RSS

Ground RulEZ

29 апр

E znate da sam bila skenjana oviJu dana, ali sada sam back in thA game

Totalno sam se revitalizovala uz pomoć nekoliko ljudi i stvari. Desilo se nešto juče što me je baš oraspoložilo i, između ostalog, dalo mi snagu i motivaciju da nastavim da se bavim mojim blogićem. Neću sada da vam pričam o tome, ali biće reči i o tome.

Druga stavka ste vi. Vi svi koji ste mi se javili i dali svoju podršku, svi vi koji razumete, koji imate blogove, koji imate potrebu da pišete i imate svoje “parče“ interneta, vi koji ne volite i ne možete da se stavite ni u kakvu kutiju ili šablon. Vama hvala beskrajno.

Hvala i onima koji su mi dali podršku offline, porodici, lepšoj polovini i prijateljima. (ovo zvuči k’o neka čestitka na radiju 😀 )

Nego, skače mi nešto poseta predhodnih dana, a znam i zašto. I verujem da tu ima supercool ljudi, a i neki manje supercool ljudi, pa zbog njih a i svih ostalih, reših da ostavim neka pravila ovde, koja u stvari nisu pravila, al’ čisto da se zna.

– Ivanizmi su Ivanin blog. Znači moj je.
– Ivana ima prava da piše na svom blogu o čemu god hoće.
– Ima prava da iznosi svoje misli, zapažanja, stavove i doživljaje.
– Ivana je svesna da živi u malom gradu i da većina ljudi zna da je ovo njen blog.
– Ivana je svesna da ima svakakvih ljudi na svetu i da će se uvek naći neko ko će se osetiti uvređen nečim.
– Ivanu je od danas za to baš briga.
– Ivana nikog ne prisiljava da čita ovaj blog, postoji u crvenom kvadratiću u desnom uglu jedno X, i svako ima pravo da ga pritisne kada god zaželi.
– Ivana ovaj blog piše prvenstveno zbog sebe, pa onda zbog drugih ljudi
– Ivana retko kada nekog vređa i proziva, a i kada to radi, dovoljno je cool da ne spominje imena. Svako ko se oseća prozvanim bez svog imena, više govori sam o sebi, nego o Ivani.
– Ivana uvažava kritike na stil, gramatiku, argumentovano pobijanje misli.
– Rečenice tipa “Šta si pisala o tome?“, “To je bezveze ili glupo“, ne uvažava.
– Ivana ima prava i ta prava iskorišćava da briše komentare koji nisu u skladu sa gornje dve stavke. Komentari su privilegija, a ne pravo.
– Ivana svima želi dobrodošlicu na njen blog!

U stvari ono što sam htela da kažem je: Vi uskogrudi, ograničeni, zli, pakosni, dokoni, glupi, sitne duše, prodane duše, ljigavi, ničim izazvani moralisti…. Vi mi ne trebate! I baš me briga za vas!

A vi, moji dragi prijatelji i drugari, ay se zEbavamo!

Prigodna muzika

 
10 коментара

Објављено од стране на април 29, 2009 in Dobro sam

 

Ознаке: , ,

10 responses to “Ground RulEZ

  1. Sanja

    април 29, 2009 at 11:42 am

    Ako si im rekla! :mrgreen:
    Kao sto si videla vrlo brzo, ne trpe ljudi drugacije, uspesne (na bilo koji nacin), pametne, narocito svojomglavommislece… al zabole te.
    Samo ti pisi, a mi cemo da uzivamo. 😛

     
  2. Branka

    април 29, 2009 at 11:55 am

    Iv drago mi je da se osecash bolje….i treba!!!
    Ovde ima dovoljno ljudi koji razumeju o chemu pishesh i kojima se dopadaju tvoji tekstovi….samo tako nastavi…ovo je samo tvoj kutak!!!
    Ove sitne dushe i lazni moralisti neka nadju sebi neki drugi prostor gde ce da rasipaju svoj lazni moral i svoju ogranichenu pamet!!!!

    Volim te!!!!!!!

     
  3. Mahlat

    април 29, 2009 at 12:24 pm

    Evo ja se zajebavam al’ ne tako sa tim ipsilonima nego stvarno :mrgreen:

     
  4. Ivana

    април 29, 2009 at 12:40 pm

    Sanja, pa tako mora…čisTka, a ti uživaj!

    Branka, bejbe, volim te, ti znaš koliko

    Mahlat, ubi’ se razmišljajući o kojim ipsilonima pričaš (ukapirala sam na kraju) :mrgreen:

     
  5. zelenavrata

    април 29, 2009 at 12:42 pm

    A, ne, ne, ne moze, mora neka druga pesma, neki narodnjak da spici, to je zajebavancija, daklem ja glasam za naravno Dzeja, aj opici malena 🙂

     
  6. Mahlat

    април 29, 2009 at 12:55 pm

    Ja sam kod mene vec glasala za Seku s gacama il’ bez gaća, meni svejedno, važno da je ono sa ipsilonima 😆

     
  7. Duki

    април 29, 2009 at 6:48 pm

    Desi bate,sta ima sta se radi? Ovo je moja adresa, pa se
    javi nekad da ono druzimo preko interneta. Pozdrav

     
  8. Džejn

    април 29, 2009 at 7:14 pm

    Što reče jedan poznatiji srpski reper, „prodane duše mogu da ga …“ 🙂

     
  9. Deda

    април 29, 2009 at 7:55 pm

    Leleele…. mrzi me da lisam moj blog sa slicnim postovima, ali si ti ovim postom mnogo lepse, jednostavnije, prodornije rekla ono sto sam ja mislio ranije. Sada me malo zabole, teram po svom a „prijatelji“ nek listaju i nek traze.
    Do sada sam moderisao samo par komentara jer kod mene komentarisu svi koji imaju dobre namere i ja nemam problema sa tim.
    Nadam se da ces vremenom uspeti da neopterecno pises i uzivas u blogovanju ?!

     
  10. Ivana

    април 29, 2009 at 8:26 pm

    Duki, bate, mene evo ovdI, svraćaj ponekad, ovde se ja družim 😀

    Džejn, JU, ne tako, ipak sam ja dama :mrgreen: Ali razmišljala sam i o toj soluciji

    Deda, ma biće okej, nego nisam bila, ovako krhka i nežna, pripremljena na nešto. Ali sad sam prošla tu školu, i sad je sve cool. Sad sam REŠILA da uživam! 😀

     

Оставите одговор

 
