RSS

Ljubavni Ivanizam

29 мар

Znata sada, ono, na televiziji kada puštaju filmove, što ima one oznake u crvenim kružićima, starosna granica ispod koje deca ne bi trebalo da gledaju filmove? E ja bih te kružiće turila na sve ljubavne filmove i romantične komedije. Ne može da te upropasti Kill Bill ili neki sex, koliko može da te upropasti ljubavni film. Tačka!

Ozbiljno, većina tih ljubavnih filmova ima početnu premisu, da će, onda kada sretneš svoju srodnu dušu, da te opali grom ili neki čekić u stomak. Glavni problemi će ljubavnicima biti, to što su rođeni u pogrešno vreme, na pogrešnom mestu, u pogrešnoj dimenziji, što imaju pogrešnu mamu, tatu ili pogrešnu najbolju drugaricu ili drugara. Kada se te prepreke razreše, uz puno debilnog humora, onda će oni živeti srećno i zadovoljno do kraja života. Jes’ fut!

Nigde ti oni ne pokažu kad neko prdne, podrigne, ne opere kadu, ne opere zube. Kad te taj koga toliko voliš, nervira samo što diše u određenom trenutku. Toga nema.

Ja sam se tako kao klinka zajebala, gledajući te filmove da ljubav tako laka. Još sam imala kao primer moje roditelje koji su već sto godina zajedno, iz pelena, i koji se i dan danas vole kao tada. Zaključak se sam nameće meni – ljubav je laka, samo kada je nađeš. Opet fut! Pa sam tako tresnula glavom i dobila potres mozga. Od tog potresa mozga sam prešla na drugu stranu – ako je ljubav prava, ona mora da je teška, skoro i nemoguća.

Da li u skladu sa tom filozofijom ili sa mojom blesavom ličnošću, takve sam ih i birala – Nemoguće! Propale, teške, isfrustrirane, nedopravljene, zauzete, narkomane, narkofile, “mamofile“ itd. I svaki put mi dopizdi. Pa onda padnem u depresiju, jerbo ljubav nije ni laka ni teška. Kakva je onda? Niko me nije naučio.

Ne kažem ja sada da nisam volela, i da u svom ovom ludilu, nisam ja imala neke vredne veze, ali one se upravo pucale zbog prvog gore navedenog – ljubavnih filmova. Dobro ne baš zbog njih, već zbog njihovog uticaja da sve treba da bude lako. I sa moje, i sa druge strane.

Na sreću, moja lepša polovina ne voli da gleda ljubavne filmove. Tako da taj problem nemamo. Ali imamo gomilu drugih. Pošto sam ja kraljica skandala u našoj velikoj familiji, moji momci nikada nisu mogli da budu po PESU i JUSU. Sa lepšom polovinom sam ih još malo razmrdala. Naime, mlađi je od mene pet godina. Uff, jaka stvar kažete vi. Kažem to i ja. Međutim, kada ih pokopam svim logičnim argumentima, oni prelaze na nešto ovako tipa – “Ma nije to velika razlika uopšte, ali u vašim godinama, da ste malo stariji“. Da smo malo stariji, šta? Da li bismo uopšte imali taj razgovor da sam ja muško, a on žensko? Ne, sve bi bilo u redu. Double standard, again!

Nego, nebitno, što bi Mahlat rekla, šta ja njemu da radim što se on kasno rodio. I ne reagujem na provokacije, a i uglavnom su prestale.

Nisam ni htela o ovome da pričam, rasplinula sam se. Htedoh da kažem da je moja lepša polovina operisana od bespotrebne patetike i holivudskih iluzija. Da sam ja osoba u njegovom životu, koja ga najverovatnije, NAJVIŠE NERVIRA. Jer sam ja teška, komplikovana, pomalo razmažena, blesava, ćudljiva, ponekad sebična, nepromišljena budala. A on me voli. Uprkos svemu tome. To je ljubav.

Eto, to sam ‘tela da kažem, ako me razumete šta sam htela da kažem.

Photobucket

 
13 коментара

Објављено од стране на март 29, 2009 in Dobro sam

 

Ознаке: , ,

13 responses to “Ljubavni Ivanizam

  1. mahlat

    март 29, 2009 at 7:18 pm

    E lepo rece, to je ljubav, i mene je moj ljubimac tri puta danas hteo da baci kroz prozor. Sve iz ljubavi.

    A nisi trebala da padas u depresiju nego da menjas frizuru, tako sam ja. Da mi vidis slike imam kolekciju frizura i boja, steta sto me neko nije placao 😆

     
  2. Ivana

    март 29, 2009 at 9:01 pm

    Nisam ti ja, Mahlat, za te frizure… ja sklona patetici i depresijama, jeb’ ga

     
  3. Suske

    март 29, 2009 at 9:44 pm

    Sve te razumem, čak i za tih 5 godina 😉

     
  4. gemina

    март 29, 2009 at 10:40 pm

    A sve mi se čini da od ljubavnih bozica i lakića nisi odustala, niti ćeš! Pa nek’ ide život! Al’ samo jednom neka mi pokažu u jednom od TIH filmova ko im pere čaršave nakon što su se celu noć mazali čokoladom! I ko riba kuhinju kad završe sa gadjanjem hranom! I da vidim makar jednu zaljubljenu kako na filmu pere njegove prljave gaće!
    I da jednom vidim u život, van filma, kako to počnu da sviraju violine kad god me poljubi! Kakve sam sreće, kod mene u najboljem slučaju može da se čuje Grand od komšija odozdo! Pa ti budi zaljubljen posle! 😛

     
  5. Ivana

    март 30, 2009 at 6:59 am

    Suske, znam! 😉

    Gemina, za prvi deo psssssst!
    za drugi, ama baš tako! 🙂

     
  6. zli

    март 30, 2009 at 11:15 am

    Zivela patetika i depresija i sve te divne stvari bez kojih ne mogu da funkcionishem..Pa ima 15 godina, primetio simptome, nikad otishao da se leceim..od depresije.. zvanicno.. Probao ovu altrnativnu medicinu ( vrlo, vrlo alternativnu), wrong move.. Depresija na kvadrat, ogromno F na chelu, gomilica nepovratnih gonina..
    I kao sredish se, nadjete da imate mali milon stvari i prica koje Vas spajaju.. But.. that is not how world operates.
    I tako glupo napishesh ( reko da sam mali pateticni stvor? ), poshto je ona na 250 km odavde, al dolazi, kao sada za vikend, studentarija.. nesmotreno napisah da jedva chekam da dodje, kolko sam lud otrcao bih Ja do Bg-a
    i ona reche “ zasto?“
    „Ima li neka rupa ovde po boru, da nije vlazna, be budji, da se sklupcam?“
    Bolje da me je shutnula.. u medjunozje..al nije jer je daleko.. svejedno ja sam za shut..
    I onda kao i svaki mali patet, sklon depr. napisah neshto ovako..

    …zašto?

    zato što ne uspevam da te izbacim iz glave..

    zato – što si daleko..

    zato što volim kada si mi u mislima..

    zato sto ćeš doći kući

    i otići ćeš

    a progovoriti, nećemo, ni jednu reč..

    zato..

    zato što je baš bezveze kada se zaljubiš.. a znaš da nesmeš..

    I obrisao FaceBoooo nalog, shto je isto kao da sam u onoj rupi, bez vlage i budji.. Ako nekom trebam?! , tamo sam..

    jbg

     
  7. zli

    март 30, 2009 at 11:44 am

    @gemina
    Pokazesh mu lepo vesh mashinu, ili lavor ako nemate mashinu, objasnish postupak:
    Dan za donji vesh je tada i tada.. otvorish mashinu, ubacish svoje carske gacice unutra, ako ti je programator komplikovan, samo reci dragi, ja cu da je stavim u funkciju, eventualno objasnish postupak, mada ne verjem da ce da zapamti i eto..

    U drugom sluchaju:
    Dragi ovo je lavor, bacih malo prashka, malo vishe prashka, puno prashka ( u zavisnosti od tragova), objasnih tajnu i odesh da se opustish..Tv, shetnja, knjiga, drugarice, shoping..

    prosto?

     
  8. nevena

    март 30, 2009 at 11:51 am

    Hej,zli,imamo sličan problem,tako da si me baš dotako sad u moju depresivnu žicu…
    Evo,ja bih da te nađem,makar u toj bari…
    A ona će da dođe,i to će biti kasno,ali i treba da bude tako…
    Ivana,sorry,znam da je ovo tvoj prostor,ali morala sam…
    Ljubim te!

     
  9. zelenavrata

    март 30, 2009 at 11:52 am

    Ja cu i dalje da gledam te filmove, i necu da razmisljam o pranju gaca, sudova…lepo mi bre, bajkice 🙂
    Neka ih bar na filmu.

     
  10. gemina

    март 30, 2009 at 1:19 pm

    @zli, pogrešno smo se razumeli: nemam ja problem sa pranjem veša, već bih volela da to vidim na filmu, u jednom od tih romantičnih, srceparajućih ljubića gde je sve divno, idealno i bespoštedno našminkano…

     
  11. zli

    март 30, 2009 at 1:48 pm

    Ako bi to bash, bash bash, volela da vidish u ljubicima, menjaj produkciju..
    Ne snimaju samo Ameri ljubice..
    Rusi, poljaci, chesi, madjari, danska, holandska, mada su oni malo cudni, pakistan, iran, kina – mada i oni imaju A produkciju, obratiti paznju, Indiju izbegavati – Bolivud..

    Al jbg nije film film, ako nije iz holivuda..

    Chula za Ruzichaste flamingose?
    Pa i tu ima ljubavi, mada bih ga zabranio, spalio sve kopije itd.

    sada sam se setio.. nije da Ameri to ne snimaju..
    kao perionica vesha.. on stoji kraj jedne, ona je preko puta, puf malo magije, pa kao zamenili vesh?!?, ili neko nema kvoter il dva, pa se malko nasmeju, hahahaha.. i magija je pocela..

    Nije da nema takvih situacija..

    Ja bih voleo da vidim to u nashim filmovima..

    Ljubav na Balkanski nachin:
    On pere vesh ( gace, majce, pantale i sl), a ona ga gleda i misli kako je divan, kako je mio, kako da ga nevolim, i par pogleda, vecih od same ljubavi, jbg opet inspiracija, a on poshto je oprao, prostro vesh, hvata se kutlache i sherpi i pravi neverovatnu klopu, od kukuruznog brashna, naravno da nema mesa, nije zdravo, holesterol, a i Vegani su, pa ne ide.. I ruckaju, nazdravljaju jedan drugom, piju samo i iskljucivo kisnicu, i ona ne zna shta ce od ljubavi, samo ga gleda, i on nju gleda, ona uzdahne, a on osmeh ne skida sa lica.. A u Srbiji su!?!

    ne ide…

     
  12. Ivana

    март 30, 2009 at 2:20 pm

    U, vidim ja vama lepo ovde bez mene

     
  13. zelenavrata

    март 30, 2009 at 2:23 pm

    Ma, da, hahahahahaahahahahahahahaha

     

Оставите одговор

 
