RSS

Bila – vratila se

10 јун


– Otišla
– Namestila nokte
– Šetala
– Pila kafu sa kerom Đoletom
– Spasila kornjaču
– Slušala kišu
– Stekla prijatelje
– Obnovila stara prijateljstva
– Učila da u uživam u samoći
– Pričala svoje probleme
– Slušala tuđe probleme
– Izlazila
– Smejala se
– Odgledala film In Bruges (odličan, obavezno pogledati)
– Flertovala ?! 😀
– Sanjala
– Oprostila…..sebi
– Vratila se

I? Ništa. Nisam imala ono otkrovenje kakvo želim već neko vreme. Nisam shvatila ništa posebno….osim da cerovatno nikada neću imati to moje “otkrovenje“. Taj momenat u kome će mi biti sve jasno. I to je okej. Sada učim da živim u momentu, da ne pravim planove… da uživam. I to je to.

Kako ste vi?

 
10 коментара

Објављено од стране на јун 10, 2009 in Dobro sam

 

Ознаке: , , ,

10 responses to “Bila – vratila se

  1. tanja

    јун 10, 2009 at 7:14 pm

    a mi se ovde zabrinuli sto te nije bilo… 🙂

     
  2. Sanja

    јун 10, 2009 at 8:57 pm

    Dobro dosla nazad! 😛
    Mi smo dobili prinovu, sad je haos u kuci, al nema veze. 😛

     
  3. zelenavrata

    јун 10, 2009 at 10:24 pm

    Draga Ivanice, oprostiti sebi je otkrovenje!
    Dobro nam se vratila, kod nas sve po starom 🙂

     
  4. Ivana

    јун 10, 2009 at 10:44 pm

    Tanja, juuu pa što se bre brinete?! Meni bilo cool

    Sanja, hvala. Prinovu sam videla, preslatka je!!

    zelenavrata, pa da. Nisam razmišljala na taj način… hvala 😉

     
  5. Nevena

    јун 11, 2009 at 11:27 am

    We missed you!!! Sta ce ti otkrovenje,posle ti ne bi bilo interesantno. A smisao zivota znas: Monti Pajtons i 21 (autostoperski vodec)
    Ljubim te!!!

     
  6. mahlat

    јун 11, 2009 at 8:19 pm

    O luda li si, kakvo otkrovenje, nema toga, to se samo pojavi da te iznervira i nikom nista.

    Ja sam bogznakako 🙂

     
  7. Ivana

    јун 11, 2009 at 9:55 pm

    Nevena, brate 42! ne 21, 42! I ti meni nedostaješ

    Mahlat, otkrovenje može da IZNERVIRA?! Kako?

     
  8. Ihatedgod`sworkOnce

    јун 13, 2009 at 1:03 am

    super blog,fina opažanja , zanimljiva mišljenja …osvežavajuće!

     
  9. Charolija

    јун 13, 2009 at 2:17 am

    Mene nije bilo i još me nema, ali mi je drago da tebe ima 😀 Meni je sve jasno, doživela sam čuveno otkrovenje i nisam se iznervirala.

     
  10. Ivana

    јун 13, 2009 at 11:49 am

    Ihatedgod`sworkOnce: hvala, dobrodošao si da svratiš na osveženje kada god hoćeš.

    Čarolija, ja se tebi divim i zavidim ti na tom otkrovenju. I drago mi je zbog tebe! 😀

     

Оставите одговор

 
