RSS

Sreća, sreća radoooost!

05 мај

Hihihiih……!!!

Prvo sam jutros dobrano popizdela i htela da vam pišem o političkoj situaciji u zemlji, prvenstveno o Boru, ljudskoj gluposti i inertnosti, o tome kako na kraju ipak svaki narod ima vlast kakvu zaslužuje a mi pametni izvlačimo deblji kraj….ALI onda sam stala na vagu, nehajno…

….i sva moja površnost se pojavila i briga za čovečnastvo je nestala jer sam ja, Ivana, za mesec dana smršala 7, slovima: SEDAM kilograma! Whooohooo!!!!

Photobucket

Mislim, imam ja još da radim, pa još toliko i treba da smršam, ali sam posvećenim i disciplinovanim radom, pridržavajući se dijete i malo teretane uspela da napravim ovu brojku. Ali idem do kraja. Dijeta traje tri meseca, ja ću je držati tri meseca.

E sad, pošto sam ja ovako srećna i zadovoljna, i na kraju krajeva prvenstveno (‘el može ovo da se smatra kao pleonazam? ) žena, ja ću da vam ispišem ovu moju dijetu, iako je poznata i mislim da je znate (ne, ne kažem da ste debele dame…)

Znači dijeta pod nazivom EU dijeta ili narodski: voćna dijeta.

Svakog dana se za doručak jede voće u paru (dve jabuke, dve kruške, dve pomorandže…)

1. dan – Proteinski dan: Za ručak se jede meso u količini tri kafanskih šnicli. Salata se može jesti neograničeno. Za večeru se jede isto, samo se količina prepolovi. Ovaj dan se mogu jesti i jaja, ali se mora voditi računa da su za ručak i večeru iste namirnice. Može se jesti sira, ali se onda meso ili jaja smanjuju za količinu sira. Ovog dana se može popiti čaša jogurta uz obrok. Dve kriške hleba dozvoljene

2. dan – Skrobni dan: Pasulj, grašak, pirinač, krompir – sve kuvano. Salata isto u neograničenim količinama. Dve kriške hleba.

3. dan – Ugljeni hidrati: ovaj dan možete jesti makarone sa kečapom ili praznu picu sa kečapom. Razlika je što se ovde za večeru jedu 3 -4 parčeta kolača ili 2 parčeta torte ili sladoled. Obavezno za večeru pojesti rebro čokolade za kuvanje

4. dan – Voćni dan: samo voće
Sve vreme se mogu biti kafa i čaj bez šećera u neograničenim količinama, isto tako i sok, ali bez šećera.

Redosled dana se ne sme menjati, dijeta se drži 3 meseca. Svakog 28 dana u mesecu je vodeni dan, kada se ništa ne sme jesti, a sutradan se započinje opet proteinskim danom.

Znači, dijeta treba da se drži 3 meseca da bi došlo do promene metabolizma, a posle ta tri meseca, treba još 90 dana jesti za doručak voće. Možete prekinuti i posle mesec dana, ako trebate skinuti manje kilograma – jer ja sam za taj prvi mesec, skinula kako beše?! SEDAM!!! Jeste, jeste. Ali ako dijetu prekinete ranije, neće doći do promene metabolizma.

I da, ima upozorenja, da ako je prekinete, morate sačekati tri meseca kako bi je opet započeli.

Eto! Ispada da stalno reklamiram neke stvari, ali ja sam taaakoooo zadovoljna od jutros. Stvarno sam ćurka.

Ne dijeta je okej, nisam bila gladna, samo je dosadno, jer se vrte iste namirnice i voće vam se smuči, ali nije strašno.

Eto tako.

 
5 коментара

Објављено од стране на мај 5, 2009 in Dobro sam

 

Ознаке: ,

5 responses to “Sreća, sreća radoooost!

  1. Sanja

    мај 5, 2009 at 5:49 pm

    Svaka cast, ali stvarno! 😛
    Ja, nazalost, nemam ni k od karaktera da to isteram do kraja, a i vrti mi se uglavi kad ne pojedem nesto konkretno. Na vodi ceo dan-nema sanse. 😦

     
  2. Ivana

    мај 5, 2009 at 7:32 pm

    Sanja, hvala. A dan na vodi uopšte nije toliko strašan, meni je teži voćni

     
  3. Duda

    мај 5, 2009 at 11:33 pm

    Bravo Ivana. Drzala sam i ja tu dijetu UN i mogu da je pohvalim, ali ne mogu sebe da pohvalim, jer sam skinula 6 kg za mesec i po dana (a da se pri tome nisam bas, bas, pridrzavala svega) vec sam nastavila da krkam i vratila svih 8 kg. 🙂 Inace, mislim da je ovo jedina prava dijeta u kojoj nisi gladan a ima jako dobre rezultate. I moja cerka je skinula 4 kg na brljala je i ona. Dosadno jeste i malo monotono. Izdrzi, drzim ti sipke! 🙂

     
  4. zelenavrata

    мај 6, 2009 at 1:48 am

    Tugreculejsns 🙂

     
  5. Ivana

    мај 6, 2009 at 9:50 am

    Dudo, izdržim ja, baksuz sam kad se zainatim!

    Zelena, tenk juri veliku mačku

     

Оставите одговор

 
