RSS

NOVINE

03 апр

Imam ja, kao i svako od nas, jutranje rituale. Moram da doručkujem čim ustanem inače sve pozelenim i padam u nesvest. I onda ja lepo ujutru prvo odbauljam da jedem i da pročitam jutarnje novine. Polako. Da ćutim i da me niko ne dira.

Jutros su novine dale inspiraciju. Prosto je svaka strana vrištala na mene. Pa da krenemo:

Strana 1: Onaj što voli životinje, posebno dugovrate, izjavljuje da uopšte nisu loši uslovi za rad, pošto plata, uz putne troškove može čak da stigne i do četvrtine miliona. Alal vera! Stvarno budalaština, ko još ima loše uslove? Pa onda ima spsikova nekih drugih plata nekih menaĐera, koji su smanjili svoje plate uz preporuku Vlade Srbije, ali se i dalje pojavljuju neke nuleeeeeeeeee. I njima alal vera. Rade ljudi. Zaslužili su. Tako? Ahammmmmm…..

Strana 2: Štedimo. Da bi uštedili, moramo plaćati više benzin (nemam auto. Super! Jeeeeeee!), impulse u mobilnoj telefoniji (pre paid, uvek imam 3 dinara na računu, jeeeeeeeee!!!) i imovinu (nemam imovinu, jeeeeee!) Za ostatak uštede je odgovorna ona ista vlada koja će sama sebi da nametne namete, samo kakve, ne znamo. Pošto će prvo sami da odluče pa će nama reći, pošto smo se za onih 6% pobunili, pa ne bi da nas sada uznemiravaju. Doooobrooo.

Strana 6: Obamina žena zagrlila kraljicu Elizabetu i prekršila protokol, kraljica uzvratila zagrljaj i prekršila protokol. Ovo se, naime zove “gaf“. Slatko. Na istoj strani se provukla neka glupača koja je neka mis sveta, koja je oduševljena američkom bazom za stravično mučenje ratnih i ne tako ratnih zarobljenika, koja prkosi svim konvencijama za ljudska prava. Isto se tu priča i o nekim raketama koje mogu da polete iz najzatvorenije zemlje na svetu prema nekim otvorenim zemljama. Ali onaj “gaf“ je taaaaakooooo sladak!

Strana 8 nas obaveštava da ova ekonomska kriza dovodi do mnogih tenzija, pa nam je bezbednost ugrožena. Nije NAMA bezbednost ugrožena, nego VAMA, bezobrazni čoveče. Nama je želudac ugrožen.

Na strani 11 ide obaveštenje da se možete skijati na kopaoniku. Kako, ja ne znam? Ali možete. Snega ima, pare ko jebe

Moje omiljeno štivo za dizanje pritiska i kočenje leve ruke, se nalazi na strani 15. Tu se obaveštavamo da se čoveku (ako ga možemo nazvati tako) koji je napao dve devojčice od 10 i 13 godina u podrumu zgrade sa namerom znate već kojom, e njemu se smanjuje kazna sa 12 meseci zatvora na 8. 12 meseci je mnogo čoveku, šta li? Pa nije on učinio ništa loše, je l’ da? More!!!! Sramota do sramote

Onaj što voli da se bije po stranim zemljama, a da mu mi plaćamo kazne se nalazi na šesnaestoj strani. Kažu da će mu suditi ovde i da može dobiti do deset godina zatvora. Svi zadovoljni a preCednik reče da je skinuto breme. Ja ne znam koga oni zajebavaju, ali dobro. Kad su oni zadovoljni, valjda treba i mi.

U odeljku Srbija, koji stiže kod nas, se nalazi svašta. U Zaječaru povećali takse za 900% za tri godine. Kriza je bre, odakle vam pravo da se bunite? Neki drugi neće antene u komšiluku jer se predajnici utiču na zdravlje ljudi. Dooobrooo. Kod mene, ovde u Boru, se svađaju oko jezika. Hoće opštinska vlast da eliminiše jedno vlaško selo sa manifestacije “Susreti sela“ jerbo ima dvojezičnu najavu – srpsku i vlašku. To je provokacija, sram ih bilo. Uzgred, ta manifestacija je debilna, ali postoje beše neki zakoni o nacionalnim manjinama, ljudskim pravima i tako to? Ne? Studenti u Nišu se bune jer se narodna kancelarija preCednika stipendira samo studente u Beogradu. Studenti se bune, a odgovara im se da neko ko daje pare ima ciljnu grupu studente u Beogradu. Dobro, to je u redu. Ali što onda ti što daju pare ne daju toj svojoj ciljnoj grupi, a NARODNA kancelarija ne finansira sve studente koji popune uslove konkursa? I ja pitam gluposti

Posle imamo neku kulturu, ali što bi rek’o Radovan III, yebeš kulturu, idemo dalje,
Dalje je estrada i onaj veeeeeeeliiiiiiiki “rijeliti šou“, ali to me mrzelo da čitam. Niti me interesuje šta ti idioti rade niti šta pričaju.

Sport ne čitam.

Na kraju horoskop:

“ Danas ste pomalo sarkastični i neprijatni kao sagovornik. Pažljivo birajte reči kako ne biste povredili one koji su vam bliski. Finansijska situacija vam se popravlja. Povoljne vesti iz inostranstva“

Ja sam uvek sarkastična i neprijatna kao sagovornik kada su oko mene idioti
Ja povređujem makazama, pikslama, rukama, nogama…
Stigla mi stipendija juče
Vesti iz inostranstva su uvek povoljne. Čujem Anin glas. To je dobro

Ispade da je najnormalniji horskop ovde….

Nazdravlje!

 
10 коментара

Објављено од стране на април 3, 2009 in Tv, novine i slične ljudske gluposti

 

Ознаке:

10 responses to “NOVINE

  1. Sanja

    април 3, 2009 at 12:03 pm

    O ovom sto voli da se bije, rekoh kod Mahlat, da ne psujem opet. O platama ovih „jadnika“ sto se ubise od posla, ne znam sta da kazem, sem opet da psujem. Rece juce Sutanovac da na sastanku nisu imali ni vodu, ni kafu i dodade: „Pa vi vidite, stedimo gde god se moze.“
    Majku li im njihovu, sa tim jadnim platama i ja bih se onako debilno smeskala, ako treba ceo dan. 👿

     
  2. magi

    април 3, 2009 at 12:34 pm

    koje novine citas? mislim, ja imam nizak pritisak, pa mozda novine pomognu?

     
  3. Suske

    април 3, 2009 at 5:12 pm

    Ne kupujem novine, ali ih čitam na netu. i kolko mogu da vidim, ovi novinari su se baš izbezobrazili. U Slobino vreme smo bar lepo živeli u novinama i na TV, ovo danas ne znam kakvo vreme došlo … čudo! 👿

    A šta piše za device?

     
  4. Ivana

    април 3, 2009 at 6:13 pm

    Sanja, ma psuj bre kol’ko ‘oćeš, zato smo, između ostalog, i tu.

    Magi, dobrodošla mi, a novine neću da reklamiram, uzmi bilo koje, isti efekat imaju

    Suske :mrgreen:

     
  5. Charolija

    април 3, 2009 at 6:15 pm

    Ja sam se totalno izopštila od ovog sveta. Ne čitam novine, ne gledam TV, ne slušam vesti, ma ništa… Isključivo gledamo crtaće.

     
  6. Džejn

    април 3, 2009 at 6:29 pm

    Što bi Nemci rekli, eine große scheiße.

    Ne trebaju mi novine da mi kažu u kakvoj zemlji živim. Dovoljno je da otvorim oči i vidim da smo u fekalijama do guše.

     
  7. zelenavrata

    април 3, 2009 at 11:42 pm

    Ja da ti kazem, samo horoskop da citas, ostalo zaobidji :mrgreen:

     
  8. zelenavrata

    април 3, 2009 at 11:43 pm

    gde mi je nestao komentar 🙄

     
  9. zelenavrata

    април 3, 2009 at 11:43 pm

    😯

     
  10. Ivana

    април 4, 2009 at 1:52 pm

    Čarolija, crtaći su super! Vi i ne treba da gledate ništa drugo! Toliko ste puni ljubavi i dobri, da bi vas sve ostalo samo iskvarilo

    Džejn, šajze nego šta. Ni meni nisu potrebne novine da bih osetila fekalije, nego se tako s vremena na vreme popizdim.

    Zelena, horoskop nego šta! I šta se šokiraš, tu su ti sva tri komentara 😀

     

Оставите одговор

 
