RSS

Nešto razmišljam…

10 апр

Ovih dana o svemu i svačemu a nikako da se “pokupim“. Samo mi izleću neke misli u glavi, a ni jednoj se ne posvetim dovoljno, da bih je sagledala sa svih strana. Samo je površno zagrebem.

Eto to, isto na primer. Razmišljam se da li sam ja površna i obična, ma koliko god ja mislila da sam pametna? I tu stanem ne idem, dalje. Tako za sve što mi padne na pamet.

Ima jedan tip, koga ne volim nešto posebno, ali se krećemo u istom društvu. Rekoh već, ne volim ga, malo mi je “ljigav“ i loš. I ja tako sam sebi dozvolila predrasudu da mislim da je glup. Pre neko veče, mi nekako završismo razgovarajući, pa jeeeednooo dobrih sat vremena, možda i više. I on je bre mnogo pametan. Izvozao me samo tako. Ja ne mogu da se povratim. Ja naivna mislim da pametni ljudi uvek naprave izbor da budu dobri ljudi. Ali nije bre tako.

On je isto tako izrekao misao, tezu – da kada mesec može da utiče na plimu i oseku, a ljudsko telo je sastavljeno od 73,2 ili 72, 3 procenata vode, kako možemo da znamo kako taj isti mesec ne utiče na nas? To mi bilo toliko krivo što ja nisam smislila, jer ja obično smišljam takve stvari…

Mislim se isto tako, da ako ja nikada ne odem u Škotsku, nikada neće pronaći Nesi, “čudovište“ iz Loh Nesa, jer samo ja mogu da je nađem. Imam ceo scenario i gde i šte, iako nikada nisam bila tamo. A onda pomislim da je možda bolje da je nikada ne otkrijemo. Vidite, čak joj se obraćam u ženskom rodu….

… E da, ja verujem u Nesi, Deda Mraza, Jetija, vanzemaljce, duhove, Bigfoot-a, druge dimenzije, ali ne verujem u vampire. Glupo, je l’ da? A zašto? Pa kao ima dokaza da su vampiri u osamnaestom veku možda bili ljudi sa tuberkulozom, onda divlja deca, ljudi sa porfirijom itd. Ali je glupo da ja ne verujem u nešto na osnovu dokaza, a da verujem u nešto drugo na osnovu nedostatka istih….

“Izašla sam na televizor“, pre neki dan, i opet sad skoro. Meni to uvek bio bedak, živiš u malom gradu i socijalna gradska televizija dođe da te pita nešto… Nije mi prvi put. U gimnaziji smo jedne zime štrajkovali zato što nije bilo grejanja. Svi smo ispred škole ili u onom prvom hodniku, koji je više napolje nego unutra. Dolazi televizija, a ja vodim horsko pevanje – “Auuuuuu što je školaaaaaaa zgodna, leči lenjos’ i saaaaamoću“. Snimili me tu. I odma’ da dam intervju. Ispričala ja tu neke budalaštine, ali se sve svelo na to “ovi nam ne daju da idemo kući, a nemamo grejanje“…i još par ružih reči na njihov račun. Koliko je ta televizijska stanica gledana, govori o tome da mi niko od onih nije posle zalepio nekog keca.

Opet sam se izgubila. Lele, kako mi lete misli. Mislim znam ja da mogu da se vratim i obrišem ovo, ali neću – to je moj današnjo – jutarnji kognitivni haos. Na neki wird način uživam u njemu.

Da se vratim – televizor. Snima se film u Boru. Beli beli svet, Olega Novkovića. I tako raspisali oni oglas za statiste. Nas troje – prijatelj, lepša polovina i ja se pokupismo i odosmo da se prijavimo. Dok smo čekali red, pojavila se televizija.
– Je l’ hoćete da date intervju?
– Nećemo.
Onda se novinarka unosi u facu svakome od nas, a kamerman ide sa uključenom kamerom i opet te pita, tebi glupo, pa odgovoriš.

– Zašto ste se Vi prijavili na ovaj kasting?

Slede tri najgluplja odgovora u nizu:

Lepša polovina: Pa hoću da ne radim ništa i zaradim pare. Pa ne’am pojma, ono – smeh
Prijatelj: Hoću da budem viden, ovaj viđen. Da ljudi znaju za mene
Ivana: Pa ja jako volim filmove i mene interesuje da vidim kako to izgleda. A i zbog para naravno…

I tako. Preksinoć sam opet davala intervju, ali dobro, tada sam morala. Bila sam organizator neke kampanje za mlade, pa tako pričah u kameru.

Inače ne sviđa mi se moj glas. Jasno mi je da svoj glas čujemo drugačije, zbog nekih veza u glavi. Ali meni se baš ne sviđa moj, a to je gre’ota jer onako kako ga ja čujem, je baš cool – sexy. I kako sada da pevam Elvisa na karaokama? Cccc

Bila sam i kod lekara pre neki dan. Nije mi ništa, nemoj se brinete, neko preventivno – redovno čudo. Otišla sam spremna, ponela sam knjigu, da se ne dosađujem dok čekam. Znači spremna sam na gužvu. Čekam ja tako, kada prozivaju jednog, drugu, treću, četvrtu, a znam sigurno, videla sam ih da su došli posle mene. Odlazim do sestara, ne na šalter, već na vrata i lepo upitam da se moja knjižica nije negde zaturila jerbo uđoše četiri osobe pre mene. Dobijem odgovor od koga sam ‘ladno mogla da ubijem:

– Pa ako je neko ušao pre tebe, tako treba da bude

Je l’ tako?! Pa sam ja malo pustila glas i svađala se sa njima, Vratila se na mesto, nastavila Bukowskog i za nepunih 5 minuta me prozvaše. Moraš da im podvikneš. Kaže lepo moj duhovni brat Peđa, koji je skoro ošamario neku šalterušu u Domu Zdravlja, jerbo je bila mnogo bezobrazna. Kaže:

– Ne ide bre, Ivana, dođeš fin, kulturan, pitaš sa izvinite, molim vas, da li bi mogli, oni te oteraju u pizdu materinu. Kad dovoljno popizdim i ponašam se kao najveći frajer, derem se na sve njih onda sve završe bez problema. To je jedini jezik koji razumeju. A i taman se fino isprazniš, izađeš preporođen

Nije da nije tako, a nije ni da nije

I eto mislim se ja tako, o svemu i svačemu a najviše se mislim kako mi se ne ide sada do SUP – a koji je na drugom kraju grada od mene, a ja sada idem peške svuda, jer je lepo vreme, a ja debela…. i opet nisam htela to da kažem. Znači, ne ide mi se do SUP-a, da vidim šta mi sve treba za novi biometrijski pasoš republike Srbije, a kako sam čitala kod Dudarima i čula od još nekih ljudi, ne piše mi se dobro.

Događaj: Čekao neki moj frend ceo dan, zajabavali ga za ovu – onu papirologiju, na kraju, posle nekog vremena stane on u onaj red gde će uskoro da završi posao. Kažu mi da ide da se slika i da donese dve fotografije. Ode, slika se, stane opet u red, stigne na red i oni mu kažu da uđe u drugu prostoriju da ga slikaju. Digitalno, da ide na biometrijski pasoš.

I sada ako neko zna, ja ga molim da mi objasni. ZAŠTO donositi sopstvene slike kada te oni slikaju tamo? Neki kažu zbog evidencije, ali ako te već slikaju digitalnim fotoaparatom, odatle mogu da izvade slike za evidenciju. Da li se pravi dil sa foto radnjama, i ako je tako, da li stvarno od toga može da se zarade neke dobre pare? Ili je nešto treće?

 
17 коментара

Објављено од стране на април 10, 2009 in Dobro sam

 

Ознаке: , , , ,

17 responses to “Nešto razmišljam…

  1. stevo

    април 10, 2009 at 11:55 am

    Još nekako i imam razumevanja za fotku, ajde da zaradi i onaj „siroma“ fotograf, sitna lova, ali me strahovito interesuje kada je nama ova država oduzela državljanstvo jer ih za svaki kurac traži! Oću na wc, ne može daj prvo dokaz da si državljanin Srbije! Živo me interesuje šta bi radili ovi džabalebaroši počev od Vlade Srbije, zaposlenih u Mup-ovima i gradskim službama kada bi smo ih svi mi, ma dosta polovina nas – da ih tužimo jer su nam tek tako oduzeli državljanstvo! Nedavno sam pravio Ličnu Kartu i svašta su mi tražili, pa sam rekao onoj na šalteru (premda ona jadna nije kriva) da slučajno ne znaju kakve gaće nosim, jer ako znaju onda lažu – prestao sam ih nositi baš zbog ovih džabalebaroša. Barem mi niko ne može reći „Napunio si gaće!“

     
  2. astfgl

    април 10, 2009 at 2:02 pm

    “ kada mesec može da utiče na plimu i oseku, a ljudsko telo je sastavljeno od 73,2 ili 72, 3 procenata vode, kako možemo da znamo kako taj isti mesec ne utiče na nas?“

    Ne utiche. Ukratko, gravitaciona sila zavisi od mase oba „objekta“ i njihove udaljenosti.
    U ovom sluchaju, kada se uzme u obzir masa Meseca i njegova udeljnost, naspram vode u nashem organizmu; gravitaciona sila suvishe je slaba da bi imala ikakav uticaj. Iz istog razloga, npr. bare nemaju plimu i oseku. Ako mi ne verujesh, valjda ima neka bara u blizini tvog prozora pa je posmatraj 😀
    Mogu ti dam i obrazac pa ako otjesh sama da izrachnash. Ja sam tako u trenucima dokolice izrachunao da je gravitaciona sila koju izazove neki poveci kamion (damper, npr) kada prodje pored nas veca od one koju izaziva Mesec. Isto tako sam, kad mi neko prichao neke gluposti o horoskopima, izrachunao da je gravitaciona sila imedju babice i novorodjenchadi za par reda velichine veca od one koju izazivaju Saturn, Jupiter, i sl.

    Jbt, kolko meni dosadno ume da bude

     
  3. mahlat

    април 10, 2009 at 2:20 pm

    Ko, bre, da prokomentarise sve sto si zbupala ovde.

    Prvo na mene utiče mesec, kad je plima živčana sam , kad je oseka nisam a možda je i obratno, uiglavnom odavde ne znam kad je plima a kad oseka al’ povremeno primećujem da mi fale živci.

    ŠAlterske službenice imaju specijalnu obuku kako da budu nadrndane, da imaju krive štikle, puštaju brkove, gadjaju se padežima i vrckaju guzicama a uz sve to da te gledaju sa visine kao da ti udeljuju red iz svog džepa.

    To što moraš da se slikaš dva’es’ puta za pasoš je zato što su privatni fotografi hteli da pobrljave kad su ima drugovi pandruski službenici uzeli ‘leba pa im oni čine, te slike koje odneseš bace, nemoj da se slikaš. A kad te budu slikali tamo ima da se preneraziš, na sve ćeš da ličiš sem na sebe i užu rodbinu.

     
  4. mahlat

    април 10, 2009 at 2:22 pm

    Imam jedno veliko slovo umesto malo i fali mi jedan zarez, ako bude svraćala Zelena da se zna :mrgreen:

     
  5. zelenavrata

    април 10, 2009 at 2:44 pm

    Zeleni lektor je tu 🙂 Danas oprastam sve Mahla, zbog zavesa :mrgreen:
    E, Ivana, izvozala si nas u p.m. Ne znam ni gde si posla ni gde si dosla jbt 😆

     
  6. zelenavrata

    април 10, 2009 at 2:45 pm

    Eto sad i meni fali slovo 🙄

     
  7. mahlat

    април 10, 2009 at 2:56 pm

    :mrgreen:

    baksuze 😆

     
  8. drnch

    април 10, 2009 at 4:05 pm

    Ja uticem na Mesec!!

     
  9. Suske

    април 10, 2009 at 4:23 pm

    Jaoj i mene čeka pasoš … živa nisam 🙄

    A loša procena se svima desi … 😉

     
  10. Chiquita

    април 10, 2009 at 4:46 pm

    E Eve,ja mogu da ti odgovorim na pitanje u vezi fotografija 😀
    Jeste deal u pitanju jer posto ce svi morati da vade biometrijske pasose i licne karte,a kao sto znamo slikace nas na licu mesta,onda su se fotografi pobunili kako ce im zarada drasticno opasti.E pa sad da ne bih doslo do toga ponovo sve preko ledja gradjana.Al’ ima caka:ako predas dokumentaciju istovremeno za licnu kartu i pasos ne moras donositi sliku x2 🙂 Eto

    A da,i meni se bre ne svidja moj glas kad ga cujem na nekom snimku,eto to nam zajednicko).

     
  11. Ivana

    април 11, 2009 at 2:26 pm

    Lele, kol’ko komentara a ja bila anavejlbl jestrdej…

    Stevo, državljanstvo mora da se vadi, da bi te na šalterima (koje jesu krive za što – šta) imale šta da rade – loše!

    astfgl, ti bre stvarno nemaš pametnija posla, al’ ti ne verujem dok ne vidim formulu

    mahlat, na tebe nema šta ne utiče, tako da ti direktno opovrgavaš formulu asftgl – a 😀
    Slikala sam se jednom tako, za studentsku karticu za menzu, ličila sam na… mrava :mrgreen:

     
  12. Ivana

    април 11, 2009 at 2:29 pm

    Zelena i Mahlat, greške više ne ispravljam. Sa greškama imam veću posetu :mrgreen:

    Drnch, nisam ni sumnjala. Kako?

    Suske, će idemo zajedno? 😉

    Chiqita: ma ću im nosim slike, ja sam egoista! Nek’ me gledaju i đubretari 😀
    Glas ti je oke, ne kaki 🙂

     
  13. astfgl

    април 12, 2009 at 11:06 am

    E, pa su tju ti pretvorim ovo u pravi geeklog

    Daklem,
    F=y(m1*m2)/r^2
    gde su,
    F-gravitaciona konstanta koja je uvek ista i iznosi… 6.67300 × 10^-11 (znachi treba ti onaj scientific digitron)
    m1- masa prvog tela u kilogramima
    m2 masadrugog tela u kilogramima
    r – udaljenost izmedji ta dva tela u metrima

    I sad krenesh da unosish brojke, uneshesh za m1 tvoju masu, za m2 masu Meseca (gugluj) i za razdaljinu daljinu izmedju tebe i meseca u metrima (gugluj)

    E sad poshto rezultat koji tje dobijesh nece mnogo smisla da ti ima, treba ti referentni sistem kojim tesh da uporiish, i npr uzmi kolika je gravitaciona sila izmesdju mene i te, kada prichash sa mnom na daljini od od metar.
    Znachi, znachi moja masa tvoja masa i razdaljina od metar
    F=6.6*10^-11 * (60 * 90)/1
    Tezhene sam nam zbog laksheg rachunanja zaokruzhio, verujem da je tu koji kg gore dole po sredi 😛 😀

     
  14. astfgl

    април 12, 2009 at 11:09 am

    fuck, ladno ne mogu da editujem ili da obrishem komentar pa da ga postavim ponovo.. sad mi palo na pamte neshto drugo, mnogo bolje
    fuck

     
  15. Ivana

    април 12, 2009 at 2:22 pm

    Pa ne može..
    Mada super je geek log, si mi video ikonicu što imam na blogu? Zelena je :mrgreen:
    Piši bre šta ti je volja, a ja ću probam da izračunam nešto

     
  16. JebenoPametan

    април 12, 2009 at 10:09 pm

    Možda bi najbolje bilo da jedno vrijeme prestaneš razmišljati. 😛

     
  17. Ivana

    април 12, 2009 at 10:46 pm

    JebenoPametan, I get that a lot :D!
    Dobrodošao…

     

Оставите одговор

 
