pesma No Quarter u obradi Tool-a me podseća na najbolji sex, bez ikakvog posebnog razloga.

Kad imam veoma visoku temperaturu, obično najbližoj osobi prepričavam “Vodič kroz galaksiju za autostopere“

Ne zelim da Mali prestane da mi nedostaje, jer, on je sve ovo znao

 
12 коментара

Објављено од стране на март 20, 2009 in Dobro sam

 

Ознаке:

12 responses to “Nešto malo o Ivani

  1. miskobor

    март 20, 2009 at 10:40 am

    Dobro dosla u svet blogera. Srecan pocetak i sve najbolje. Ako bude trebala neka pomoc, na mene se mozes osloniti.

     
  2. Ivana

    март 20, 2009 at 1:03 pm

    Hvala Miško!
    Dobrodošao!

     
  3. nikitastory

    март 20, 2009 at 1:43 pm

    Uvek postoji neko ko sve zna. Njih volimo najvise:)

     
  4. gemina

    март 20, 2009 at 2:33 pm

    Interesantno, nisam mislila na to, ali za kokice si apsolutno u pravu!!!

    A koji ti je sistem za yamb?

     
  5. astfgl

    март 20, 2009 at 2:46 pm

    Ovo dobro sam me podesti na Nikosona u Shiningu, kad kuca na pisacoj mashini Feelin fine.. 🙂

    Lepo ti blogovanje, tju ga pratim

    zpo

     
  6. Ivana

    март 20, 2009 at 3:36 pm

    nikitastory: Istina je da postoji neko ko sve zna, samo što taj neko, ko je sve znao, nije više sa nama. Ovo je stari text. Dobrodošao/la

    gemina: Eh, pa ne bi bio moj sistem, kada bih ga javno delila. Mada uglavnom je vezan za neke opsesivno-kompulzivne radnje 🙂 Dobrodošla!

    astfgl: “Only work and no play makes IVANA a dull boy“ 🙂
    Doborodošao si da pratiš

     
  7. nikitastory

    март 20, 2009 at 3:40 pm

    Zao mi je.Hvala na dobrodoslici 🙂

     
  8. zelenavrata

    март 20, 2009 at 11:17 pm

    Dobro ovo sa pijenjem vruce vode pod tusem, sad cu da idem da probam 🙂
    Dobrodosla.

     
  9. shaputalica

    март 21, 2009 at 12:57 am

    „Kad imam veoma visoku temperaturu, obično najbližoj osobi prepričavam ”Vodič kroz galaksiju za autostopere”“ 😆 Ja prepričavam i kad nemam temperaturu. :mrgreen:
    Zanimljivo.

     
  10. atol

    март 21, 2009 at 1:43 am

    E i ja volim da pijem umuceno jaje u mleku. S obzrom da od rodjenja prezirem hranu, baba me je odrzala u zivotu na ovoj vrsti tekucine. A s obzirom na broj pojedinih sirovih jaja tokom silnih godina, zakljucujem da ta salmonela i nije tako cesta (narocitio ako trosis jaja iz proverenih izvora). A zadovoljstvo je ogromno.

     
  11. Ivana

    март 21, 2009 at 4:55 am

    zelenavrata, kakva je voda ? Jel’ prija? Hvala na dobrodošlici, dobrodšla ti meni
    shaputalica,ma prepričavam je i ja “strejt“, ali ga baš detaljišem sa 41 🙂
    atol, zadovoljstvo jeste ogromno, ali mene je salmonela pogodila jednom. Te bolove i prepričavanje “Vodiča“, nikom ne bih poželela. Dobrodošli!

     
  12. Luna Morena

    март 31, 2009 at 11:02 pm

    Sa kokicama i vrucom vodom se slazem 🙂 knjige takodje.. A ovaj recept cu morati da probam 🙂 pa sve i da salmonlu dobijem :):)

    Najbolja recenica – za temeperaturu i glalaksiju :):)

     

Оставите одговор

 
