RSS

O Gilmoricama, diplomskom i o tome ko mi najviše nedostaje

15 мај

I ja tako mnogo volim da gledam filmove i to svi znaju, a isto tako mnogo volim da gledam i serije, samo što je to sada, zbog rapida i rezanja mnogo zajebano, jer ja onda skinem sve epizode jedne serije i gledam i gledam i gledam dok se ne završi,a to ima svojih mana jer se onda osećam kao izduvani balon jer se ja za to vreme preselim u taj svet i kada se serija završi kao da se moj život završio, a pogotovo se u’vatim da gledam jednu određenu seriju kada se skenjam nešto u životu ili imam neki pritisak kao sada, tj što mi profesorka, mentor za diplomski vratila review teorijskog dela, gde mi je rekla da je idejno odličan a stilski čak problematičan, jer ne umem da pišem tako da vrtim jednu rečinicu 300 puta i da ništa ne kažem i da nemam hiljadu podnaslova već samo tri, a ja ne volim moj diplomski jer je besmislen, neće napraviti nikakvu revoluciju u naučnim krugovima i samo me usporava, ali ja imam i malo samopuzdanja pa me bilo kakva kritika i na stil, sroza i onda ne mogu ništa da radim i plašim se da nikada neću da završim fax jer nikad neću da uradim dobro diplomski, ili ću da ga završim kada mi istekne apsolventski pa će onda moji da plaćaju još para za moje školovanje i tako sam onda ja pustila seriju Gilmore Girls da gledam po ceo dan, i da sedim kući ako dobijem napad ispravljanja mog diplomskog pošto ja tako funkcionišem, a ja mnogo volim Gilmore Girls ja se preselim u taj svet skroz, u Stars Holow, i majka i ćerka, rodila je sa 16, pobegla od svoje porodice, stvorila život, grad pun ekscentrika, dobre knjige, dobra muzika, međuljudski odnosi, problemi i sve u svemu ljubav. Super je to serija, one me tako čine da se osećam dobro, ‘oću da budem takva, da budem tako pametna i da mogu tako brzo da pričam, da imam doskočicu na sve i razne kulturološke reference, da mogu da jedem junk food do besvesti i da se nikada ne ugojim, da mogu da čitam Prusta, da živim u takvom gradu gde se stalno održavaju takvi festivali, gde se svi znaju, malo grad, eto hoću da živim u malom gradu, a ja već živim u malom gradu, ali on nikako ne može da se poredi…aaaaaaaaaaaaaa hoću da imam one doskočice, a nemam nikog takvog sa kim mogu da razmenjujem te nebulozne mudrolije, na taj način, u stvari imala sam, da ne lažem i ona je otišla i u stvari meni najviše nedostaje Ana!

 
5 коментара

Објављено од стране на мај 15, 2009 in Ludilo!

 

Ознаке: , ,

5 responses to “O Gilmoricama, diplomskom i o tome ko mi najviše nedostaje

  1. drnch

    мај 15, 2009 at 10:15 am

    Diplomski gotovo nikad ne ispadne onako kako bi mi voleli. To je sudar nekog naseg, nedovrsenog i neistreniranog koncepta sa ucaurenim i nezainteresovanim profesorima. Njihovo je da te provuku kroz sablon i smara ih nedozreli entuzijazam.
    To je situacija koju ces, mozda kasnije, imati sa raznim sefovima kad im bides podnosila prve izvestaje, dok vam se jos nacini razmisljanja nisu uskladili. Mora tako… odnosno, mozda i ne mora al’ na kraju bude tako… preguraj i teraj dalje.
    Mislim da si ti u sjajnom periodu i na solidnom mestu(ma kako depresivno delovalo) gde od svojih aktivnosti mozes da pravis mini serije. Blago tebi! 🙂

     
  2. zli

    мај 15, 2009 at 11:34 am

    i volela bih da stavim negde tacku.. al ne ide 🙂

     
  3. Deda

    мај 15, 2009 at 4:30 pm

    Polako, bice svega, samo strpljenja i malo mudrosti…

     
  4. Ivana

    мај 15, 2009 at 7:17 pm

    Drnch, blago meni 🙂 Hvala

    zli, tački, naravno, nema

    Deda, polako i ide..

     
  5. Džejn

    мај 24, 2009 at 12:18 pm

    Jaaao, kako te dobro razumem oko Gilmorki. 🙂 Ja sam svojevremeno znala čitav vikend da provedem u sobi, gledajući po 12-13 epizoda dnevno. Nekad čak i više… I znaš šta? Hoću da imam lokalni dajner u kome služe super kapućino za poneti. Hoću da moj gradić bude pun ekscentrika, ali normalnih. Hoću da keva bude opičenija od mene. I ja isto hoću da se drogiram junk food-om, ali avaj!

    Kad se sve podvuče, činjenica je da koliko god obožavala GG, na kraju se ubedačim. :S

     

Оставите одговор

 
