RSS

Stvarno

28 апр

Stvarno bih volela da mogu da pišem kao neki od vas. Stvarno. Da kažem mnogo toga, bez detalja, bez opisivanja, a da sve bude jasno.

Stvarno bih volela da sam neke stvari odradila drugačije oko ovog bloga. Da sam umela da ih uradim drugačije. Te fore oko anonimnosti. Ali ne umem.

Stvarno bih volela da nemam konstantnu potrebu da se objašnjavam i analiziram do besvesti

Stvarno bih volela da sam debelokožac.

Stvarno bih volela da me ne povređuju stvari koje me povređuju. Da nisam na emocionalnom nivou deteta od četiri godine

Stvarno bih volela da me baš briga za neke stvari. Ali ne mogu. Ne umem.

Stvarno bih volela da se osećam dobro sada, ali ne mogu. Ja hoću, ali ono neće.

Stvarno bih volela da ne osećam glupu krivicu zbog raznih stvari sa kojima ja uopšte nemam veze.

Stvarno bih volela da mogu da oteram razne u zvezdice. Mislim mogu, al’ ne mogu.

Stvarno bih volela da nemam konstantnu potrebu da razjasnim.

U stvari, najviše bih volela da nemam potrebu da me SVI prihvate i vole, ovakvu kakva jesam.

I stvarno, ali najstvarnije, mi se ide na more….

 
17 коментара

Објављено од стране на април 28, 2009 in Tužna sam

 

Ознаке: , ,

17 responses to “Stvarno

  1. magi

    април 28, 2009 at 2:56 pm

    Nije bre to depresija! Svi zele da ih ljudi vole takve kakvi su. Ali nemaju svi petlju da to izgovore.
    I ja bih sve da izanaliziram,pa isteram na cistac,a ne moze,to samo komplikuje stvari.
    Budi dobro,ne daj se.

     
  2. Mahlat

    април 28, 2009 at 3:09 pm

    Znas sta,ti savrseno pises, i ne gledaj blog kao literarni konkurs, meni je uglavnom jasno ono sto si napisala, kad ne bude bilo pitacu te.

    Sve ostalo muci i nas. Objasnjavala ne objasnjavala isto ti se hvata. KAd neko nece da razume – nece pa taman da mu objasnis na svim razumljivim jezicima i na kraju i nogama i rukama. To je tako.

    Sve sto mislis da ne možes – možeš samo treba da probaš.

    I nikad te svi neće prihatiti i nikad te svi neće voleti. Isto kao što ti ne prihvataš sve i ne voliš svakoga. To je tako prosto .

    Najbolje da odeš na more, alternativno prošetaj do neke vode i malo se druži sa njom. Gledaj u prazno, misli u prazno, mene to osveži.

     
  3. Ivana

    април 28, 2009 at 3:53 pm

    Magi, u pravu si, nije to depresija. To je “skenj“. A ovo analiziranje i sve na čistinu, stvarno samo stvara probleme, kod ljudi… koji ne razumeju i ne mogu da podnesu “čistac“. Ali biću ja dobro,veliko hvala na podršci!

    Mahlat, prvo: HVALA ti što si mi rekla da savšeno pišem :onajštoseplezi:
    drugo: sve što si mi ti rekla ja znam, ali problem je u tome što me pogađa, a ja znam da ne treba i ne volim to. No, čovek se uči dok je živ, tako da, treće: ja buljim u neke serije što skinula sam sa interneta, to će da me osveži.
    I još jedno veeeeeeliko HVALA na podršci.

     
  4. zelenavrata

    април 28, 2009 at 3:55 pm

    Pa, nama si draga takva kakva si!
    Sta `oces jos? 🙂
    Sve je ok, opusti se.

     
  5. Suske

    април 28, 2009 at 4:39 pm

    Ja sam stvarno probala da se sakrijem ovde na netu, al’ mi nije uspelo. Onda sam htela da zatvorim blog i da prestanem da pišem, zato što više nisam imala snage da analiziram napisane postove.
    Onda sam neko vreme davala blogu veštačko disanje, puštajući muziku.
    Pa su me ona neki kritikovali zbog toga. :mrgreen:
    Pa sam prestala i da puštam muziku i da pišem.
    I na kraju sam shvatila da je najbolje da „čupave“ tekstove sakrijem da ih niko ne vidi. Ima ih 18 komada. Otkriću ih kad za to dođe vreme.

    Dalje, ako me neko prihvati takvu kakva sam, OK, ako ne, opet OK. Uopšte mi se ne sviđa ideja da me svi vole …

    Tako, da, šta sam ono htela … kak’a si – tak’a si, da se menjaš sad pod stare dane :mrgreen: ne možeš … Zato piši, a ako ne umeš da umotaš ti nemoj odmah da objaviš odmah, sačuvaj pa kad prođe frka objavi.

    A to kako pišeš, da si loša, ne bi ovde bilo ni jednog jedinog komentara – veruj mi. 😉

    A ako te ne mrzi, pročitaj moje tekstove iz 2006. i 2007. – niko nije savršen, sem mahlat i drncha, oni su van konkurencije 😀

     
  6. Suske

    април 28, 2009 at 4:40 pm

    I meni se ide na more. … 😐

     
  7. Ivana

    април 28, 2009 at 6:09 pm

    Zele, “FALA“. I neću više ništa, u pravu si! 😀

    Suske, pod kakve crne STARE dane da se menjam? Ja?! Sa mojih 16 godina?! :mrgreen:
    Šalim se. Znam šta hoćeš da kažeš, znam šta svi hoće da mi kažu i jasno mi je skroz, nego ćurka

    Tvoje tekstove sam sve iščitala, i znam o kom periodu pričaš!

    Sve u svemu jedno VELIKO HVALA, SVIMA VAMA koji razumete, baš zato što razumete!

     
  8. Sanja

    април 28, 2009 at 7:58 pm

    Rekose ti sve sto treba u prethodnim komentarima, nem’ sta da dodam. Samo mogu da ti ponudim jos jedno rame za plakanje, ako zatreba. 😛

     
  9. Ivana

    април 28, 2009 at 8:22 pm

    MA vi ste divni!
    I nema više plakanja. Restaurirala sam se. Od sutra opet Ivanizmi, new and improved. Sa debljom kožom :mrgreen:

     
  10. Džejn

    април 28, 2009 at 10:59 pm

    Jedino mišljenje koje bi trebalo da je bitno je mišljenje ljudi koje TI ceniš i koji te prihvataju onakvu kakva si… Ali, evo mišljenja jednog sajber lika, kome je anonimnost postala trade-mark (i to bukvalno 😀 )… Tvoj blog je jedan od najboljih „personal“ blogova na koje sam „nabasala“ u poslednje vreme. Stil pisanja je fenomenalan, čini mi se da bi i telefonski imenik umela da načiniš zanimljivim…

     
  11. Deda

    април 29, 2009 at 7:04 am

    Mislim da ne postoji bloger koji nije prosao ovu fazu?
    Ako je za utehu…

     
  12. Ivana

    април 29, 2009 at 7:25 am

    U, Džejn, hvala puno. Da umem da pocrvenim, pocrvenela bih. Hvala

    Deda, jeste za utehu, učim se ja, kao i svi drugi…

     
  13. Spottily eye

    април 29, 2009 at 7:51 am

    Ako je za utehu onda da ti kazem da si ti milion puta bolji bloger od nekih i normalno i od mene pomisli samo kakav ti blog imas pa ti puno drugih dodje, poseti te, a mene samo dvoje troje sto ti dokazuje da je tvoj blog na neki nacin poseban i jedinstven.
    I ja sam uz ostale i volim te takvu kakva si, a sto se tice mora i ja bih da putujem. 😆

     
  14. Ivana

    април 29, 2009 at 9:31 am

    Spottily, srećo, hvala puno! 🙂

     
  15. zelenavrata

    април 29, 2009 at 12:44 pm

    Ivana, Ivanaaaaaaaaa zastooooooo si plakalaaaaaaaaaaaaaaaa……
    da me ubijes ako znam ko ovo peva, ali mi izroni pesmaja…..lalalalala……..idemo dalje 😆

     
  16. Charolija

    април 29, 2009 at 1:39 pm

    Stvarno bih volela da odmah, ovog trenutka sednem u auto i odem na more, kao i ti. Sve ostalo…ma teraj u zvezdice i planiraj kad ćeš na put. 😀

     
  17. zelenavrata

    април 29, 2009 at 3:15 pm

    Sto u zvezdice kad moze upizdumaterinulepu 🙂

     

Оставите одговор

 
