RSS

Ćutim

28 апр

…ceo dan danas… ne smem da guknem…evo ćutanje je preteklo i u noć..pa sam spavala pola dana…da ne bih pričala…popušila više cigareta nego ikada…da bi mi usta bila zapušena…odgledala mnogo stvari…da bih zevala u nešto…a arlauče mi se….al’ neću….onako izlaze mi reči…grrrrrrrrr……cangr……traaaaasss….pa onako zvezdice…..*****************….al’ neću……ćutim…..i pušim….i popušila sam sve moje cigarete…….i tatine……..pa se ljuti na mene….ali ja i dalje ćutim…..neću ništa da kažem…..možda na kineskom……ako naučim kineski…..ma najbolje je i na kineskom da ćutim….bar danas….i noćas….i kol’ko treba….ne valja pričati sada….nikako….neće rečenica da se sklopi bez zvezdica…..********….a neću….ćutaću…..dok ne smislim….kako da ga kažem…..bez zvezdica……******….bez grrrrrrr….i traaaaassss…….onako….baš da bude…kako treba…..da zvuči…….jasno….glasno….da nema zarez…..ni I…..ni ali….može samo tačka…..al’ ne umem….zato ćutim……********….i ćutaću….dok ne postanem…..nosorog…zašto nosorog….e neću da objašnjavam…..ništa više….samo ćutim…..eto…..tako…..nosorog….i do tada ćutim…..ništa na pričam….********…..pušim…..samo ostala mi još jedna cigareta……a ni tata nema više……a noć je duga….kako ću da ćutim….stra’ me…..mogu neke zvezdice da se pretvore u slova…..a ja to neću….neću….neću…..i zato ćutim…….ćutim…….

 
7 коментара

Објављено од стране на април 28, 2009 in Auuu sam se iznervirala!, Ludilo!

 

Ознаке: , ,

7 responses to “Ćutim

  1. Mahlat

    април 28, 2009 at 9:57 am

    NA kom god jeziku da cutis isto ti!

    Progovori, bre, na nekom od jezika.

    Ne moramo da te razumemo al’ ce ti biti lakse.

    Ja ne razumem kineski. Ni arapski. Ni na srskom bas sve ne kapiram.

    Ajd’ slobodno 🙂

     
  2. Suske

    април 28, 2009 at 11:12 am

    Ne verujem da je to toliko strašno i nerešivo. možda jeste u ovom trenutku, ali evo, svanuo je lep i sunčan dan … ladno je malko doduše … ali nije minus.

    Ne znam što baš nosorog, on ima samo jedan rog, neke druge životinje imaju više rogova, ako si htela o rogovima da pričaš… pa kontam da nije toliko strašno kad pričaš samo o jednom rogu … i te cigarete … kad nestanu zna da bude frka … ali čim se pomiriš da NEČEG VIŠE NEMA, odma’ ti bude lakše …. i ne razmišljaš više o tome …

    Ako trebam – tu sam 🙂

     
  3. Suske

    април 28, 2009 at 11:16 am

    A sad se nešto mislim, koja li će životinja biti aktuelna u narednom postu?

    Magarac … konj … ovca … koza …. ma neeeeeeeeeee valja!

    Da pređeš na

    lisicu
    lavicu
    tigra
    ajkulu

    😉

     
  4. drnch

    април 28, 2009 at 11:24 am

    *asto ti sme**ju z**zdi*e?? 😯
    One su flek*ibilne, os*avljau s*lobodu da kaz*s sve sto *i je *ITNO i to vi*esmerno.
    Eto, d*pi*i sama, dal’ ti je ovo, *ore BITNO ili HITNO. 🙂

    I jos…k*d nekog otre*as u – *ajci*u… moz* da bira dal’ da ide u
    MAJCINU il’ u RAJCICU (k*d moze u *ersun, moze i u ra*cicu… sve je to za *onac… (lonac/konac)).. :mrgreen:

     
  5. drnch

    април 28, 2009 at 11:26 am

    Suske… noj je i dalje bezbedan…
    Krave lude, ptice i prasci gripozni…

     
  6. Ivana

    април 28, 2009 at 1:01 pm

    Možda i progovorim, Mahlat, ali ne znam da li će mi bude lakše, u stvari možda i hoće meni, ali uvek po pravilu nekom bude teže.

    Suske, nosorog nije bre zbog roga, nasmeja me, već zbog debele kože!
    A sledeća živuljka, ne znam

    Drnc, nasmeja me fino, zvezdice nikad nisam posmatrala na taj način…

     
  7. Sanja

    април 28, 2009 at 1:20 pm

    Tesko da ces to da naucis, mora se rodis ko nosorog, svinja, majmun… kako ko.
    Doduse, Zihernadla se onomad premetnula u leteceg nosoroga, cini mi se u opstini joj zavrsili pos’o. Pitaj i ti, mozda moze. Mora se gurne lova, al nema veze, uzmes kredit. :mrgreen:

     

Оставите одговор

 
