RSS

“Sestro slatka, da ti kažem šta sam čula…“

19 јул


Juče saznah da imam momka!
Lepo mi rekli i kako se zove i kako se preziva i koje je godište. Pa me pitali kakav je. Ja se sve osramotila, jer ne znam da im kažem.

Mislim, dečka znam, pa ga pozvah da ga pitam da li nam je dobro. Mislim, da saznam jel’ nam veza u redu, smo zaljubljeni ili je neko od nas sponzoruša, da li volimo iste flmove i muziku, da li je za abortus i eutanaziju, i naravno da li se sexualno slažemo. Kaže čovek, da nam dobro. Ja zadovoljna. Ovo mi najbolja veza u kojoj sam.

I još me pitao kako smo ja i B., da li je sve u redu sa nama od onog incidenta.

A incident je sledeći: Jedno veče, pre skoro mesec dana, pre nego što sam oterala veliku većinu u trista lepih pizdi materina, dok sam još izlazila “tamo“, B. i ja imale neku raspravu. Sutradan me njih 300 pitalo da li je istina da smo se pobile i da je taj fajt bio toliko zajeban da je morala interventna da nas razdvaja i vodi kući. Svakako da sam odgovarala potvrdno. Pa su čak napravili i anketu na fejsbuku : Ko je jači, Ivana ili B.? I evo, Boga mi, još uvek se priča o tome.

Mom momku odgovorim da je incident stabilan kao naša veza i tako se lepo pozdravismo.

B. se brčka u toplim vodama.

Ljudi bre! Get a life!

 
7 коментара

Објављено од стране на јул 19, 2009 in Dobro sam

 

Ознаке: , ,

7 responses to ““Sestro slatka, da ti kažem šta sam čula…“

  1. zelenavrata

    јул 19, 2009 at 12:48 pm

    hahahahahahahahahahahahahaha

     
  2. prichalica

    јул 19, 2009 at 6:51 pm

    Hahahahaahahahah, ja sam pod stolom! 😀

     
  3. Mahlat

    јул 20, 2009 at 5:53 pm

    Aj, pa srecno vam bilo 😆

     
  4. Mahlat

    јул 20, 2009 at 5:53 pm

    da se uplasis od ovih smajlija

     
  5. Punky

    јул 20, 2009 at 6:28 pm

    Što da se ljudi bave svojim životom kad je tuđe uvek slađe? E vidiš Ivana, ja sam izgleda zaosatao u toj priči i nisam bre čuo ni da imaš dečka ni da si se potukla…Ali ako se je pretukla, svaka ti čast, zaslužila je…doduše, nemam pojma o kome se radi, ali ako ti biješ nekog, onda je zaslužio…

    Šta sam rekao…ne razumem sebe uopšte…

     
  6. B......

    јул 21, 2009 at 4:43 pm

    I nisi mi se pohvalila da imash dechka…..bash si drugarica…..:)

     
  7. Dea

    јул 24, 2009 at 11:35 am

    O Boze moj!!!
    Nisam ja u toku uopste, ali u svakom slucaju cestitam ti na vezi. Ha ha ha… Samo da znas da su to najbolje veze, imala sam slicnu i ja (samo sto sam se ja naknadno upoznala sa likom, a vidim da ga ti vec znas). 🙂
    A za ovu tucu???
    Nije mi jasno…

     

Оставите одговор

 
