RSS

Jutro

28 мар

Imala sam juče neki text u glavi koji sam želela da oblikujem i da vam “dam“. O ljubavi je. Baš lep. Samo što se sada uopšte ne osećam ljubavno. ‘Em što smo se lepša polovina i ja sinoć malo svađali do kasnih sati, ’em nas je neki I D I O T probudio telefonom jutros u 15 do 9.

– zvrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!
Ja bunovna:
– Mm?
– ‘Alo! Jel’ ti tu tama, mama?
– Mmm…dobro jutro, ko je to?
– Maaa čika X, odozgore, jel’ su tu?
– Ne znam, sačekajte da pogledam
Onda mi je još nešto pričao, dok sam ja tumarala do drugih soba
– Ne znam, spavam, mislim da svi spavaju, sačekajte
– A baba?
– Sačekajte da pogledam
Nalazim budnu baku i predajem joj slušalicu
Ključam
Baka budi mamu i daje joj slušalicu,
Radilo se o nekim jajima koje je želeo da donese
U 15 do 9!
ZAŠTO?!
ZAŠTO neko misli, da ako je on budan subotom ujutru u 15 do 9, da su svi ostali budni?

Ja popizdelaaaaaaaaa, lepša polovina traži, kafu i sok. Ljuta sam na njega. Bez razloga. Pa i njega iznerviram. Mama se probudila, pita da idem sa njom na pijacu. Ići ću.

Samo da se probudim. Da me malo niko ne dira.
‘Oću majke mi, biću fina.
Dajte mi samo pola sata da ćutim i da mi se niko ne obraća.

P. S. Lepša polovina mi upravo objašnjava kako će i on da bloguje…
O ljubavi kasnije…
malo kasnije…
mnogo kasnije

 
18 коментара

Објављено од стране на март 28, 2009 in Auuu sam se iznervirala!

 

Ознаке: ,

18 responses to “Jutro

  1. Suske

    март 28, 2009 at 10:03 am

    Dobro jutro! Osmeh na lice, vidiš kako je lepo sunčano jutro 😀
    Ja sam budna od 7h!!!! Niko me nije probudio, i ne znam kad ću da se naspavam (pošto sam legla jutros u 3h).

    p.s. sačekala sam pola sata 😉

     
  2. cika Iva

    март 28, 2009 at 10:34 am

    zasto neki ljudi daju sebi za pravo da bude druge ljude?

     
  3. zelenavrata

    март 28, 2009 at 12:02 pm

    Ja se ne dam iznenaditi. Pre spavanja izbacim telefon iz sobe, a mobilni iskljucujem. Zajebi ti to, vazda ima budala koje bude, a onda ne znam sta kazem, mozda i psujem 🙂

     
  4. Ivana

    март 28, 2009 at 12:07 pm

    Suske, dobro jutro i tebi. Evo vratih se sa pijace. Sad je malo bolje. Divna si za ovih pola sata 🙂

    Cika Ivo, ne znam. Ko je tebe probudio?

    Zelenavrata, ma psovala sam i ja, pa svi vikali na mene kako nisam normalna i kako nemam prava da budem neurozna

    No dobro, idemo dalje

     
  5. cika Iva

    март 28, 2009 at 12:35 pm

    pa danas je bila akcija uredjivanja zgrade.Surovo budjenje se desilo oko 7.30.Dosao zabrinuti penzioner da nas podseti

     
  6. Charolija

    март 28, 2009 at 1:39 pm

    Pu…jebem mu jaja. 😀 … ali nema veze vidim da si već mnogo bolje. Ja sam jutros zapretila da ću opasno da vičem i psujem ako budu nastavili da me čačkaju… i ostavili su me na miru, dok mi nisu skuvali kafu. Sada je već dan u punom jeku. Divan dan. 😀

     
  7. Ivana

    март 28, 2009 at 2:33 pm

    Lele Cika Ivo, si bio da uredjujesh zgradu? 🙂

    Charolija, sada je vetj divan. Nema vishe vike i psovanja, lepsha polovina i ja spremamo neku hranu. A da mu jebem jaja da mu jebem, kako me iznervira. Chujem posle da doneo i neko mleko 🙂

     
  8. cika Iva

    март 28, 2009 at 2:44 pm

    Ne ja vala ali zato cica jeste

     
  9. mahlat

    март 28, 2009 at 6:52 pm

    A zamisli da zivis na selu pa on ustao ujutru u 5 da nahrani krave pa mu se u 6 pripila kafa pa se setio tebe :mrgreen:

     
  10. Ivana

    март 28, 2009 at 8:52 pm

    Pa tu da ga ubijem, odma’ 🙂

     
  11. Deda

    март 29, 2009 at 10:58 am

    Dobro jutro, vidim zabavno? 😛
    Nego, ako tvoj decko pocne da bloguje, onda nema nista ni od tebe ni od njega… Mislim, pisi propalo Crna Gora i slicni poslovi… Bolje da nesto radite, a da blogovanje bude deo za opustanje i praznjenje…

    Pozdravi komsiju, mmmmm , necu da budem nekulturan…

     
  12. Ivana

    март 29, 2009 at 11:52 am

    Ma lepša polovina uopšte nije imala nameru da blogoje, već da me zajebava onako nesrećnu i nervoznu.

     
  13. shaputalica

    март 30, 2009 at 1:36 pm

    „#$%&&“# i tako sve po psisku i van spiska sam psovala kad me u nedelju, pazi u n e d e lj u probudio mobilni telefon milog mi čoveka posadjen tik pored moje glave koji je zvonio melodiju iz „Popaja“ cirka pet minuta u ranu zoru, u 8 sati. 👿 Stric njegov, nagluv i budan još od 6: „De ti je onaj?“ (nem’ pojma ni ja ‘de sam, a kamo li onaj, i to mu i kažem, uz napomenu da spaaavaaaam) ali neee, ne predaje se Stric, torokao nešto u slušalicu nekoliko minuta dok mu nisam rekla da ću da navratim kod njega oko jedan i petn’es’ noćom, imam nešto da mu ispričam…mnogo nevažno. :mrgreen:

     
  14. Ivana

    март 30, 2009 at 2:29 pm

    A majke im ga svi su takvi. Ne predaju se. NE PADA im na pamet da TI možda spavaš. I sram te uopšte bilo što spavaš u svojoj kući kad ti ‘oćeš.

    Popaj – urnebesno 🙂

     
  15. dusan

    април 2, 2009 at 1:03 am

    „Imala sam juče neki text u glavi koji sam želela da oblikujem i da vam ”dam”. O ljubavi je. Baš lep.“

    dobro kad će taj tekst? ovo do sad je opisno, i ukazuje na postojanje ljubavi, kao takvo samo razvija nestrpljenje. Kad će taj tekst !

    Teže je izraziti ljubav nego bes. Znam jer mi ne ide bolje, iako se trudim, trudim se. Čim sam saznao kako se namešta $%&/$ mašina za veš prao sam prao po ceo dan, tj uveče zbog jeftinije struje. Ali da peglam stvarno ne mogu, mislim neću. Šta će mi upeglanost u životu, to se kosi sa mojim shvatanjem života. Ok , neka košulja i farmerke, poneka majica, može, ali majice, gaće, peškire, čarape, nikako čarape. Znam i za ubijanje bakterija peglom , ali to prevazilazi moje pojmljenje čistoće.

     
  16. dusan

    април 2, 2009 at 1:33 am

    izgleda kao da sam promašio temu, ali mene baš zanima kaće taj tekst.

     
  17. Ivana

    април 2, 2009 at 6:36 am

    Dušane, taj text je napisan, ondmah sutradan

    Ljubavni Ivanizam

     
    • dusan

      април 2, 2009 at 11:02 am

      mhm, promašio sam

       

Оставите одговор

 
