RSS

DANAS UJEDAM!!!

16 апр

U tezama:

– otišla u 15 do 8 da prisustvujem času. Dogovoreno nedelju dana ranije. Učiteljica me vidi “Jaooo Ivana, pa gde si ti juče, ja te čekala?“. Ja: “Kako juče, dogovor je za danas bio?“. “Pa da, ali danas su skaraćeni časovi, ja sam rekla direktoru ustanove da ti javi da dođeš juče“. “Nije mi javiLA!“. Bes. Očajanje. Nikad neću da završim diplomski jer je ovo ne znam koji čas za koji me ispaljuju

– Nastavljam dalje. Treba da izvadim 2 dokumenta, da ih overim u sudu i posle odem za Bg da ih prevedu na Španski jezik, da bi moja sestra mogla da preda za pozivno pismo meni.

– Opština, izvod. Taksa. Ja opet kod ćaleta. Tamo neviđena gužva. Dan pred praznik još RTB pustio platu. Kažem mu da mi da pare, jer je manja gužva na šalteru u opštini

– Uplatim taxu, uzmem izvod za sestru

– Idem u Policijsku upravu (više se ne zove SUP) da uzmem potvrdu prebivališta. Obrazac, taxa i lična karta. Kupim obrazac, odem kod ćaleta, čekam red, uplatim taxu, vratim se, uzem prebivalište

– Sud. Treba da mi udare apostile na tri dokumenta. Ulazim u sud i portir me ISTERA!!! Kaže dođi posle pauze i ULJUDI SE MALO!!! MOLIM?!? Kako da se ULJUDIM?!?!? “Pa zakopčaj to dugme na košulji“. Majke mi sam mogla da ga ubijem. Ja se još doterala i našminkala. Mnogo sam bila slatka. Izlazim i psujem. On izlazi za mnom i kaže mi da nije ništa lično. Ja njemu kažem da jeste. Gledam onaj plakat, piše zabranjeno doći u majici, šorcu i papučama. Gledam sebe, pa gledam njega, pa mi se priplakalo.

– Sačekam kraj pauze, odlazim gore, oni mi kažu da mi uverenje o prebivalištu nije dobro. Da uzmem drugo i da uplatim 3 taxe od po 1.430 dinara.

– Policijska uprava. “Što nisi odmah rekla da ti za toooo treba uverenje?“ Pa jebem mu mater, uverenje o prebivalištu je uverenje o prebivalištu. Ako postoje različita, onda valjda na obrascu treba da bude svrha? Ne… “Uzmi uplati još ovu taxu, popuni ovo i donesi mi sve to, ali to ne možeš danas da dobiješ, tek posle praznika.

– Banka, red, dve taxe za apostil, jedna za uverenje.

– Policijska uprava, red, predajem za uverenje

– Sud, predajem dva dokumenta. “Dođi oko 12 po ovo, može?

– Onog portira nema, zamenio ga drugi. Nije imao primedbe na moje oblačenje

– Trčim kući da kupim hleba i novine, jer mi familija svakog jutra dolazi na kafu i novine, pa da ne ostanu uskraćeni.

– Sad pijem kafu i čekam da odem po ona dva dokumenta sa pečatima zlata vrednih

– A ovo je tek početak

– Danas ujedam!

 
10 коментара

Објављено од стране на април 16, 2009 in Auuu sam se iznervirala!

 

Ознаке: ,

10 responses to “DANAS UJEDAM!!!

  1. Deda

    април 16, 2009 at 11:41 am

    …zakopcaj dugme..
    Ne mogu da verujem??? Kakav bolid???
    Ma jok, nije licno, samo se pravi…dokona dijabola, …

     
  2. Sanja

    април 16, 2009 at 11:54 am

    Ako ti nije kasno i ako imas problema, javi se, na raspolaganju sam ti za praksu.
    Ostalo… 👿

     
  3. zelenavrata

    април 16, 2009 at 1:50 pm

    I ja bih ujedala na tvom mestu.

     
  4. Ivana

    април 16, 2009 at 2:39 pm

    Deda, e baš to, dokona dijabola! Kreten. PRavi se frajer, majke mu ga njegove.

    Sanja, možda te i kontaktiram

    Zelena, nadam se da nećeš. Nikom čovek da ne poželi jutra kao ova. Uvek se zaprepastim koliko ljudi mogu da me iznerviraju

     
  5. stevo

    април 17, 2009 at 12:45 am

    A je li, da te pitam: Možeš li napisati nešto slično a da ne spomeneš ove džabalebaroše sa sve taksama? Ne možeš! Čim izadješ na ulicu taksa plus PDV, i uljudi se malo, pazi kako se oblačiš!

     
  6. mahlat

    април 17, 2009 at 8:10 am

    Ujede li nekoga?

    Sta te briga, dobila si stilistu i to naoruzanog 😆

    A sad ozbiljno – mi moramo da se uljudimo kad ulazimo u sud, nema papuca, sortseva, kratkih suknji, sud je to, i logicno, ali onda udjes u sudnicu a zapisnicarka, daktilografkinja, sta li je, polugola, estradno obucena. Osetis se kao kreten. Za njih pravila ne vaze.

    “Uljudi se malo“… ma sto ga nisi ujela?????

     
  7. Ivana

    април 17, 2009 at 12:51 pm

    Stevo, ne može nigde bez taxa, uskoro na ulicu kada izađem ima da me opale taxom za disanje

    Mahlat, nisam ga ujela, zato što mora da mi završi posao, tj mora da me pusti u zgradu da bih završila posao. I to je najtužnije od svega!

     
  8. Punky

    април 17, 2009 at 10:59 pm

    Nema gore od birokratije…

     
  9. Charolija

    април 17, 2009 at 11:48 pm

    E baš se iznervirah, iz inata bih otkopčala još jedno dugme…mamicu mu bezobraznu.

    Kod nas ti je svuda „kuc kuc…dobar dan…1000 dinara“, ma ja bih ladno spalila ovu državu.

     
  10. jezovuk

    септембар 10, 2009 at 8:50 pm

    Mnogo se bre nerviras, a to nije dobro. Nerviranje steti zdravlju, zato moras da nadjes neke nacine da se smiris. Poseti moj blog lekovitebiljke.wordpress.com mozda uspes da saznas nesto korisno. Znaci, samo smireno i bez panicenja 🙂

     

Оставите одговор

 
