RSS

Na naslovnoj strani

12 јун

Znate ono, sada ja, učim da budem zen, da sam mirna, spokojna, da me glupost i ceo svet uopšte ne dotiče.

I tako se juče ja, prvog dana ostatka mog života, zaputim da obavim jutarnje dužnosti, pošto je baka stara i bolesna.

Nekako se univerzum namestio da baš taj dan na svakoj mojoj stanici bude neki red. Ali to nisu bili obični redovi. To su bili redovi gde su ljudi čekali i ispred objekata, to su redovi na 40 stepeni u hladu, gde ljudi drugačije dišu, gde se znoje i tako to.

Ja ukapiram da me univerzum testira za taj zen i odlučim da se ne iznerviram. Nema šanse. Baš me briga. Pravim se luda i zviždućem pesmicu od Ayo – Thank you lord. Odbijam da se iznerviram. Ženu, koja je želela da bude malo preko reda, sam pristojno upitala da li ona zna da sam ja pre nje. Znala je. Nema problema. Sve je bilo cool.

A onda sam otišla po cigarete i novine. Nema reda. Prošla sam test. A onda sam videla jedan od naslova na naslovnoj strani. Novopečena velikoserbska snajka iz Brazila je okupila konzilijum velikoserbskih lekara i oni su zaključili da ona ima silikonske grudi. Ma nemoj?! I tu popizdim i krenem da penim na prodavačicu iz kioska. Pa mamu im njihovu, šta mene boli dupe kakve ona sise ima, i to cela medicinska javnost da se pita, majke im ga njihove, dok silna deca poumiraše, i to još da stavljaju na naslovnu stranu, kao da nemamo veće probleme….

Prodavačica me gleda zbunjeno i kaže mi da se mnogo nerviram oko gluposti. Ja se mislim da je dobro kada se nerviram oko gluposti. Bar se ne nerviram oko pravih stvari.

Ostatak dana je bio cool. Bila sam zen na jezeru…

 
10 коментара

Објављено од стране на јун 12, 2009 in Tv, novine i slične ljudske gluposti

 

Ознаке: , ,

10 responses to “Na naslovnoj strani

  1. stevo

    јун 12, 2009 at 11:36 am

    Izgleda da je Žuta štampa baš Zen… 😉

     
  2. zelenavrata

    јун 12, 2009 at 12:48 pm

    More Zen treba da je svuda Zen, eskuliraj 😀
    Ili sam ja luda pa ne reagujem vise na takve stvari…di znam.

     
  3. atol

    јун 12, 2009 at 1:11 pm

    Pa vidis da je prodavacica na kiosku davno dostigla stanje zena. Gledaj i uci.

     
  4. Mahlat

    јун 12, 2009 at 9:54 pm

    I mene juce ta vest izbaci iz papuca, lepo poludeh.

    A ko je tebi rekao da mozes da postignes zen, ‘leba ti? Pa za to bi prvo morala da se odselis u daleke krajeve. Na vr’ nekog drveta da se popnes. U pecinu neku da odes. Nema toga.

     
  5. Ninočka

    јун 13, 2009 at 1:45 am

    Možda je rešenje u silikonima, da ne postoje možda zen silikoni?!?

     
  6. Ivana

    јун 13, 2009 at 11:54 am

    stevo, što je najogre to nije žuta štampa, već kao neke “ozbiljne“ dnevne novine

    zelena, mora naučim da Eskuliram, kao ti :mrgreen:

    atol, da imenujem prodavačicu za gurua? 🙂

    mahlat, a bre što si surova prema meni? Ću budem zen, će vi’š, aha!

    ninočka, možda, vidiš, nisam razmišljala o tome 😀

     
    • stevo

      јун 14, 2009 at 12:55 am

      I od žute i od „ozbiljne“ štampe dobija se proliv :mrgreen:

       
  7. atol

    јун 13, 2009 at 3:41 pm

    Pa ne znam mala. Znam samo onu staru kinesku poslovicu koja kaze: „Ako ne mozes da izbegnes silovanje, prepusti se i uzivaj“. Svet je takav kakav jeste i nije ni pametan, ni pravedan. Nemoj se trositi svoje emocije na ruzne i glupe stvari. Sustina zivota je da pronadjes i osmislis lepe i da uzivas u njima. Nemas dva zivota. Iskoristi ovaj koji ti je dat. I nemoj da citas naslove u novinama. Nisu oni pisani za tebe.

     
    • godsotherdevil

      јун 15, 2009 at 8:41 pm

      enter, amin, il šta već

       
  8. Ivan

    јун 14, 2009 at 1:30 pm

    Nisam pozvan, ali da li je iko ikada bio pozvan da ostavi komentar?! Procitao sam par tvojih prica/ispovesti i dopada mi se ideja stremljenja ka boljem. Nisam toliko upoznat sa zenom, ali sam citao o budizmu-meditaciji i probao da sprovedem u delo. Budisti jednostavno gledaju na stvari – svi ljudi (sva bica) zele isto, da izbegnu patnju i da budu srecni(a); njihov nacin/put ka tome je kroz meditaciju, ali postoji jedan ludi majmun koji sabotira sve te pokusaje. Taj ludi majmun je nasa svest. Kada naucimo da samo posmatramo ludog majmuna a ne i da ga pratimo na korak smo blize. Tako sam ja u svom traganju za spoznajom meditacije naisao na grupu ljudi koja se spremala da zajedno meditira u jednom niskom kaficu. To je bilo sve organizovano od strane nekog “ velikog niskog gurua „. Objasnjavao sam im da sam citao o meditaciji i probao da meditiram i da bih voleo da vidim kako to zaista izgleda, nekako sam uspeo da ih ubedim da me prime na tu ‘seansu’ . Veliki guru je poceo – svetlost je u vasim srcima, svetlost je u vasem bicu, vi ste cvet koji se otvara i raste, vi niste sami veliki otac je sa vama i on brine za vas, bla bla … bla bla, duhovni tragaci tragaju za prosvetljenoscu, bla bla oprostaj, bla bla prosvetlite se, bla bla… Evo pesme koju su pevali: “ Father o Father what do You do here in my heart ? I dream My cosmic Dream. “ (prepisano sa paira koji su svima podelili). Ne zelim nikoga da vredjam i da sebe pretstavljam kao sveznajuceg zato se izvinjavam ako sam nekoga uvredio, ali ‘seansa’ velike duhovne prosvetljenosti kojom sam prisustvovao nije nista drugo nego sekta, po mom skromnom misljenju. Gore navedena prica o budizmu je u knjizi koju sam poslednju procitao povezana sa modernom psihologijom i fizikom i cinjenicno ima pozadinu ( Radost zivljenja -Jongi Mingjur Rinpos ). Voleo bih da ispricas, makar kratku, pricu o zenu i tvom putu ka boljem. Sve su pecurke jestive, neke jednom a neke vise puta. Jos jednom se izvinjavam ako sam nekog uvredio, nije mi to bila namera.

     

Оставите одговор

 
