RSS

Za nju

05 авг

Danas, nešto malo pre 12 sati je umrla jedna od najznačajnih ličnosti u mom životu. Moja baka.

Poslednjih mesec dana je bila veoma bolesna i danas je njen dan. Umrla je u 84. godini života. A imala je fantastičan život. Francuskog porekla, udata za Slovenca, čoveka koga je obožavala i bez koga je prerano ostala. Rodila troje dece, dobila šestoro unučadi i petoro praunučadi.

Žena koja nas je odgajila. Uvek bila tu da nas isprati i dočeka iz škole. Donosila nam doručak u krevetu. Budila za školu. Kod nje sam odlazila u krevet kada se noću uplašim. Kod nje plakala kada nisam mogla ni kod koga drugog. Ona izlazila da isteruje pravdu kada se posvađam sa decom ispred zgrade. Sa njom se svađala kada nije bilo nikoga drugog. Razumela je neke stvari koje nisam mogla da verujem da bi ona mogla razumeti. Čuvala neke tajne koje nisam mogla verovati da će ih sačuvati.

Uvek je bila tu. Iskreno sam mislila da će uvek biti tu. I kada se razbolela, nisam verovala da će ovaj dan doći. Moja baka je baka zmaj. Ona može sve.

I dalje ne verujem. Nije stiglo još.

Voga Magdalena je najbolja, najponosnija i najveća dama na ovoj planeti. I ja se bojim trenutka kada će početi da mi nedostaje.

Volim je.

 
12 коментара

Објављено од стране на август 5, 2009 in Tužna sam

 

Ознаке: ,

12 responses to “Za nju

  1. Reminder

    август 5, 2009 at 8:17 pm

    Moje saučešće. Neka joj je večna slava.

     
  2. mahlat

    август 5, 2009 at 8:26 pm

    Nedostajanje nije trenutak, to je trajanje…

     
  3. Suske

    август 5, 2009 at 9:50 pm

    Moje saučešće. 😦
    Žao mi je što nisam imala više od te jedne prilike da je bolje upoznam.
    osoba koja ima takve potomke kakvi ste vi, mora da bude sjajna!
    Stvarno mi je žao. 😦

     
  4. Ivana

    август 5, 2009 at 9:57 pm

    Hvala vam svima. Od srca!

     
  5. Goga

    август 5, 2009 at 10:27 pm

    Ivančice moje najiskrenije saučešće!!!
    😦

     
  6. Sanja

    август 6, 2009 at 11:24 am

    Zao mi je Ivana. 😦

     
  7. Deda

    август 6, 2009 at 1:21 pm

    Iskreno saucesce!

     
  8. Ivana

    август 6, 2009 at 5:12 pm

    Hvala vam svima puno. Ispratili smo je danas, dostojanstveno i mirno, kakva je ona uvek bila

     
  9. zelenavrata

    август 6, 2009 at 6:16 pm

    Iskreno saucesce, znam kakav je to osecaj…

     
  10. malabreskva

    август 7, 2009 at 9:28 am

    Potpuno te razumem, i moja baka je otišla, i tvoj post me je podsetio na nju. Moje iskreno saučešće

     
  11. dudaelixir

    август 7, 2009 at 5:34 pm

    O, bas mi je žao! Neka je andjeli čuvaju! 😦

     
  12. Ivana

    август 7, 2009 at 8:08 pm

    zelena, mala breskva i Dudo, hvala vam najiskrenije od srca.

     

Оставите одговор

 
