RSS

Oni ljudi… tj on

20 апр

Postoji jedna osoba koju srećem u internet komunikaciji, a koja mi ide na živce, veoma.

Jako je bezobrazna, a istovremeno veoma pametna. Balansira na granicama pristojnosti, veoma pametno i skoro neprimetno zamenjuje teze u svakom razgovoru i sve u svemu, da izvinete – sere.

Upustila se u neku ozbiljniju konverzaciju sa dotičnim nikada nisam, jer ne vidim smisao. A i nivo takve konverzacije mi ne odgovara. Nije da nekada nisam poželela da kažem, ali uvek se zakočim.

Međutim, danas me je potkačio. Ne imenom i prezimenom, već onako. Zarad neke svoje besmislene poente. Povezao me je sa alkoholizmom i promiskuitetom. Kao neki moji drugi sajtovi su puni toga. Nisam to ni videla da je napisao, mama me je obavestila.

Prva reakcija mi je bila da me je baš briga. Nemam nameru da odgovaram na takve budalaštine. Druga reakcija je bila da odgovorim i da ga ispravim, jer je naveo dva neka moja sajta, a samo je jedan pun ‘’alkoholizma i promiskuiteta’’. Treći talas me je već pogodio i dobro me iznervirao.

Ko je bre on da o meni bilo šta piše, spominje, analizira ili sudi?! On mene očigledno zna, ja ne znam ko je on. Ni ime, ni prezime ni lik. Pojavljuje se jedino svojim ‘’nickom’’ i daje sebi za pravo svašta! Visoko moralan i nedodoriljiv! Zaštitnik slabih, Robin Hud koji će sve nas grešne smrtnike raskrinkati.

Izvinite Gospodine, ali nosite se! Što dalje od mene!

I verujem da će videti ovo, pošto očigledno prati moja kretanja na internetu. Verujem da će pokušati da odgovori nešto u svom demagoškom stilu. Ali ja mu neću dozvoliti. Ovo je MOJ prostor! I ovde nema nikakva prava!

A ja ću moj “alkoholizam i promiskuitet“ da širim i ovde i gde ja hoću, ali ću i dalje biti bolji čovek od njega. I pametniji, pristojniji i lepši!

 
20 коментара

Објављено од стране на април 20, 2009 in Auuu sam se iznervirala!

 

Ознаке: ,

20 responses to “Oni ljudi… tj on

  1. Spottily eye

    април 20, 2009 at 6:24 pm

    Uz tebe smo Ivana samo napred razbi ga 😆

     
  2. zli

    април 20, 2009 at 7:30 pm

    [b]Joe[/b] – bor030.net/forum u jednoj temi –

    [i]danas u 01:46:51 am:

    Pa šta sad ti misliš? Gde je besmisao? Kod tebe, koji šalješ diplomiranog pedagoga (za malo) da podučava decu kako ubiti dosadu, a Spejs i Fejs mu puni promiskuiteta, alkoholizma i crnih misli, ili je besmisao kod mene koji ti kaže:

    Alo, bre, zar ne vidiš da pušiš filter!? Ma, jeste Drina bez filtera, al ga opet pušiš![/i]

    Lik je idiot, a Rain je lud sto se prepucava sa njim..
    Ali Rain ga, sto mi je apsolutno neshvatljivo, postuje.. jbg

    Rezime: Joe=Idiot

     
  3. mahlat

    април 20, 2009 at 9:38 pm

    Internet svet ti je pun takvih koji imaju muda samo kad su nevidljivi a inace ih nemaju ni u gacama ni u zivotu. Takvi su ubedjeni da pises zbog njih i za njih, zacnes ih tako u najbolniju tacku necim sto si napisala i oni sebi daju preveliki znacaj. Da je pametan tako kako ti pises ne bi se tako ponasao i ne bi pokusavao svet da spase od tebe nego sebe i od sebe ali je to besmisleno objasnjavati. Sledeca faza je da pocne da te mrzi i da se obracunava sa onima koji te posecuju, tako to ide… Jednom si pisala ko bi sve trebao da dobije dozvole od psihologa da se bavi odredjenim stvarima, e ovo ti je jos jedna grupa, njima treba zabraniti upotrebu interneta i poslati ih u zvanicne institucije na lecenje. Pun mi ih je.

     
  4. Deda

    април 20, 2009 at 10:06 pm

    Vremenom ce ovakve stvari da ti postanu smesne.
    Razumem te u potpunosti, ali ti moram reci da ovo nije direktno usmereno prema tebi vec prema Rainu koji ved duze vreme vodi ozbiljnu ( a povremeno i besmislenu) konverzaciju sa njim.
    I jos da ti kazem, da je on ok lik, zato ga Rain postuje a ovakva prepucavanja medju njima je svakodnevna prepiska, pa ko vise izdrzi 😛

    U svakom slucaju, nemoj da obracas paznju, jer da je htreo direktno da te oslovi, to bi i uradio.
    Nemam nameru da te tesim, ili pak njega da branim jer smatram da ni tebi ni njemu nije to potrebno.
    Zelim samo da ti savet dam da ne ulazis u prepisku sa njim, jer neces imati sanse da se iskobeljas. On je svoj staz i iskustvo na netu stekao kroz prepisku sa Rainom i jos nekima, a to nije zanemarljivo.
    Iskreno, ni ja se ne bih usudio, osim kad bi video da direktno udara gde mu nije mesto.
    Mislim da je pokusao da kroz tebe isprovocira Raina?
    Obojica su ludaci, a ti budi pametna i smej se sa strane…

     
  5. Suske

    април 20, 2009 at 10:36 pm

    Tek sad sad sam ukapirala na koga je mislio. Doduše moram da priznam da njegove postove jednostavno preskočim, tako da sam tek danas provalila da i mene nešto prozivao …
    Da ti ja kažem, on je dokon čovek, lenj, na alkoholu je doktorirao i verujem da tu mnogo toga može da ti ispriča. na taj način možeš da saznaš sve ono što čovek ne treba da radi u životu …

    Samo iskuliraj … znam da je ponekad nemoguće, ali nije vredan tvojih živaca, ni on ni bilo ko njemu sličan.

     
  6. Suske

    април 20, 2009 at 10:38 pm

    Uuuuu, ovaj put Deda uopšte nisi u pravu!

     
  7. Ivana

    април 20, 2009 at 11:55 pm

    Spottily, hvala 😉

    Zli, pa dobro, nisi baš morao da postuješ ko je i gde je, ali ajd’ sad..kasno je videli su ljudi… Enivej, hvala na podršci!

    Mahlat, znam ja sve to, nego sam eksplodirala u momentu

     
  8. Ivana

    април 20, 2009 at 11:59 pm

    Deda, znam ja da to nije bilo usmerno direktno meni, zato je me je još više iznerviralo. Ako imaš čoveče nešto da kažeš, kaži! Nemoj ga tako, da izvineš, na pizdarski!
    Možda će mi biti smešno jednog dana, ali sada nije. I znam da je pametan, ali meni nije ok lik, ali mogu da se složim da se ne slažemo tu. I nemam nameru da ulazim u bilo kakvu prepisku sa njim, to sam već i u postu napisala, da mi takav nivo konverzacije ne prija, ali ovo je opet MOJ prostor gde sam ja odgovorila kako ja želim i pod moji uslovima. U svakom slučaju, koga god da je hteo da isprovocira, učinio je to na veoma ružan način.

     
  9. Ivana

    април 20, 2009 at 11:59 pm

    Suske,ma sada već kuliram, ali kao što sam već rekla Mahlat, danas sam eksplodirala brzinski.

     
  10. stevo

    април 21, 2009 at 9:15 am

    Na Zapadu ništa novo, na Istoku se trude.

     
  11. Charolija

    април 21, 2009 at 11:20 am

    Nemam pojma ko te je dirao, ali takve stvari i mene izluđuju. Mahlat je imala neku budalu koja joj se nakačila, pa je najbolje da poslušaš njen savet. Lično nemam takta i živaca za takve zajebancije, pa bih ga najradije izudarala, ko god da je. 😀

     
  12. Charolija

    април 21, 2009 at 11:21 am

    Ne diram nikog, nemoj ni mene niko da dira. To je moj stav, ali pošto budala ima svuda, šta ću, ako i mene nekada neko tako potkači, braniću se. 🙂

     
  13. zelenavrata

    април 21, 2009 at 12:08 pm

    Ma ko ga jebe, teraj dalje!

     
  14. RainDog

    април 21, 2009 at 12:40 pm

    jos da ti kazem, da je on ok lik, zato ga Rain postuje

    Qurac ga poštujem posle ovoga što je malopre napisao, posle ovog Ivaninog teksta.

     
  15. zli

    април 21, 2009 at 12:45 pm

    Bravo Rain.. Konacno!

     
  16. Ivana

    април 21, 2009 at 1:21 pm

    E ljudi, hvala vam puno na podršci, stvari se malo zahuktale, ali valjda će se smiriti sada..

     
  17. Deda

    април 21, 2009 at 2:48 pm

    Ivka , vidim da su se u medjuvremnu izdesavale jos neke gluposti, ali nisam bio tu da procitam o cemu se radi, osim sto se trazi izvinjenje od nekih ludaka prema tebi.
    I ja zelim da se izvinem sto sam se uopste umesao zeleci da tebe utesim i skrenem ti paznju da ne primas mnogo srcu …

     
  18. Ivana

    април 21, 2009 at 3:03 pm

    Ju bre Deda, nemaš ti meni šta da se izvinjavaš!
    Mi smo drugari!

     
  19. Deda

    април 21, 2009 at 3:14 pm

    Ma znaqm ja to, imao sam dobru nameru … 😛

     
  20. Suske

    април 21, 2009 at 4:22 pm

    Vi’š ti to Ivana, kad je čovek iskompleksiran, njemu baš sve smeta. jebiga on jadan nije mogao da stigne ni do tog zamalo, pa ne može sebi da oprosti. Kompleks više vrednosti će mu jednog dana doći glave.

    Ono što isto treba da se kaže i zna, da sam ja đubre, kao što nisam, taj bi odavno bio banovan sa bor030 foruma, ali rekoh da svako treba da dobije još jednu šansu i da, ako je ostao stoka, sigurno će pokazati svoje pravo lice. Njemu baš i nije mnogo trebalo.

    Ne može čovek da podnese bolje i uspešnije od sebe nikako, a kad nema šta da radi on vređa, a kad počne da vređa, onda treba neko i da napiše par reči o njemu.

    On nije glup, ali je zato pokvaren i iskompleksiran.

    E tako. 👿

     
 
