RSS

Ma svašta nešto!

03 мај

Mnogo volim da gledam onu seriju o forenzičarima iz Las Vegasa. Ali samo odatle, one druge dve ne volim. Sviđa mi se onaj Grisom, pametan lik napravljen za potrebe serije, naučnik, moralno “širok“ i tako dalje da ga ne dužim.

Skinula ja tu seriju sa dragog mi interneta, sve što je izašlo( a ima mnogo) i tako gledam već danima. Desi mi se da opičim i po deset epizoda dnevno. A juče sam je gledala, paaaa skoro ceo dan. Skroz sam bila prebivena posle prvog mau-a, pa sam ležala kao krava ceo dan i buljila u monitor.

Zašto vam to pričam? Pa kad buljite ceo dan u gomilu ubistva, probušenih glava, delova tela, creva i jetre, svašta će sanjate. Znači odlepila sam noćas. Čak sam se i probudila i sve me boli.

I tako sam ja noćas bila i tamo i ovamo. I bili me neki, i pucali u mene pištoljima. Pa se onda teleportiram negde i jedem neka creva. Pa se posle teleportitam u porodilište sa mojom mamom gde obe treba da se porađamo, a nemamo ni stomak, ali nam kao vide bebe. Pa se onda telimo tri dana, pa dolaze neki doktori, pa kao to je neki medicinski fenomen beba bez beba(?!?!), pa nam oni to objašnjavaju. Pa kako da mi bude dobro?! A što je najgore to mi nije prvi put da sanjam kako rađam tu bebu koja nikako da se rodi jer je u stvari nema. Mora da obnovim Frojda da vidim šta to znači.

E, a još juče, pošto znate da sam kljakava, hipohondrična i blago medicinskofenomenična, opet počelo oko da mi se zatvara. Ono moje zapaljenje vežnjače. I opet mi naduveno oko kao da me je neko tukao. Ne mnogo, doduše, jer me mama juri od juče da mi stavlja hloramfenikol (valjda ga napisa kako treba). Juri me i od jutros. Tako da vam ovaj post pišem gledajući kroz jedno oko, pošto mi drugo zatvoreno i masno.

A i nedelja je, pa ja ne idem u prodavnicu. Ja nikad ne zaboravim da kupim sve što treba, ali je neko zaboravio da mi kupi cigare jutros. A to može mnogo da me iznervira od ranog jutra. A nije ni jutro. Ustala sam kasno, a ja to tako ne volim, odma’ mi se čini da sam izgubila pola dana.

A još mi i voćni dan dijete danas, a to me mnogo nervira, jer mi se voće smučilo, a sad će skoro mesec dana kako sam na dijeti, i gladna sam bre.

I loše je vreme napolju, a kad će više da bude lepo vreme? A?!

Da rezimiramo, dakle: Ustala sam kasno, jer sam sanjala neke horore i aždaje, ustala sam sa zatvorenim i naduvenim okom, gladna sam, nemam cigare i loše je vreme.

I uopšte nisam htela da vam pišem o ovome danas…

 
6 коментара

Објављено од стране на мај 3, 2009 in Ludilo!

 

Ознаке: , , , ,

6 responses to “Ma svašta nešto!

  1. cika Iva

    мај 3, 2009 at 1:20 pm

    .al ti bolje,de bas tebe sve da snadje

     
  2. Sanja

    мај 3, 2009 at 9:11 pm

    E sad mi je lakse! I ja se trujem tom serijom, Deda mi rek’o da nisam normalna. Lakse je kad sa nekim zajedno nisi normalan. :mrgreeen:
    Za bebe ti rekoh da ti je vreme, ce cuvamo mi sto smo se vec uzeleli, majke mi. 😛
    Cigare odavno sama sebi kupujem, jer moz’ da mi se desi da zadavim tog ko je zaboravio. 👿

     
  3. Luka

    мај 3, 2009 at 9:26 pm

    I ja volim tu seriju zna Sanja mi je uvek gledamo zajedno. Majka i sin jedini lezu posle 12 sati, a Dedu bas briga legne lepo u devet deset i bas mu je lepo. To se traumiramo samo mi sto ostajemo do 1 uvece da gledamo gluposti. 😆 : D

     
  4. zelenavrata

    мај 3, 2009 at 10:54 pm

    A, ja to vise ne gledam…ocu lepo da spavam.

     
  5. dollybel

    мај 4, 2009 at 1:33 am

    Ne znam šta je gore: biti bez cigara ili istrpiti voćni dan.
    Meni je voćni dan sutra i odmah mi muka….
    seriju gledam, al ne sanjam. Sanjam da jedem:D

     
  6. Ivana

    мај 4, 2009 at 3:06 am

    čika Ivo, ma nije to ništa strašno, samo sam malo dramila…

    Sanja, a što bre nisi normalna što gledaš seriju? Serija je baš dobra. Ne znam da li je vreme za bebe, ali me mnogo traumira taj san.

    Luka, baš lepo što ti i Sanja porodično gledate serije, i nije toliko traumatska, samo kada je gledaš po ceo dan kao ja.

    Zelena, ne znam šta da ti kažem…

    dollybel – biti bez cigara je najgore. Ja još nisam počela da sanjam da jedem, ali ima vremena.

     

Оставите одговор

 
