RSS

Ne volim

21 мар

Bez nekog posebnog reda:

1. Džigericu – jednostavno je ne volim. Ima grozan ukus, odvratno mi smrdi i moj želudac neće da se složi sa njom. Kada god hoću da budem hrabra i pojedem je, moj stomak je kao izbacivač u nekom exkluzivnom klubu – odma’ ide napolje.
2. Kada me ljudi prave majmunom – a ja to vidim, taj neko vidi da ja to vidim, a nastavi to da radi. Tada obično postajem veoma bezobrazna i koristim razne neprijatne reči i izraze, pa onda ja ispadnem još gora.
3. Ljude koje mrze – nikada mi neće biti jasno otkud tolika mržnja. I to se obično mrze besmislene stvari, stvari koje ne razumemo i koje su različite od nas. Kada će ljudi shvatiti da je mržnja uzaludno trošenje energije i da mržnja samo rađa još mržnje?
4. nebo-plavu boju – jebi ga, ne volim je.
5. licemerje – u svakom obliku. Prosto me izluđuje i odma’ oću da se svađam i bijem i isterujem neku pravdu
6. instituciju (bilo koje) crkve – ne treba meni posrednik između mene i Boga. Ne treba mi gomila licemera koja želi da se osećam loše zbog svakog ljudskog poriva.
7. kišobrane – mogu i kapuljaču da stavim, efekat je isti, ja ionako, ovako smotana gazim u bare. A noge su valjda najbitnije da se ne nakvase? Ne volim kišobrane zato što kišobrane nose ljudi. A oni ne vode računa da li će da ti isteraju oko, nakvase te još više ili te izguraju sa trotoara svojim najširim kišobranom
8. Borske lekare – velika većina su diletanti kojima treba doživotno zabraniti da se brane medicinom. Pre neki dan rekoše mojoj prijateljici da drži svoju jednomesečnu bebu na dijeti, jer joj se sin ugojio čitavih 300 grama više od proseka
9. Šalterske službenike/ce – ljudi koji mogu da me nateraju da urlam od besa i bespomoćnosti i da ih izvlačim iz one rupe za gušu
10. Matematiku – ne znam je, nije mi jasna i ne volim je.Tačka.
11. Paola Koelja i Milorada Pavića – wannabe mudroseri koji prodaju jeftine knjige za samopomoć naivnim ljudima
12. Ljude kojima je zanimanje “stilista“ – koje je, bre, to zanimanje?! Jel’ se ide u školu za to?! Jel’ im ide staž? Imaju penziono, zdravstveno?
13. Svakog tipa koji mi se obrati sa maco ili šećeru – odmah hoću da ga ujedem za nogu!
14. Da idem u prodavnicu – mrzi me.
15. One koje ne znaju razliku između jer i jel – pa majku mu, kako ne naučiste za sve ove godine?! Nije teško
16. Sneg – mokar je, hladan i beo. Ne volim zimu i ne volim da mi je hladno
17. Mesec april – ružne stvari se dešavaju tada meni, mojoj porodici i ljudima koje volim
18. Mačke – mnogo su mi prepredene i koristoljubive. Jednostavno ih ne volim. Kerovi su mi bolji
19. “Ljigavo“ rukovanje – stisni, bre, ruku muški. Pogotovu ako si muško!
20. Vermut, likere i ostala sladunjava pića – čemu to?
21. Klince koje veruju u globalnu zaveru od strane jevreja – odakle li skupljaju te gluposti? Jedan mi je navodio članove senata koji su jevreji, veze njihovih prezimena sa bogotstvom i vlasnike bogatih kompanija. Što ne igraju fudbal ili tako nešto?
22. Ljude koje bacaju đubre po ulic uz stav da neko drugi to treba da počisti – uvela bih ja ogromne kazne za to!
23. Da me lažu – reci mi istinu, ma kakva bila, velika sam ja, mogu to da podnesem
24. Da pijem čaj – nije mi ukusan, ma kakav god da je. Ni kada sam bolesna ga ne pijem.
25. Zgrade u kojima nema funkcionalnih prekidača za svetlo – pa moram onako u mraku da opipavam i tražim, sve u strahu da će da me drmne struja
……

 
10 коментара

Објављено од стране на март 21, 2009 in Auuu sam se iznervirala!

 

Ознаке: ,

10 responses to “Ne volim

  1. Suske

    март 22, 2009 at 12:27 am

    7. i 14. ne potpisuje, ostalo da! Zanimljivo 🙂

     
  2. stevo

    март 22, 2009 at 11:09 am

    Čini mi se da ti je malčice kratak ovaj popis, takodje smatram da još nisi stigla popiti dobar čaj jer nema ko da ti spremi – mislim na osobu koja zna skuvati dobar čaj.

     
  3. mahlat

    март 22, 2009 at 11:34 am

    Ne volim ni ja sve to 😀 sem pod 7 – radije kisobran nego najlon kesa, 8 – sta vam rade ti lekari :)), 14, 16 i 17. JA sam rodjena u aprilu pa cu ja lepa da ti se desim tad. Slatko 🙂

     
  4. Ivana

    март 22, 2009 at 11:42 am

    Suske, a sneg? Ti beše voliš sneg?
    Stevo, mogla bih ja ihiiihiii ovako do sutra, ali bih onda ispala neki tu mrgud, a nisam. Vesela sam.
    Mahlat, ti si se meni “desila“ malko pre aprila. Dobrodošla kod mene.

     
  5. atol

    март 25, 2009 at 10:24 am

    Dje me nadje kod Koelja- konacno neko ko je ukapirao Koelja i Pavica u pravom svetlu. Delim stoprocentno tvoje misljenje. Zatim licemerje, salterske sluzbe, ogavne macketine, crkvene establismente, neuke antisenmitiste, zagacivace sredine i srukovanje „ala mrtva riba“. Dzigerica moze da bude podnosljiva kada se isprzi sa pola kile luka (navadile me neke Nislije), od slatkih pica volim Baileys, a chai-latte je pravo otkrice (ne pijem kadu pa se davim u tome od kad se pojavio na trzistu i kafeima). A posebno obozavam one sto se obracaju sa „lutko“. April volim po definiciji – tada mi je rodjendan i mnogi ljudi koje apsolutno kapiram su rodjeni u prvoj polovini aprila (slicno se slicnom raduje).
    Volim tvoju listu.

     
  6. Ivana

    март 25, 2009 at 12:24 pm

    Drago mi je da voliš moju listu 🙂
    I još više mi je drago što se slažeš za Koelja i Pavića. Retko ko to “sme“. Svi nešto “mudroseru“ oko njih. Ja sam se u IV godini gimnaziji drala i protestvovala ceo čas kada smo radili Hazarski rečnik
    Nisu me voleli 🙂

     
  7. Suske

    март 25, 2009 at 4:33 pm

    Auu Ivana previdela sam i 10 i 16 😯 … 😦 Ja obožavam sneg i matematiku 😀 :mrgreen:

     
  8. atol

    март 27, 2009 at 10:06 am

    Pa znas kako, Koeljo je pisac za siroke narodne mase, koje ne umeju da prepoznaju pouku u knjizi. On im isprica pricu, pa im na kraju knjige kaze i sta je naravoucenije, tako da se oni posle toga osecaju produhovljeno i nacitano. A sa Miloradom Pavicem imamo sindrom „carevog novog odela“. Niko ne sme da kaze ono sto zaista misli, da ne ispadne glup u drustvu zato sto nije razumeo takvu kreativnost.

     
  9. Luna Morena

    март 31, 2009 at 11:13 pm

    Ovako slazem se sa: 25, 22, 17,13, 7 🙂 Za 13 radim i gore stvari ne ujedam samo :):)

    Ne slazem se sa 10, 16, 18 … (gde bas macke ne volis) :):)

    A meni je inace zabranjeno to necu, ne mogu, ne, neseser 🙂 i sve sa negacijom 🙂 🙂 tako da mogu samo da delim misljenje 😉

    Pozz

     
  10. zelenavrata

    април 28, 2009 at 12:47 pm

    Ma sve moze, ne volim samo svoje misli kada su siptarske, sa ostalim se snadjem nekako.

     

Оставите одговор

 
