RSS

Otkrovenje, valjda tako, ‘bem li ga

27 мај

Progledala sam juče, majke mi.

Odavno mi se nije desilo da tako vidim stvari. Trebalo je jedno 3 – 4 sata slaganja slagalica i menjanja muzike.

I onda mi postalo jasno: ja sam najgluplja najpametnija osoba na svetu!

I još mnoge stvari mi postale jasne!

Ali neću ih pisati ovde, ne ovako, javno. Zato što sam ja, pre svega, čovek.

Ja sam najgluplji najpametniji ČOVEK.

Čovek koji nije u stanju da laže, manipuliše, spletkari i igra igrice.

I nisam još uvek postala onaj nosorog o kojem sam vam pričala, ali stižem do njega.

Sada se bavim sociologijom. Sociološkim fenomenom. Posmatram i izuzetno mi je zabavno.

I sijam. Mame mi. Mnogo sam slatka!

Don’t mistake my kidness for weakness!

 
6 коментара

Објављено од стране на мај 27, 2009 in Dobro sam

 

Ознаке: , ,

6 responses to “Otkrovenje, valjda tako, ‘bem li ga

  1. Charolija

    мај 27, 2009 at 2:33 pm

    Divno draga. Sijaš toliko da se čak i ovde vidi. 😀

     
  2. Deda

    мај 27, 2009 at 4:54 pm

    Blago tebi, majke mi ! 😛

     
  3. zelenavrata

    мај 27, 2009 at 6:25 pm

    E, neka nastavis da gledas! 🙂

     
  4. Sanja

    мај 27, 2009 at 10:41 pm

    Au, sta ja sve propustih! 😯
    Zao mi zbog onog prvog, radujem se sto sijas, tako i treba. 😛

     
  5. Mahlat

    мај 28, 2009 at 12:58 am

    Mnogo si slatka 🙂

     
  6. Ivana

    мај 28, 2009 at 11:55 am

    Čarolija, pazi da te ne zaslepim koliko sijam :mrgreen: Hvala tebi draga, puno!

    Deda, blago meeeeeniiii!!! 😀

    Zelena, gledam gledam i svašta vidim.

    Sanja, Fala

    Mahlat, pa šta ću, moram 😀

     

Оставите одговор

 
