RSS

Joniziranje

26 апр

Ja pušim. Mnogo. I dugo, toliko dugo, da me sramota da kažem koliko dugo, obzirom na to da imam JOŠ uvek 24 godine.

Imam i ovu sobicu moju prekrasnu narandžastu u kojoj pišem i čitam, i spavam i igram se. I pušim. Mnogo

Meni dim ne smeta. Majke mi. Ne znam koliko prostorija treba da se zadimi da bih ja primetila. Ali do moje sobice je sobica moje bake. A njoj, između ostalog, u poslednje vreme smeta duvanski dim. Nešto joj nije smetao ranije, ali pročitala valjda nešto u novinama i sada joj smeta.

Onda mi mama kupovala neke sveće da izvlače dim, ali kol’ki dim imam, sveće mi izgore odma’

Onda nam neko reko za onaj neo – tec jonizator. Neću da ga reklamiram, nego ne znam kakav psudonim da mu dam, a da vam bude jasno o čemu pričam. Nego, da se vratim. Čuli mi za taj neo – tec, i naručili ga. On stig’o, mama platila, ja uključila u struju.

I pročitala onaj user i uputstvo i hvalospeve. E sad, on tu nešto bruji, tiho (piše nije štetno to brujanje, ja nikad nisam čula da neko brujanje mož’ da bude štetno, oni kad napišu da nije štetno, ja sam onda ubeđena da je štetno) i uvlači dim i izbacuje neke jone. Pa je onda objašnjeno kako šta, plus neki naučnici šta kažu i bla bla bla.

E sad, ti joni što se izbaciju, oni su čudo! Leče i grip i reumu i anginu. Astma i bronhitis se ređe, skoro nikad ne javljaju. Hipotalamus se osvežava. Majke mi, to piše. A i nadbubrežne žlezde postaju aktivnije, pa sam kao odmorna stalno i dobiću želju da skačem bandžijem. Jes’, paz’ da neću. Stalno ću biti raspoložena i još ću lepše da spavam. Naravno, kad se izmorim od tolikog bandžija. E, da i vraća mi se pamćenje. U suštini, taj jonizator je nešto najbolje što je moglo da mi se desi u životu, i ekvivalentno je pikniku u prirodi na nekoj planinčini.

Tu sad ima i druga strana, što ja čuh, da taj jonizator uvlači samo dim, da ne bude zagušljivo, ali da ne uvlači štetne materije u vazduhu. One, navodno, ostaju. Tako da se truješ, ali to ne vidiš.

Sve u svemu, aparat šljaka. Stvarno. Ja zadovoljna, baka zadovoljna, uvek primeti kada ga ne uključim, pa malo kašlje, pa dođe da me podseti, ako ne reagujem na njeno kašljanje.

Taj jonizator, ima neki filter na koji se lepi taj dim, i te štetne supstance. I piše u uputstvu da treba povremeno da se očisti. Običnom krpom. Dali mi i rezervni, ako sjebem ovaj.

Pre neki dan, ona noćna lampica na jonizatoru poče da crveni, nešto se postidela. Ja, shvatih da se ukakila, tj prepunio se taj filter, pa red je da ga očistim. Izvadim ja ono, i majko mila, koja su ono govna! Crno bre brate, lepljivo, fuj! Ribala ja onaj filter, uglancala nekako. Osušila, vratila na mesto i šljaka opet. Bruji, a ne šteti.

I razmišljam se, mamu mu yebem, ako se taj glupi filter tol’ko usere za manje od mesec dana, kako li izgledaju moja pluća kad pušim ovoliko mnogo i onoliko dugo koliko me sramota da vam kažem?!

Sve sam ih nešto zamišljala kako su crna, lepljiva i veličine, pa jednog kivija. Nije ni čudo što uz stepenice ne mogu se popnem. ( a i debela sam)

Al’ ne mogu da prestanem. Stra’ me i da zamislim kako bih prestala. Ubila bih nekog garantovano, pa bih jela i imala 300 kila, pa bih ubila još nekog što sam debela.

Yebo me jonizator….i ko ga izmisli!

 
12 коментара

Објављено од стране на април 26, 2009 in Ludilo!

 

Ознаке: , , ,

12 responses to “Joniziranje

  1. astfgl

    април 26, 2009 at 4:51 pm

    E i ja sam razmishljao o njemu, sad mi kazhi, jel stvarno lepo osvezhava vazduh, i chisti ga od prashine (jerbo sam na istu alergichan) i poshto koshta????

     
  2. zelenavrata

    април 26, 2009 at 5:42 pm

    Nemam jonizator, necu ni da ga kupim, a pusiiiiiiiiiiim i drzim uvek prozor odskrinut i eto 🙂

     
  3. Ivana

    април 26, 2009 at 6:08 pm

    Vazduh je cool, šljaka uređaj kao što navedoh. A košta, ne znam tačno, mama platila, ali negde oko 4 ‘iljade.

    Zelena, leti može prozor, zimi NIKAD. ‘Ladno bre, ja alergična na ladno!

     
  4. shaputalica

    април 26, 2009 at 8:23 pm

    Samo da znaš da si upravo spas’la život mom mužu ljubimcu, koji krklja ko ma’nit kad zapalim cigaru, a ako otškrinem prozor kuka da će ga u’vati promaja. Za promaju videti: http://shaputalica.wordpress.com/bau-bau/
    Saću mu kupim jonizator i nema da brine! 😛

     
  5. Charolija

    април 26, 2009 at 10:11 pm

    Baš lepo što taj jonizator stvarno šljaka, a ja ti verujem. Htela ne htela, „udarila“ si mu dobru reklamu…i ja ću da ga kupim. 😀

     
  6. Suske

    април 26, 2009 at 10:39 pm

    A najbolje rešenje – ostaviti cigarete!

    Kako, nemam pojma, kad bih znala, prestala bih iz taka.

    Za sad se kontrolišem tako što pušim na terasi. 😐

     
  7. mahlat

    април 26, 2009 at 11:25 pm

    Vodi ti racuna da od tog svemoguceg jonizatora ne ostanes u drugom stanju.

    Inace postoje te stvari sto lece i suljeve i anginu, malo mazes na dupe, malo lizes, sve leci!

     
  8. Ivana

    април 26, 2009 at 11:30 pm

    Sludela sam se nešto danas, pa nisam stigla da odgovorim

    Šapke, uuu što mi cool, što sad i živote spašavam, ne samo sranja da pravim :mrgreen:
    A u promaju ne verujem, samo u strujanje vazduha

    Čarolija, pa yebi ga. Valjda će udele neki procenat, ako im prodaja skoči!

    Suske, jeste to je najbolje rešenje, al’ ja zasad ne umem i ne mogu!

     
  9. Ivana

    април 26, 2009 at 11:31 pm

    Pazi, Mahlat, i nije nemoguće!

    Bar će mi dete zasvetli crveno kad se ukaki 😀

     
  10. RainDog

    април 27, 2009 at 12:59 am

    I razmišljam se, mamu mu yebem, ako se taj glupi filter tol’ko usere za manje od mesec dana, kako li izgledaju moja pluća kad pušim ovoliko mnogo i onoliko dugo koliko me sramota da vam kažem?!

    A jel si probala (znam da nisi, ja to onako, retorički) da ga držiš uključenog negde gde se ne puši? Aj se kladimo da će isto takav filter da bude.
    Inače i ja imam neki jonizator. Ne primećujem ništa posebno, ali neka, nek` radi.

     
  11. Didulidan

    мај 3, 2009 at 10:02 pm

    ehhh cigare, ja ih ne mogu smanjiti, a kamo li da ostavim. Samo ja sam jedan od retkih pušača kojima dim actually smeta LoL. Ne mogu u sobi nikako da pušim, pa tako uglavnom izađem na terasu…. Napravio sam od daske i šank na zidu terase, pa kad izađem ponesem kafu / sok / pivo i full doživljaj

     
  12. Ivana

    мај 4, 2009 at 3:00 am

    Hej Didulidan, welcome kod mene. Jaooo ja hoću šank u sobi…

     

Оставите одговор

 
