RSS

Ovo nije HVALA, već hvala

12 мај

Znate Dedu? Naravno da znate, šta li pa ja pitam. E taj Deda meni mnogo pomaže. I ovako, u životu, savetima, druženjem i pričom, ali konkretno ovde oko mog diplomskog rada. Dopušta mi da se motam i cunjam po školi koju vodi i da obavim posao i istraživanje koje mi je neophodno.

E sada, on mi je zabranio da mu se zahvaljujem više. Ali mi nije zabranio da ga hvalim. Nigde to nije napomeno, tako da koristim tu rupu u zakonu.

Ja ću da hvalim Dedu zbog sledećeg:

Zato što je pravi profesionalac. Zato što je pravi drug. Zato što će učiniti sve što je u njegovoj moći da vam pomogne i nikada mu nije teško (ili bar to neće pokazati 🙂 )

Zato što me trpi, a ja sam dosadna. I sve mi nešto treba, i sve nešto zaboravim, da ponesem, odnesem, a on je uvek tu sa nekim rešenjem.

Zato što ima strpljenja do besvesti.

Zato što ima posla do besvesti, a opet sedne i popije kafu sa mnom.

Zato što vodi školu, u kojoj se ljudi, od čistačice do direktora, svi trude da mi pomognu. I svi su ljubazni. I učine da se osećaš prijatno i dobrodošlo.

I ja tako Dedu mogu da hvalim do sutra, ali sve nešto mislim da će da mi zabrani i da ga hvalim.

Deda je Džek, samo to da znate, ako niste znali!

 
6 коментара

Објављено од стране на мај 12, 2009 in Dobro sam

 

Ознаке: , , ,

6 responses to “Ovo nije HVALA, već hvala

  1. Luka

    мај 12, 2009 at 8:54 pm

    Sve pohvale za Dedu! He is BEST! 😆

     
  2. Suske

    мај 12, 2009 at 9:58 pm

    Ma BRAVO za oboje!

    I da znaš, neće Deda baš svakom da pomogne, tako da … 😉

     
  3. Sanja

    мај 12, 2009 at 10:52 pm

    Jel ima zena pravo na repliku? :mrgreen:
    Mnogo si ga brate nahvalila, kud cu posle s njim?! 😛

     
  4. Ivana

    мај 13, 2009 at 12:56 pm

    Luka, nego šta 😉

    Suske, pa hoće da pomogne kome treba, ko je vredan…:D

    Sanja, naravno da žena ima pravo na repliku. Lako ćeš sa njim, a ja sam jednostavno morala da ga nahvalim.

     
  5. zelenavrata

    мај 13, 2009 at 2:11 pm

    Tri puta ura za Dedu! 🙂

     
  6. Ivana

    мај 13, 2009 at 3:52 pm

    Ura, URA URA!! 😀

     

Оставите одговор

 
