RSS

Buđenje

23 апр

Htedoh hiljadu stvari da napišem jutros, al’ mi nešto ne ide
Sve pišem, brišem, pa opet brišem, pa malo cokćem i tako to..
A i sve me neke ozbiljne teme spopadaju od jutros

Pa sam batalila.

Lepša polovina je ubeđena da ga mrzim, već danima ga budim iz slatkog sna.

Pre neki dan, otišao on za Zaječar, biJo neki koncert nekih repera koje on sluša. Ja elegantno zaobišla. Dogovor bio da se javi kada dođe, ne bi li smo se možda videli.

Oko pola jedan noću, mene u’vatili neki pundravci. Uznemirih se nešto, pa gde je, zašto se ne javlja, april je, da mu se ne daj bože nije nešto desilo. Pošaljem poruku pristojnog pitanja da li je živ, ne odgovara. Tu se vrtim još malo, pa pozovem. Živ je. Aj ću spavam.

Al’ cvrc. Pundravci me ne puštaju. Vrtim se celu noć, budim se na pola sata, na petnaest minuta, buljim u telefon, ne javlja se čovek. Pa me opet u’vate crne misli.

Dočekam jutro, dva’es’ do deset, vrtim se za to vreme, ‘oću – neću da pozovem. Ma pozvaću, bolje da se dere na mene što sam ga probudila, nego da izludim skroz. I tako i bi. Izdra se malo na mene, al’ živ je. Ja srećna, pundravci srećni.

Sutradan, ja ustanem, zajebavam se nešto po kući, pa da zovnem lepšu polovinu da vidim šta radi. Pogledam na sat, dvanest je sati, može.

– tu tu tu tu tuuuuuuuuuuu
– Da?
– Ej ćao, šta radiš?
– Pa da….

Opet malo dranja na mene. Na kraju mi je zabranio da ga zovem. Zvaće on mene.

Malopre mi doooosadno, iščitala vas sve, komentarisala, za sebe ne umem da napišem, pregledala ostale sajtove, aj da vidim šta radi lepša polovina. Pola jedan je, nema šanse da spava. Nije izlazio sinoć. Nije se drao na mene. Pitao me šta ‘oću i kada sam odgovorila, samo mi rekao aj ćao. Ili nije ni to. Vratio se da spava. Ako može. Ako ne, sada će da me zove da se dernja.

I tako, al’ šta mogu, ja to sve iz ljubavi….

 
6 коментара

Објављено од стране на април 23, 2009 in Dobro sam

 

Ознаке: , , , ,

6 responses to “Buđenje

  1. cika Iva

    април 23, 2009 at 6:35 pm

    Isti ste,i ti se dernjas kad te prekinu u necemu,samo suptilnije

     
  2. Ivana

    април 23, 2009 at 8:13 pm

    Istina….

     
  3. mahlat

    април 23, 2009 at 9:50 pm

    Agresoru 😆

     
  4. Spottily eye

    април 23, 2009 at 9:53 pm

    Ljubavni pundravci : D

     
  5. zelenavrata

    април 24, 2009 at 1:38 pm

    Cccc, sram te bilo 😆

     
  6. Ivana

    април 24, 2009 at 1:40 pm

    Stvarno sam agresor i svtvarno me sram bilo. Ne znam gde mi je pamet 😀

     

Оставите одговор

 
