RSS

Prvomajske mudrolije

01 мај

Skroz, ali skroz sam legitimno popizdela što je loše vreme i što je padala kiša noćas. I odbijam da ne odem na jezero danas. Ma idem makar noževi padali sa neba! Idem makar me svi ispalili! Idem sama. Za prvi maj se ide na jezero. Ja idem na jezero. To je moja lična tradicija, idem od ne znam koje godine. Ništa se bitno ne dešava tada, pijemo piva na različitim mestima, još ove godine dovode TRI zvezde granda da pevaju, ali meni je potrebno da odem. Imam samo jedan prvi maj godišnje i ja IDEM!

Čak sam i ustala u 7 da kuvam krompire i napravim salatu da bih imala šta da ručam. Zbog dijete. Ljudi nose po ceo svinjac da roštiljaju, a ja ću do nosim kuvane krompire. To je, BRE, posvećenost! Ne dam moj prvi maj!! NE DAM!

Sinoć sam bila tako nešto nadrkana. Tako sam htela neko nešto pogrešno da mi kaže da se izderem, izduvam i psuuuuujem. Al’ niko ni da bekne! NIKO! Dobro, malo su me čudno gledali kada sam im objašnjavala da se ne rukujem i ne cmačem zbog svinjskog gripa, iako me je Džejn umirila povodom te opasnosti, ali sam uvidela dobru stranu toga – ja bre sa pola od tih ljudi ionako ne želim da se pozdravljam.

I ko je bre, izmislio to pozdravljanje s poljupcem u obraz? Cmok, cmok. Dođe da me ljubi cura koja me otvoreno ne podnosi i olajava po varoši. Koj će mi?!

Pa mi se pojavio jedan bivši momak, koji je priča za sebe o patologiji i posesivnosti, jednom ću vam ispričam o tome. Nego, dovoljno je ljut na mene što sam ga ostavila pre 300 godina, da ne priča sa mnom. Ali priča sa nekim drugima, pa mi se lepša polovina žali da ga gledaju sve nešto mrko.

Al’ niko bre da bekne! Niko da kaže ništa. Da se derem malo, da psujem. Jok! K’o da su namirisali da sam nadrkana, pa su fini.

Tol’ko sam se skenjala što niko nije hteo da se svađa, da sam krenula kući. Tu ispred zgrade sretnem drugare. Stare, družili smo se kada sam ja bila najluđa, najneodgovornija i najsrećnija. Da se ne lažemo, poznaju me oni dobro. I obradovali se što me videli. Oni moje ludilo vole, vole me takvu. Prijam im. I onda krenem da im tresem sve što me nervira. I onda ukapiram koji sam ja kreten.

To su stvarno sve Ivanizmi. U pravom smislu reči, te sve nebulozice koje mi se dešavaju i nerviraju. Ivanizmi su upravo zato što ja tako reagujem na njih. Kada bih samo mogla da ne analiziram svaku sitnicu koja mi se dogodi u životu. Šta onda? Pa ja ne bih bila ja.

Nego, nebitno, izgubila sam se. Oraspoložili me malo ti drugari. Hvala M. N. i S.

E! Danas je, znači, prvi maj i ja IDEM na jezero! Prvo kamp, pa 2 -3 piva tamo, pa redom. Do plaže Tropskog bara. I znam da ću da popizdim zbog onih zvezda granda, i zbog jeftinih luna parka i ostalih cirkuskih zabava. Znam da ću da popizdim zbog lokalnog privrednika i samoproklamovanog spasioca jezera koji želi da ga celog otkupi. Prošle godine je gasio struju dok je trajala svirka, ove godine će smisliti nešto drugo. I popizdeću zbog blata! I zbog vašar – atmosfere i mirisa pljeskavica. Popizdeću jer će da me zezaju zbog mojih kuvanih krompira, al’ ja ću to na zajebanciju da okrenem. Ali ja IDEM!

Ovo je moj 1 maj i ja ću se lepo provesti!

 
7 коментара

Објављено од стране на мај 1, 2009 in Auuu sam se iznervirala!

 

Ознаке: , , ,

7 responses to “Prvomajske mudrolije

  1. Mahlat

    мај 1, 2009 at 11:53 am

    Aj’ srecan ti taj tvoj Prvi maj. I ne pij pivo kad vec jedes kuane krompire 😀

     
  2. zelenavrata

    мај 1, 2009 at 12:35 pm

    Gde li joj je V, crna Mahlat 😆
    E, malecka lepo se provedi !

     
  3. cika Iva

    мај 1, 2009 at 9:09 pm

    aaaaaaaaaaaaaaaaa

     
  4. lost03

    мај 1, 2009 at 11:10 pm

    izlet na jezera u Beloj Crkvi je bio naš plan, ali smo se zbog prognoze odlučili za okolinu Novog Sada i baš je bilo lepo 🙂

     
  5. stevo

    мај 2, 2009 at 9:16 am

    Ako pada kiša popizditis je legitiman!

     
  6. Ivana

    мај 2, 2009 at 12:38 pm

    E drugari, provod je bio super, i ako je padala kiša jedno vreme, ali sinoć šta se zbilo, ispričaću vam kad’ se oporavim.

     
  7. nevena

    мај 3, 2009 at 11:55 pm

    Ljubim te.
    Drago mi je što smo te oraspoložili.
    Je*** kišu,bilo baš lepo,šteta što se nismo videle tamo…
    Pozzzzzz

     

Оставите одговор

 
