RSS

Puslovice & Oglassi

04 мај

Imam ja drugara, koji je pa preeeee 8 – 9 godina, kada sam ga upoznala i družila se sa njim, pisao puslovice i oglasse.

Svašta je on tada radio, i svirao ustima – što je nemoguće za objasniti osim ako niste bili tu, i komponovao svoje pesme za albume, da bi ih svirao ustima, i znao gomilu stvari napamet, a između ostalog pisao priče i puslovice i oglasse.

A mi smo umirali od smeha. Da li što smo bili mladi, da li zbog manastirke koju smo ljuštili skoro svako veče i travka koje smo tada pušili, ali nama bilo lepo. Sedimo tako, čitamo te zajebancije i umiremo od smeha.

Neke su mi sada manje smešne, neke nisu uopšte, ali to nije bitno. Jer ni ja više nisam ista, ni S(koji je je pisao sve to) više nije isti, a ni celo društvo. Svi smo se raštrkali, otišli na različite strane. No, dobro…

Ja sam S. –a pitala za dozvolu da postavim oglasse i puslovice ovde i dobila sam je. Čisto da se zna.

A pošto ih ima puno, objavljivaću ih u nastavcima, ako vam se dopadnu

*Puslovice*

• ko savlada, remeti
• ko izuzme, oplođava
• ko ne koristi, snosi
• ko slomi ruku, ispravlja krive drine
• ko mlati granje, raspada se
• ko rano rani kod tri majke sisa
• ko učestvuje, ranije zauzima
• ko jeste, taj i balvan
• ko sme, ulazi
• ko me pita, ne znam
• kome pleh, tom i muzika
• ko se puši taj i gori
• kome jadac, tom i burek
• ko otkrije, beži po livadu
• ko se davi, umire
• ko nema noge, ima kurac

*Oglassi*

* osvetljavam proju
* palim iz državu
* ležim s’ tuberani
* režem nogu
* useljavam se s’ moljci
* pratim mravi
* blejim za gosti
* mučim pa preživim
* zaboravljam lozinke
* krijem se po rebro
* podmećem bebe pred pragovi
* ulazim pod kožu
* prodajem bokovi
* sušim ajkule
* osuđujem na smrt
* rigorozan sam
* slušam stinkfist upravo
* kupujem pa ispušim
* hranim se s’ lordovi
* mamu ti jebem
* e sve da čuješ

 
7 коментара

Објављено од стране на мај 4, 2009 in Dobro sam

 

Ознаке: , ,

7 responses to “Puslovice & Oglassi

  1. Deda

    мај 4, 2009 at 2:49 pm

    *zabranjeno jesti podvarak u eksploataciji niskog leta

    -pusim vermut

     
  2. mahlat

    мај 4, 2009 at 3:36 pm

    ko savlada, remeti

    ulazim pod kožu

    😆

    ziv bio!

     
  3. Luka

    мај 4, 2009 at 6:36 pm

    *Podmecem bebe pod pragovi i susim ajkule, alal mu vera go god da je taj koj ga pisao. Iscepah se od smeha za neke. 😆 😆

     
  4. zelenavrata

    мај 5, 2009 at 12:18 am

    hahaahahahahahaha odlicno!

     
  5. Ivana

    мај 5, 2009 at 8:19 am

    E baš mi je drago da vam se sviđa!!

     
  6. nevena

    мај 5, 2009 at 5:50 pm

    Hehehehehehe!!!!!!!!!
    Hvala što si nas podsetila!!!!!!!
    Beše lepo……

     
  7. Ivana

    мај 5, 2009 at 7:31 pm

    Ma ima ih još, postovaću ih povremeno, ja se iscepala od smeha kada sam ih našla…

     

Оставите одговор

 
