RSS

Par stvari koje me iznerviraše ovih dana dok pokušavam da budem površna i zen (oksimoron?)

01 јул

1. Gde si, šta radiš?
2. Ej nema te?
3. Si dobro?
4. Jel’ si još ljuta?
5. Hajde da budemo drugovi
6. Zašto meni ljudi prilaze i kažu mi da sam slepac? (Zato što jesi, by the way)
7. Jel’ izlaziš ti uopšte iz te kuće? (Ne bre, sedim po ceo dan i tugujem nad svojom tužnom sudbinom, arogantni snobe!)
8. Zašto ti se promenio glas?
9. Poruka sa linkom za igricu sa naslovom “znam da voliš“. MARŠ BRE U PIZDU MATERINU I JEDI GOVNA. LADNA! E tako!
10. I neprevaziđeno – šta ima novo?

 
9 коментара

Објављено од стране на јул 1, 2009 in Auuu sam se iznervirala!

 

Ознаке:

9 responses to “Par stvari koje me iznerviraše ovih dana dok pokušavam da budem površna i zen (oksimoron?)

  1. zelenavrata

    јул 1, 2009 at 12:45 pm

    Cek da zabiberim 😀
    Koji ti je? 😆

     
  2. Ivana

    јул 1, 2009 at 12:46 pm

    moj? 😀

     
  3. Monika

    јул 1, 2009 at 4:14 pm

    A što ladna ?

     
  4. Goga

    јул 1, 2009 at 8:08 pm

    Значи слажем се у потпуности са тобом!!!

    И ја пиздим због сличних ствари…. Гррррррр

    Поздравчић и пољубац за тебе…

     
  5. magi

    јул 2, 2009 at 1:58 am

    Da li je oksimoron? Idem da mislim.

     
  6. Charolija

    јул 2, 2009 at 3:19 am

    Ne daj se iznervirati.

     
  7. atol

    јул 2, 2009 at 1:24 pm

    Moj internet razgovor od juce (cisto da ne se pridruzim):
    Neko: „Kako si ti? Kako ti je mama?
    Ja: „Dobro“
    Neko: „Ovo je bio zasita kratak odgovor. Kad mi neko tako odgovori obicno mislim da je ljut na mene. Da li se zbog neceg ljutis?“
    Ja: „Ne“
    Neko:“Da li mozes da napises nesto vise o tome sta radis i kako si? Da li radujes predstojecem putovanju? Ostalo je jos 17 dana?“
    Ja:“Ne, ne, da.“
    Neko:“Vidim da si u jednom od svojih specijalnih raspolozenja i da nemoze da se dopre do tebe“.

     
  8. Ivana

    јул 2, 2009 at 3:22 pm

    Goga, pozdrav i tebi. Dobrodošla si kod mene, uvek

    Magi, si smislila? 😀

    Čarolija, pa moram malo da pizdim. To je deo mog šarma. 🙂

    atol, hhahaaahhaahahhahhahaah. Nasmeja me. Odlično!

     
  9. Reminder

    август 21, 2009 at 11:16 am

    A gde je ono:
    to je za tvoje dobro,
    nema te nema pa se izgubiš,
    kad sam ja bio u tvojim godinama,
    nešto nije u redu ? …
    i ostala proseravanja i pametovanja kojima ljudi navodno pokušavaju da naznače da se brinu i da im je stalo a ustvari ih zaboli ona stvar i razgovor čisto vode da bi ga vodili.

     

Оставите одговор

 
