RSS

Volim ovaj grad

21 мар

Uprkos tome što je malopre pao, i zadržao se sneg. U martu!
Uprkos tome što grad propada, što nema od čega da se živi jer ga svakakve budale pljačkaju, a svakave budale to trpe.
Uprkos tome što se saplićem o svakakvo đubre na svakom koraku
Uprkos tome što me svake večeri sačekaju 13 kera ispred zgrade u želji da me gricnu
Uprkos tome što škole i obdaništa nemaju krov…
Uprkos mnogo toga
Ja ga volim. Stvarno
Jer se samo u Boru mogu desiti neke stvari.
Samo u Boru se može ući u kafanu gde te konobari dočekaju nasmejani, besplatnom tequilom samo zato što si došao
Samo ovde će te konobari pitati koju muziku da puste
Isti ti konobari, će ovde, izaći iz šanka i đuskati sa tobom celu noć
Samo u Boru se gost u kafani može popeti na uzvišeno mesto, i igrati go, dok mu cela kafana aplaudira
Samo ovde se u kasne jutarnje sate dele pljuge, onako bratski
Samo ovde dva drugara pričaju celu noć na vlaškom i ruskom, iako ne znaju ni jedan od ta dva jezika
Samo u Boru, u kafani se može iste večeri vesiliti uz EKV, Moloko, neki trens, Tool i Panteru
I zato, a i zbog još mnogo čega volim ovaj grad.
Stvarno ga volim!
Ali dok se ne otopi ovaj sneg, ja iz kuće ne izlazim.
Što je mnogo, mnogo je

 
8 коментара

Објављено од стране на март 21, 2009 in Dobro sam

 

Ознаке: , ,

8 responses to “Volim ovaj grad

  1. stevo

    март 21, 2009 at 9:41 am

    Ma ok, sve je to lepo, naročito ako se voli svoj grad, ali neke stvari se dogadjaju i drugde. Inače bio sam u Boru pre… dve nedelje pre bombardovanja, tada si ti još bila klinka. Mogu ti reći da već tada je bilo sve daleko od dobrog. Inače sjajna je stvar biti optimista, samo da se ima razloga za to.

     
  2. Ivana

    март 21, 2009 at 12:02 pm

    Ja u totalno besmislenim stvarima nalazim razloge za optimizam – to je ivanizam 🙂

     
  3. Deda

    март 21, 2009 at 11:55 pm

    Mislim da ne postoji osoba koja je veci optimista od mene…
    A vidim da ima jos ljudi koji podjednako kao ja vole grad Bor !!!

     
  4. bulevarisveta

    март 22, 2009 at 12:37 pm

    U Boru nisam bila, dosla sam do Majdanpeka i jako mi se dopalo…

     
  5. Ivana

    март 22, 2009 at 12:51 pm

    bulevarisveta, svrati do Bora, ali ostavi očekivanja iza sebe i zadrži otovoren um. Bor je jedno veoma posebno mesto…

     
  6. Skochko.

    март 22, 2009 at 1:01 pm

    Divno je.
    Bash sam se raznezhila dok sam chitala ovo.
    Bashbash. :]
    I sve je to tachno.
    Bor je jedno posebno mesto.
    There’s no place like Bor. xD

    Sve stvari su ti divne.
    I ja volim da pishem, al’ me sramota da napravim blog, jer mislim da cje mi se ljudi smejati. xD

     
  7. Ivana

    март 22, 2009 at 4:06 pm

    Hvala Skochko, a za blog i strah da će ti se ljudi smejati, ja ti mogu reći samo ono što su meni dragi ljudi rekli pre nego što sam počela da pišem – budi samo svoja! I ništa drugo. Ljudi cene iskrenost!

     
  8. Luna Morena

    март 31, 2009 at 11:09 pm

    Pa nista, meni prostaje samo da svaratim u tu kafanu i da se ispricam uz tekilu sa svim tim ljudima 😉 eto toliko mi se svijda 🙂 🙂 mada sigurno je to neka posebna „kafana“ 🙂

     

Оставите одговор

 
