RSS

Kakva budala, a i ja pored njega

23 мар

Obavestila sam Vas već da idem u teretanu. Tako ja danas na onoj spravi što simulira skijanje, sva rašrafljena, lete mi noge i ruke na sve strane, ono što mi meri puls svitka non – stop i pokazuje mi da mi puls 120, jer nemam kondiciju. Ja ne odustajem! I tako, čepim se ja na onome, oko mene 20 ogledala i desetak tipova što se samo gledaju. Meni to ne sviđa pa okrenem glavu u drugom pravcu. A tamo uredno začešljan tip “na razdeljak“, sa nekom produhovljenom facom udavi neku slatku devojčicu, pričajući joj o njegovim kućama po okolnim selima, parama kojima ima, kako ljudi lažu kada pričaju kako nemaju para, evo on ima i firmu itd.

Mic po mic, krene on da priča o svojoj budućoj bivšoj ženi, te kakva je ona, kako joj ništa nije bilo dovoljno i još neke ordinarne gluposti. Ne znam koji me đavo naterao da ga pogledam, i verovatno sam napravila “onaj“ moj pogled, što li ne gledam svoja posla, ne znam. Kako me je snimio, tako se okrenuo prema meni, ono devojče pobeže, a on krene da razgovara sa mnom, iako ga ništa nisam pitala. Te što sam ga tako pogledala, pa ja ne znam kako su se oni voleli dok su se zabavljali, i sve joj je pružio, i onda ona ostala trudna i oni se venčali. I opet joj se sve pružio, i čim se porodila, ona se promenila. Više joj ništa nije dovoljno, te je nikakva majka, te hoće da izađe povremeno iz kuće i ostavi babi i dedi dete, te vodi dete sa sobom u kupovine…

Meni skače puls na onoj spravi i mislim se kako to mene uopšte ne interesuje, i zašto on to meni priča i opet koji me đavo naterao da pogledam uopšte u njegovom pravcu? On se ne zaustavlja, Priča li priča, te kako ga je ostavila na kvarno, kako mu ostavila poruku da je baba bolesna, pa otišla, pa mu sad ne dozvoljavaju da vidi dete, a on je bolji roditelj od svih njih zajedno. Kako je unajmio i advokata i privatnog detetktiva (privatnog detetktiva eeeeeej!) da prati svaki njen korak, da joj oduzmu dete i da ona od njega ne dobije ni paru. Ali opet bezveze mu je sve to, jer su se oni mnogo voleli i sve je bilo u redu, ali eto, umešala se njena mama i rekla joj da ga ostavi. Čim mi spomenu mamu, meni ode puls na 150. Ako me nešto nervira, nerviraju me ti takvi što misle da ih devojke ili žene ostavljaju zbog mame. Tako je jedan moj bivši, kada sam ga ostavila zato što je imao robovlasničke ideje u vezi mene, trtljao dugo vremena po varoši, kako mi je mama rekla da ja to uradim, kao da ja nemam mozga da vidim da je on kreten, nego treba mama to da mi kaže.

Elem, tako ja sa pulsom od 150 i iznervirana više do daske, krenem da vičem na onog sa razdeljkom. Ne sećam se tačno šta sam mu rekla, jer uvek tako kada se uzbudim, ne radi mi memorija kako treba. Ali otprilike sam mu rekla da je on idiot, da ako može da bude godinu dana sa devojkom i ne upozna je dovoljno, da je onda još veći idiot. Da decu nije trebao da pravi sa nekim koga ne poznaje dovoljno, da ako nije hteo dete, ima kontrecepcija za to, a ako baš nije ni za to znao, da postoje i abortusi za kasnije. Onda sam mu nešto vikala oko onih privatnih detektiva i rekla mu da je majmun ako hoće da dete odvaja od majke i ustvari da su oboje oni idioti, i da nisu nizašta, a kamoli za decu, i da su samo dete upropastili.

Siđem ja sa one sprave, jer je počela čudno da pišti, uplaših se da me ne strefi srčka, i pređoh u drugi deo da radim vežbe za listove i gastroknemius, sve se misleći usput da se ovaj dovoljno uvredio i da neće više da mi se obraća. Prevarih se ja, evo ga on opet “ Ne ali stani, da ti kažem…“ Ovaj nije normalan, mislim se ja i lepo mu fino kažem da je neću da pričam sa njim i da uopšte nisam ni trebala da počinjem, jer neću da se mešam u njegove stvari. I odem da se presvučem i krenem kući. Presela mi teretana. Do svlačionice vidim one ljude koji mi se saučesnički smeškaju, kao skresala si mu dobro, on je kao tu neka dežurna budala i smarač. A meni ovakvoj kakva sam, bude mi žao. Ja se nekako uvek stavim na stranu tih jadnika. I tako dok se presvlačim razmišljam kako sam ispala nefer, ko sam ja da sudim? Možda čoveku trebalo samo malo da se izjada..

I tako ja da krenem kući, htedoh njemu da se izvinim što sam prasnula na njega, ali evo njega on me čeka. Ne stigoh ni da zinem, a on već vadi telefon da mi pokaže slike njegove ćerke. Hoću, naravno, što da ne. Odgledah ja slike, dete ko dete, preslatko, i taman opet da zinem, izvali on sledeće:
– “Vidiš kako je slatka, dovešću je ja neki dan ovde, da se upoznate, vas dve bi se dobro slagale. Ti ovde dolaziš svako prepodne?“
Ja onako zbunjena, kažem da, krenem kući i mislim se kako sam ja teška budala. Što se bre takvi likovi uvek lepe za mene? ‘Em me udavio, ’em sam se javno izdrala na njega, ali njemu to izgleda dobro, kvalitetna sam, pa da me upoznaje sa ćerkom. Dobar sam kandidat za majku, maćehu, šta li? Sad se sve tripujem da ću od sutra da budem praćena od nekog privatnog detektiva!
Koja sam ja budala……

 
12 коментара

Објављено од стране на март 23, 2009 in Auuu sam se iznervirala!

 

Ознаке: , ,

12 responses to “Kakva budala, a i ja pored njega

  1. Dusan

    март 23, 2009 at 2:20 pm

    Preporučujem promenu teretane ili neki nenormalni termin, jer moraš da paziš na disanje i puls dok vezbaš, nepravilno disanje uz toliki puls definitivno vodi ka srčanim problemima, a da ne pričam o mogućim nepredvidivim posledicama. Jedan moj drugar ima izraz za ovo kako si ti u ovom slučaju poslužila tipu, kao emocionalni kontejner.

     
  2. zelenavrata

    март 23, 2009 at 2:29 pm

    hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

     
  3. mahlat

    март 23, 2009 at 3:14 pm

    Menjaj teretanu, odma’ 😆

    i pravi malo vise proreda, oči mi ispadoše 😀

     
  4. Ivana

    март 23, 2009 at 3:27 pm

    Ne mogu bre ljudi da menjam teretanu, uplatila sam unapred. A ne mogu ni termin – po podne ko zna na koga ću da naletim. Izgleda da ću da nastavim da glumim kontejner 🙂

    Mahlat, za prorede – notirano!

     
  5. mahlat

    март 23, 2009 at 5:05 pm

    Ja dosla jos samo jednom da te pohvalim, odlicno prenosis dogadjaje i svoje stavove u vezi okoline, svaka cast, ne znam sta si tamo kukumavcila na forumu 😀

     
  6. Ivana

    март 23, 2009 at 5:53 pm

    neosnovani nedostatak samopuzdanja + sumnja u sebe = Ivanizam 🙂

     
  7. dymytriye

    март 23, 2009 at 6:04 pm

    hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha. na koga si ti ustvari ljuta?
    postoji blog i na spejsu, nisi morala zaseban da otvaras!
    ivanizmi su super! imam i ja spisak stvari koje: volim, mrzim… smiruju spiskovi i racunanje!
    hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

     
  8. Ivana

    март 23, 2009 at 6:12 pm

    Ovaj blog je bolji! 🙂

     
  9. Deda

    март 23, 2009 at 8:30 pm

    „Ako vas je ostavila devojka/zena, pritisnite taster 8 ! “
    …i nastavis da mlatis po spravi ko da ga nikad nije ni bilo, cist IGNORE, inace si stvarno budala.
    Uzgred, ima u tebi profesionalnog pogleda , mozda ti se zato lepe pacijenti,lo 😛 😀

     
  10. Ivana

    март 23, 2009 at 8:37 pm

    Pa to, tako ću odsada. A da sam budala jesam. Još se ja razmišljam da nisam bila pregruba. Trebalo je odmah: M’rš u qurac i eto 🙂

     
  11. Deda

    март 23, 2009 at 9:04 pm

    ….. a ti pritisla opciju 0 i spojila ga sa operaterom,lol…

     
  12. Suske

    март 24, 2009 at 1:07 am

    Bože pa ti si super! Mislim da ga slušaš sve vreme i da ti drobi dok treniraš … ma bre svaka ti čast!

    Sklanjaj se od budale …

     

Оставите одговор

 
