RSS

Uskrs je, prijatelji moji!

19 апр

Volim uskrs!

Ne volim određena praktikovanja kroz religije, ali uskrs obožavam.

Isus je bio “strava tip“ i drago mi je zbog njega, na današnji dan.

Uskrs traje 3 dana i ima divnu tradiciju. Spaja porodice – farbanje jaja zajedno, deci je interesantno, zanimljivo, raduju se. Kucanje i tucanje jajima, takmičenja ko ima “najjače“ jaje…

Volim uskrs, rekoh već to.

Uskrs se pada u aprilu, i vi znate šta je mislim o aprilu. Ali ovo je najlepši deo aprila. Taj uskršnji raspust. Tada dođu svi studenti iz drugih gradova, sjate se stari prijatelji, ljudi su na sve strane. Baš je lepo tada.

Volim ovaj period. Nekako sam “light“ and happy!

I vi ste mi svi dragi!

Zato, dragi, prijatelji SREĆAN VAM USKRS! Budite zdravi, srećni, lepi i veseli i volite se!

 
10 коментара

Објављено од стране на април 19, 2009 in Dobro sam

 

Ознаке: , ,

10 responses to “Uskrs je, prijatelji moji!

  1. mahlat

    април 19, 2009 at 10:22 am

    Srecan i tebi, uzivaj! I voli se 😆

     
  2. stevo

    април 19, 2009 at 10:48 am

    Srećan praznik, Hristos Voskrese

     
  3. Sanja

    април 19, 2009 at 10:55 am

    I ja ko deca, jedva cekam farbanje, uzivam, izmazem se u sto boja, deca naprave haos, al ako. 😛
    Srecan i tebi!!! 😛 😛 😛

     
  4. Deda

    април 19, 2009 at 11:54 am

    SRECAN USKRS
    Uzivaj s porodicom i najvoljenijima !!!

     
  5. Charolija

    април 19, 2009 at 1:39 pm

    Srećno draga, da voliš i budeš voljena, zaslužuješ ljubav. 😀

     
  6. zelenavrata

    април 19, 2009 at 2:15 pm

    Hvala, takodje!

     
  7. Spottily eye

    април 19, 2009 at 5:41 pm

    Hvala! Srecan ti USKRS!!!

     
  8. Dusan

    април 23, 2009 at 12:19 am

    I ja vojim Uskrs, doduše ja vojim ceo april. Počinje sa prolećem i poklonima meni (tad mi e rođendan) i završi se sa raspustom, meni je to dobitna kombinacija 😉
    A i verujem u gospoda Isusa Hrista, sina Božijeg, stvarno vam kažem.

     
  9. Goya

    април 27, 2009 at 4:25 pm

    kvout: Isus je bio ‘’strava tip” i drago mi je zbog njega

    a ja mislim da je on propali projekat gospodina Boga!

     
  10. Ivana

    април 27, 2009 at 8:38 pm

    Naravno da ti tako šeto misliš. ‘De si bre Goyo? 😀

     

Оставите одговор

 
