RSS

Čisto onako, došlo mi….

06 апр

Od juče se dvoumim i troumim da li da napišem sledeći post. Kao isuviše je intimno. Ja nemam svoju intimu i upravo o tome treba da se radi u ovom postu. Ali mi je žao tate koji mi je već rekao da možda ne bi trebalo da pišem sve i svašta.

Upravo u tome je caka. Ja svima dam svoj život odma’, tu na otvoreno, pa ti vidi da li me hoćeš ili nećeš. Tako da, izvini, tata.

Juče razgovaram sa mojim najboljim prijateljem u univerzumu, Burtonom, o mojoj emotivnoj prirodi i moji socijalnim statusom u ovom gradu, našoj kafani i okruženju. I kada sam njemu istresla ono što me muči i o čemu filozofiram ovih dana, shvatila sam da nije to tako strašno, pa mogu i vama.

Ja nisam neka “riba“. Mislim lepa sam, onako. Ništa posebno. Imam svoje kvalitete (hahahahhaha). Ranije sam bila zgodna, sada ovako podgojena i nisam baš. Retko se šminkam i doterujem, u poslednje vreme sam nešto poludela, pa mi dođe povremeno, ali ne izgledam spektakularno. Niti želim. Izgledam upravo onako kako želim.

Za fizičke nedostatke ili viškove, obično se zajebavam rečenicom – šta me briga, ja imam ličnost. E to je najzabavnije, što ja stvarno imam ličnost. I što sam nekako najzanimljivija njima. Pričam o muškom polu. Kada god dođe neko iz nekog drugog grada u našu popizdinu, odma’ se zakače za mene. Ne za one lepe, našminkane, mirišljave. Za Ivanu. Interesantna sam. Da se ne lažemo, prija mi pažnja, imponuje mi. Ali mi ne prija pozadina toga.

….digresija, da bi se objasnile neke stvari:

Zajebano je odrastati u Boru kao individua. Od prvog razrade osnovne škole, pa i pre, imala sam problem da me prihvate deca. Uvek sam nekako bila drugačija. Nisu me voleli. Teško sam sticala prijatelje. Primarni razlog za to je moja bolna iskrenost i moja nesposobnost da se foliram. A ljudi to, naučila sam, ne mogu da prihvate.

Tako sam odrastala veoma bolno i usamljeno, uz teška razočarenja od drugova i drugarica koji sam smatrala prijateljima.

Pubertet sam imala ludački! Svaka čast mojima kako su preživeli to. Ništa nisam zaobišla – bežanje od kuće, alkohol, droge…Radila sam svašta, proživela sam svašta. Ne kajem se zbog svojih postupaka. Sav taj skup iskustva čini mene, osobu koja sam sada, a ja se sebi prilično sviđam sada.

Između ostalog, imala sam sex u životu. Nekako je ispalo da samo ja u Boru radim “to“. Niko drugi. Pa je pored epiteta kučka, počeo da me prati i drugi na slovo k. Generalno me baš bolelo dupe, ali povredi me povremeno. Jer je ničim izazvano. Imala sam momke. Pa šta?

U stvari lažem da je ničim izazvano. Tu završavam ovaj digresivni izlet i vraćam se na početak. Izazvano je sve mojom iskrenošću. Od kastrofa sa prijateljima iz detinjstva, prijatelje jako pažljivo biram. Ljude oko sebe odma’ obavestim o sebi. Istresem sve iz sebe. Dam celu sebe. Ovo, ovo, ovo i ovo sam ja. To i to i to i to sam radila. Uzmi me ako hoćeš, PRIHVATI ME, ali ovakvu kakva jesam celu. Ako nećeš u redu je, ali nemoj se folirati da si me prihvatio/la, pa posle ispadne da sam ti mnogo, da ne možeš da podneš. To samo mene povredi.

E sada da se vratim na moju socijalnu prirodu. Znači, ja tako interesantna i zanimljiva sam – klovn. Zabavljač u njihovom životu. Jao, kako je luda i šašava Ivana. Retko ko je u stanju da moju iskrenost shvati ozbiljno, onako kako se nadam, da sam je objasnila.

Svi bi deo mene, mog “ludila“, za kratko vreme. Da se zezamo. Retko ko želi da mi bude prijatelj i da me voli. Jer sam ja veoma zahtevna i teška za prijateljstva. Dam celu sebe, ali i mnogo tražim.

Vremenom sam naučila da koegzistiram sa svojom ulogom u timu. Imam oko sebe kvalitetne ljude koje me prihvataju, i retko kada može da me pogodi to što me shvataju neozbiljno ili pogrešno. Ali nekad me baš raznese, kao pre neko veče. I eto..

Što se tiče moje emotivne prirode, plakanje je uvek bio sastavni deo mog života. Preosetljiva sam na te stvari. Pisala sam u prethodnim postovima da ne želim venčanja, spašavanje od muškaraca i ostale zajebancije. To što ih ne želim, ne znači da mi ponekad fale. Fali mi stabilnost u tom pogledu. Želim da imam svoj lični porodični balon. Ali nekako ga uvek izgubim..

Svaki put kada mi se veza raspadne, i ja se rastavim zbog nje. Ne toliko zbog ljubavi koja je tu postojala, ljubav uvek dođe i prođe. Nego zbog vremena. Vremena uloženog u zidanje te veze, u gradnju i nadogradnju svega. Kad se to raspadne, ja ne mogu da se pokupim. Zbog vremena koje je moglo biti i zbog vremena koje sam, još jednom, izgubila na nekog za koga se ispostavi na kraju da me nije prihvatio celu. Da ne može da me podnese i nosi se sa svim mojim ludilima, bubicama, iskrenošću i prošlošću.

I tako.. o svemu ovome raspravljasmo sinoć Burton i ja, i lepo zaključismo da nije ni prvi ni poslednji put da se osećam nokautirano zbog same sebe. Isto tako, setili smo se, da sam ja neuništiva i apsolutno sposobna da preživim svaku situaciju koju mi život donese. Ali da moram malo da izdramim. Zato je on tu. Da me sasluša kako dramim, pošto razume da mi je to potrebno.

I tako, od danas ja ulazim u 65445454 rundu svog života. I ustala sam jutros nekako “light“. Od danas sam na dijeti, uplatila novi mesec u teretani, treba diplomski da završim i završim organizaciju žurke.

I sve će biti okej…

 
21 коментара

Објављено од стране на април 6, 2009 in Dobro sam

 

Ознаке: , , , ,

21 responses to “Čisto onako, došlo mi….

  1. mahlat

    април 6, 2009 at 12:56 pm

    Generalno boli te dupe 😆

    Baloni uvek puknu, da znas, mastaj o necem drugom 😀

    I naravno, sve ce biti OK, isprepadah se u nekim pasusima da sam ovo pisala ja :mrgreen:

    nastavi, nema lazi nema prevare, ko pozeli laz oteraj ga, bukvalno.

    Ti si samo svoja, tvoj zivot je samo tvoj,ne nasedaj da ce te neko drzati u rukama kao malo vode na dlanu, rasirice ruke prvom prilikom i pustiti te da tresnes o zemlju. Uzdaj se samo u sebe.

    Nemam pojma da li je ovo pametno al malo se uznemirih.

    Samo ti guraj u tom boks mecu i ne brini.

     
  2. drnch

    април 6, 2009 at 1:39 pm

    Hteo bih da iznesem svoje zapazanje, sa nadom da neces da se naljutis. Ako potoji takva mogucnost, bolje da ne pricam, jer me niko ni ne pita. Ipak, pises dosta otvoreno i rekao bih neisfolirano (realno, svi se malo foliramo) sto me vuce da otvorim stranu, pa onda ajd’ i da kazem..
    Dakle, ono sto zapazam je ogledalo. Mislim da ti je paznja suvise okrenuta ka tebi samoj. Koji god kontakt da pomenes, odmah analiziras da li je to tebi ovako ili onako… a posebno da li te makar i minimalno ugrozava. Sve vreme kontakte analiziras kroz pitanje: kako se to odrazilo na mene?
    To nije nista lose, medjutim, za stvaranje neke slozenije veze i eventualno formiranje tog „balona“ uvek je bilo kljucno fokusiranje na onog drugog.
    Onog momenta kad primetis da ti je fokus zaista otisao od tebe na drugu stranu, tada ces biti spremna i nece ti biti tesko da ponesto progutas. Mora se, jbg. ma kako ti, tako samostalnoj, to izgledalo kao napad na tvoju personality. To je potreban uslov da balon ojaca.
    I uopste, nismo mi bas toliko bitni… vaznije je ono sta, kako i sa kim uspemo da uradimo.

     
  3. Ivana

    април 6, 2009 at 2:01 pm

    Mahlat, nemoj se “uznemiravaš“. Biće stvarno sve okej. I ja to znam. Samo imam potrebu da na ovakav način sredim svoje misli, baš zato što sam takva, kakva jesam.
    Što se tiče tvog “isprepadanja“ da si neke delove pisala ti, taman mi to daje dobar izgovor da se zahvalim na onom linkovanju kod tebe. Mislim na onaj originalan naslov. 😀

    drnch,

    Naravno da imaš prava da iznešeš svoje zapažanje i naravno se neću naljutiti ( dok smo pristojni :D)
    Istina jeste, da sam ja jako usmerena na sebe i da sitnice doživljavam kao napad na moju ličnost. Ali to ne znači da ja nisam spremna na kompromise. Na mnogo kompromisa, gde nekad idem do krajnjih granica ugrožavanja svojih stavova, što moralnih, što životnih. Problem je što se to onda podrazumeva da ja to radim stalno, a ne dobijam ništa zauzvrat osim gorepoemnutog osuđivanja zbog mene same. Nadam se da sam ovo okej objasnila
    I naravno da mi nismo uopšte toliko bitni, već šta i sa kim uspemo da uradimo. Ali ne po svaku cenu. Radije bih ostala sama i usamljena, nego sa nekim i usamljena.

     
  4. zelenavrata

    април 6, 2009 at 2:09 pm

    Sta si u horoskopu?

     
  5. Ivana

    април 6, 2009 at 2:12 pm

    Zelena, ne znam da li me zezaš, ali ja ti mora odgovorim u svom stilu – 28 septembra sam rođena… :mrgreen:

     
  6. Mahlat

    април 6, 2009 at 2:35 pm

    U HOroskopu je Don Kihot :mrgreen:

     
  7. Mahlat

    април 6, 2009 at 2:35 pm

    Opet pogresila jbla me Zelena da me jbla, kako me pogleda ja se sapletem 😆

     
  8. cika Iva

    април 6, 2009 at 3:59 pm

    Sa takvom ličnošću mogla si da budeš i manekenka( ali za buckaste).

     
  9. Sanja

    април 6, 2009 at 4:49 pm

    Naravno da ce sve biti ok! 😛
    Znam da zvuci kao klise, ali kad naidje pravi, bas pravi, sve samo legne na svoje mesto, bez napora. Taman posla da je moguce bilo sta sagraditi bez kompromisa, nerviranja, svadja, mirenja, suza, smeha… ali kad se pronadjete, onda to sve ima svoj smisao, resava se „u hodu“ i ne predstavlja problem.
    Veruj starijim tetama (kad ti kazem da sam diplomski radila pre 15 godina, sve ti je jasno :mrgreen: )

     
  10. Ivana

    април 6, 2009 at 6:15 pm

    Cika Iva, hahahahahhahaa! Ako si mi rekao!

    Sanja, ništa mi nije jasno. Diplomski pre 15 godina, znaaaaaačiiiiiiii, imaš 29 – 30. Tako ? :mrgreen:

    Hvala

     
  11. Charolija

    април 6, 2009 at 7:03 pm

    Strecnes i mene ponekad. „Kad sam ovo pisala, Bog te mazo?“ 😀

    Dobro je da ponekad umes da se isplaces. To pomaze da se brze ispraznis i rasteretis. Ja to nikad nisam umela i uglavnom placem samo iz besa, ali jako retko.

    Sve dam, ali zato sve i uzmem. Razlika je samo sto ja prvo uzmem sve, a tek onda i dam sebe. Tako da ne mogu da me povrede i nisu mogli. Sebicno, ali delotvorno. 😆

     
  12. Sanja

    април 6, 2009 at 8:15 pm

    Tacno tako! :mrgreen:

     
  13. Punky

    април 6, 2009 at 8:35 pm

    Definitivno jak post…jake reči bre Ivana…ali iz srca…mislim kontaš ti da ja pišem ovo iskreno i sa oduševljenjem, neću da tupim nešto preterano…guraj dalje…uvek ima ljudi i uvek ima srodnih…pitanje je kad i gde…

     
  14. Ivana

    април 6, 2009 at 9:04 pm

    Čarolija, pa mora da vas držim budne tim štrecanjem 😀

    Šalim se… Super ti je ova “sebična“ ideja, videću da je realizujem u sopstvenom mi životu.

    Punky, guram bre, nego šta. Ništa se katastrofalno nije desilo, nego “čisto onako, došlo mi..“. A i ja mora se opustim malo, ja sam kontrol frik. Anyways, thanx na podršci

     
  15. zelenavrata

    април 7, 2009 at 12:08 am

    Nisam te zezala, zaista me zanimalo, vago jedna, sarAmantna, koja dok odvaga……za vage se ne brinem, snadju se one uvek, jer su neodoljive, senzibilne, ali ih najbolje opisuje recenica :’Dama sa celicnim rukavicama’.
    A, si vidla Mahlat, hihihihihi, najoblje je obozavam 😆

     
  16. Dusan

    април 7, 2009 at 3:19 am

    Ma…. hteo sam nešto da kažem.. Vezano za ovo tvoje izlaganje nama. Obožavam reč izlaganje, nekako je višeznačna, prosto ne znam na šta mislim kad to kažem. Prvo izlažeš se negde, kao neki predmet, eksponat, dalje, odkud reč laž u njoj, to ne shvatam, iz-laži šta ???.. izlazim valjda iz laži ili..? Prosto, to izlaganje je vrlo diskutabilno? Zar ne?

    Imao sam običaj, a i sada to radim i hoću, da što više ispričam svih mogućih neprijatnosti iz svog života, što više to bolje.I dobio sam prekor od voljene osobe da je to u stvari mehanizam odbrane, kojim ja hoću da predupredim neprijatnosti koje bi usledile. Naravno, pogledao sam je u stilu, u jbt ala si pametna stvarno je tako. Ona još doda da bi volela da to sazna sama ili da nikad ne čuje i da pokušaji da se predupredi tako nešto samo govore o mojoj nesigurnosti. Ok, rekoh ja, nesiguran sam, ali bih voleo da i kod tebe vidim bar delić takve nesigurnosti, našta ona odgovori , UH.

     
    • Dusan

      април 7, 2009 at 3:32 am

      aali ne gledajte ove okolo to je film!!

       
  17. Ivana

    април 7, 2009 at 8:45 am

    Zelena, uf uf..neodoljiva, senzibilna u čeličnim rukavicama… ihihii..hvala..postidela si me

    Dušane, “izlaganje“ može biti vrlo diskutabilno 😉

    Što se tiče tvoje devojke, možda je ona u pravu na nekom nivou, da to jeste deo nesigurnosti…ali nesigurnost od ne preihvatanja cele osobe. Tako to mogu da prihvatim

     
  18. Dusan

    април 7, 2009 at 3:28 pm

    Davno je to bilo, epilog je da nismo zajedno, ostalo je samo otvaranje jedno drugom, dakle dobri smo drugari, od uzbudjenja nije ostalo ništa, koliko je to posledica otvaranja ne znam, ali ništa ne bih menjao u ovom sledu. Sad je problem prihvatanja „drugih ljudi“ (mislim na naše veze) da smo mi prijatelji, teško da ćemo to i ostati, sad da primetim, možda ali teško.

     
  19. Deda

    април 7, 2009 at 8:15 pm

    Mnoooogo je tesko ici otvorenog srca i iskrenim mislima u realu, a takodje i na netu…
    Ipak, vise postujem takve stavove nego umotano u sto zamotuljka.
    Jedino sto ne volim je plakanje i patetisanje , medjutim, bez toga se ne moze. Evo npr.ja: placem u sebi i zderem se ko lud, i retko to pokazujem a onda mi se desi da ispucam po svim savovima, i sve mislim kako cu zbog toga mnogo krace da zivim od ovih sto se rasplacu kad god i gde god stignu,lol…
    A sto se tice patetitke, tu sam ponkekad nenandmasiv, pa mrzim samog sebe po celom telu i u svim mislima…
    Ajmo , iskren osmeh i nek ide zivot, lepse je ovako kako si ti sebe gore predstavila …

     
  20. Ivana

    април 8, 2009 at 10:22 am

    Deda, treba plakati, bar ja tako mislim. Tako sam se pre neko veče isplakala i uopšte ujutru nisam imala mamurluk :mrgreen:

    Šala mala, a osmeh je tu. Hvala na podršci

     

Оставите одговор

 
