RSS

Fotoaparat

18 апр

Kupili smo ga.

Mama davi tatu već neko vreme da ga uzmemo. Jutros isto. Ja ustajem i izgovaram rečenicu da hoću fotoaparat. Mama se nasmeje, ćale sedne na biciklu i vrati se sa fotoaparatom.

Dočekali smo ga fino. Svi. Mama, ujka, lepša polovina i ja. Svi se sjatili da vidimo to čudo tehnike. Otimamo se, čitamo uputstva, čačkamo, slikamo sve i svašta.

Mnogo smo smešni, kada nam dođe novi “član porodice“. Sećam se kada smo uzeli mikrotalasnu svi smo nabili dupe u kuhinju, pa gledaj, čačkaj. Stavljali ‘leba, pa “vauuuu kako ga je dobro zagrejaooo“. 😀 Da nije smešno, bilo bi tužno.

Šalim se.

Nego. Uzeli smo aparat, pa da vam pokažem sad tu neke slike.

Ovo sam ja u bitchy izdanju. Ćale kaže da ličim na Laru Kroft. Ja ne vidim, ali mi imponuje.

Photobucket

Suske me podsetila na jaja, pa da vam pokažem maminih ruku delo

Photobucket

Photobucket

I na kraju, lepša polovina i ja

Photobucket

Imamo fotoaparat. YAY!

 
12 коментара

Објављено од стране на април 18, 2009 in Dobro sam

 

Ознаке: , , , ,

12 responses to “Fotoaparat

  1. mahlat

    април 18, 2009 at 5:41 pm

    Mene ne podsecas na Laru Kroft ja ne volim ta poredjenja a frizura ti je super. Ajd’ sad polako slikaj sta stignes i dobro da te sluzi. I zovi me da slusamo muziku 😆

     
  2. Ivana

    април 18, 2009 at 8:56 pm

    A ovo ti je prvi komentar bez greške! Njega mora da slikam :mrgreen:

    Muzika je tatina! I ima je još, ploče se ne vide

     
  3. Sanja

    април 18, 2009 at 9:12 pm

    Auh, ja se jezim od foto aparata, imamo jednog manijaka u kuci. :mrgreen:
    Samo ti slikaj i kaci, a i cemo da uzivamo. Uzdravlje! 😛

     
  4. Suske

    април 18, 2009 at 9:25 pm

    E, super vam jaja 😀

    A super su ti i ostale sličke. Nego čestitam za fotoaparat, u zdravlju da vas služi 😉

     
  5. Ivana

    април 18, 2009 at 9:30 pm

    Sanja, znam manijaka, malo pre sam ga videla sa sve fotoaparatom. Hvla

    Suske, i tvoja jaja su super 😀 :mrgreen:
    Hvala i tebi!

     
  6. Deda

    април 19, 2009 at 10:16 am

    Sa srecom da te sluzi foto…
    Super ste ti i lepsa ti polovina, ko uslikani, ko lutkice !!!

     
  7. Ivana

    април 19, 2009 at 10:19 am

    Hihiih, Deda, hvala !

     
  8. Charolija

    април 19, 2009 at 1:37 pm

    Joj što si ti lepa. 🙂 Naročito u ovom bitchy fazonu. Slikaj se što više i kači. E ti si lepša od lepše polovine, da znaš samo. 😀

     
  9. zelenavrata

    април 19, 2009 at 2:19 pm

    O, Larice od Ivane, srecno sa aparaticem! Ja ga jos nemam, valjda ce mi ga kupi nekada neko, pa da i ja opaljujem 🙂
    Lepa jaja, lepa i ti, a i polovina 🙂
    hahahahahahahahaha setih se Himze Polovine, e kuku meni sa mojom glavom 😆

     
  10. Ivana

    април 19, 2009 at 3:55 pm

    Čarolija, hvaaaalaaaaa, ali nisam. Lepša polovina je stvarno lepša 😀

    Zelena, hvala i tebi. Želim ti neki aparatić (foto) što pre, pa da gledamo tvoja jaja :mrgreen:

    priznajem da ne znam ko je ova tvoja Polovina…

     
  11. Milos

    април 19, 2009 at 4:57 pm

    a 20ta fotka u nizu, okupljanje blogera 🙂

     
  12. Dusan

    април 23, 2009 at 12:32 am

    Himzo je car. On je lečio ljude, ali stvarno , ne samo pevanjem, i to direktno kroz glavu. Slike sa tobom su super, što više se slikaš to je bolje. Uživam u raznoraznim tvojim izrazima, gegovima, likovima i situacijama na fotografijama, aman aman.
    Himzo je car.

     

Оставите одговор

 
