RSS

Ogi u poseti

22 апр

Imam drugaricu.
Ona je u stvari pravi drugar! Mnogo je volim!
Znamo se iz srednje škole i nastavile smo da se družimo.
Kao što rekoh, pravi je drugar i mnogo je volim.
Uvek je bila nesrećna u ljubavi, zaljubljivala se u neke mamlaze koji je nikako nisu zasluživali.
Onda je upoznala sadašnjeg muža, dobila Ogija i sredila život. Kupili stan, diplomirala na fakultetu.
Nekako kada god pričam o njoj, njenom mužu i njenom sinu, odma’ se rasplačem. Od sreće. Nekako sam “plačivaginasta“ kada pričam o njima. Neopisivo sam srećna što je sve ispalo super “na kraju“. Kao u nekom filmu.

Muž joj je super čovek, vole se, zajedno brinu o Ogiju i …evo odma’ mi suze polaze.

Došli su u posetu kod nas pre neki dan. Svo troje. Ogi je je jedna preslatka beba od dva i po meseca.

Photobucket

Sve nas je kupio. Moja mama ga do tada nije upoznala, ali čim ga je upoznala zaljubila se u njega. Uzela ga je i nije ispuštala iz ruku, iako je protivnik toga da se deca nauče “na ruke“. Sva se raznežila i pričala sa njim, nosala ga tamo – vamo i sve u svemu dobro me zabrinula. Zrela je za unuče.

Photobucket

Čak sam ga i ja uzela. Ja naime, imam problem da držim decu do 5 meseci. Umislila sam neki strah da ću da povredim dete ako ga budem nosila. Međutim, dali su mi Ogija, na kratko, ali su stigli da dokumentuju taj fenomen. Ivana uzela bebu u ruke.

Photobucket

I tako…sve nešto lepo. Mnogo sam srećna zbog njih.
Deca oplemenjuju čoveka

I ovu pesmu u ovoj interpretaciji mnogo volim, i ide mi nekako uz ovaj text.
Uživajte

 
22 коментара

Објављено од стране на април 22, 2009 in Dobro sam

 

Ознаке: , , ,

22 responses to “Ogi u poseti

  1. zelenavrata

    април 22, 2009 at 2:39 pm

    Andjelak 🙂

     
  2. Spottily eye

    април 22, 2009 at 4:28 pm

    Ja i ti smo isti i ja takodje mnogo volim male bebe. : p

     
  3. Spottily eye

    април 22, 2009 at 4:29 pm

    A i pesma je super. : D

     
  4. Ivana

    април 22, 2009 at 4:37 pm

    Bebci su genijalci! 😉

     
  5. Deda

    април 22, 2009 at 5:22 pm

    …sve nesto lepo… 😛

     
  6. Charolija

    април 22, 2009 at 6:45 pm

    Deca zaista oplemenjuju život i čine ga lepšim. Kad ih vidim tako sićušne, dođe mi još jedno da rodim 😀

     
  7. Sanja

    април 22, 2009 at 6:58 pm

    Presladak je, kako da se ne zaljubis? 😛 I sto da te brine mamina zrelost za unucice? Svi potrebni elementi su tu, ajd ti samo kreni. 😛
    I meni tako malo-malo, pa dodje… cuti, ne pominji Dedi, stra’ ga ‘vata, godine, sta li je?! 🙄 :mrgreen:

     
  8. shaputalica

    април 22, 2009 at 7:11 pm

    E, lepo ti stoji! 😛

     
  9. Ivana

    април 22, 2009 at 7:28 pm

    Deda, pa jeste 😉

    Čarolija, pa ti rodi još jedno. Ja imam neku teoriju da si ti takva kakva jesi – čarobna, baš zbog bogatstva dece koje imaš 🙂

    Sanja, ju bre kako tebi dođe da budeš baba sa 29 godina, beše?! 😉 Deda već može, ali ti? :mrgreen:

    Šaputalica, ćut’ bre! 😀

     
  10. Suske

    април 22, 2009 at 8:56 pm

    A što šapke da ćuti? Pa stvarno ti lepo stoji 😉 …

    Ogi je presladak, muzikica po mom ukusu, tebi lepo stoji bebac … i svi srećni i zadovoljni, a naročito baba 😀

     
  11. Ivana

    април 22, 2009 at 9:01 pm

    Lele, Suske, kada te “baba“ čuje da si je nazvala babom….. :mrgreen:

     
  12. Deda

    април 22, 2009 at 10:27 pm

    Ma ne bre, meni dodje jos jednom da budem mama, sta cu, mladost-ludost! :mrgreen:

     
  13. Sanja

    април 22, 2009 at 10:28 pm

    Joj, ispravi mi ime, nisam ni gledala. Pa obrisi i ovo. 😛

     
  14. teta

    април 22, 2009 at 11:09 pm

    ANA je prva na mojoj listi po tome kako je uticala na moje emocije a OGI je tek malo ispod nje.Kada ovako pises,dirnes me u neki zivac…placem,lepo mi je i ne znam sta da kazem.Volim te.

     
  15. Monika

    април 22, 2009 at 11:12 pm

    Suske : i svi srećni i zadovoljni, a naročito baba

    A, ne hvala, ako treba – nema potrebe, sto bi rekao jedan moj drug.

     
  16. Dusan

    април 23, 2009 at 12:49 am

    Jedna je moja drugarica imala problema da zamisli sebe sa bebom u rukama (imao sam i ja sve dok nisam jednu uzeo), ali ona je imala problem da sebe zamisli kao majku, što verovatno nije redak slučaj. Prošlo je par godina i ona dođe sa izjavom: Nešto mi se, nećeš verovati, priželelo da imam bebu. Ja kažem: verujem, ..a posle par sekundi oduševljenja vidjenja nje u toj ulozi dodam, ali kako to da si uvek pričala da ti nisi za to i da nikad nećeš biti majka. Pa jebiga, kaže ona, došlo mi , ali to ne znači da hoću bebu, samo mi tako došlo. I ja joj na to kažem: Eeee jebiga, sereš.

     
  17. zli

    април 23, 2009 at 4:06 am

    prvi pogled..instant ljubav..
    milion puta ustajes, da bi video da li dise..( Tata )

     
  18. Ivana

    април 23, 2009 at 11:08 am

    Sanja, mrzi me, a i ne znam kako da ispravim ono sa imenima, ali nema veze, dajte još jedno bebče. Vam treba bebisterka možda? 😀

    Teto, volim i ja tebe. Plačeš i lepo ti?! Ulaziš u klimaks ili šta? :mrgreen: Šalim se. Drago mi je da moje pisanje utiče na tebe.

    Dušane, ne sere, stvarno ti tek tako dođe. Meni evo tek tako došlo ovih meseci

    Zli, lepo 🙂

     
  19. teta

    април 23, 2009 at 3:31 pm

    Ne ulazim u klimaks,IVANA,nego me hvata kriza……srednjeg doba!

     
  20. Suske

    април 23, 2009 at 4:47 pm

    #Monika? 😯
    Pa šta je sad odjednom?

    ha, ha, ha … 😀 ali jednog dana 😉

     
  21. Monika

    април 23, 2009 at 6:53 pm

    Jeste, jednog dana, ali ne sada, jos sam mlada i neUkusna.

    Salim se , mislis, mene neko nesto pita ! Ja bebe obozavam.

     
  22. Повратни пинг: Ipak volim « Ivanizmi

Оставите одговор

 
