RSS

Sweet little regrets

08 авг

Fotografisala sam nas. Nije mu se dopalo kako je ispao na fotografiji. Ponovila sam. Zaključila sam da mu je jako stalo da ispadnemo ok na fotografiji. To me je jako zabavljalo, pa sam se glupirala i pravila glupe face na svakoj sledećoj fotografiji. Imamo samo jednu normalnu. Sada mi je žao.

Veče, šetamo. Uhvatio me je za ruku. Prsla sam od smeha. Glup odbrambeni mehanizam. Držali smo se za ruke jedno šest sekundi i izvadila sam ruku. Nije se naljutio. Sada mi je žao.

Pozvao me je na kafu, da me upozna sa njegovim prijateljima. Odbila sam. Sada mi je žao.

Dobila sam jedno “Volim te“ u najromantičnijem trenutku ( a znate da ne patim od tih ljigavih romantičnih stvari). I to na jeziku koji on ne poznaje i koji mu veoma teško ide. Ujela sam se za usnu da se ne nasmejem, a nisam želela da se nasmejem. Htela sam nešto da odgovorim, ne to, ali nešto čime bih pokazala da se isto posebno osećam u tom trenutku. Ćutala sam. Ništa nisam rekla. Sada mi je žao.

Sweet little regrets.

Zašto uvek patim od toga da ispadnem Džek u svakoj situaciji?! Kreten.

Sweet little regrets.

 
8 коментара

Објављено од стране на август 8, 2009 in Ludilo!

 

Ознаке: , , , ,

8 responses to “Sweet little regrets

  1. dudaelixir

    август 8, 2009 at 1:29 pm

    Nemoj zaliti zato sto ces imati priliku da ispravis sve sto si ukakala!

     
  2. Reminder

    август 8, 2009 at 3:03 pm

    Bitno je da je tebi u tim trenucima bilo lepo, sve ostalo i nije važno.

     
  3. zelenavrata

    август 8, 2009 at 3:18 pm

    Tada si tako osecala i tako se ponasala i gotovo, nema kajanja.

     
  4. Sanja

    август 9, 2009 at 10:37 pm

    Kad odes za Novu godinu ti ispravljaj, odma’! 😛

     
  5. dudaelixir

    август 9, 2009 at 11:03 pm

    Ehej, mala, glavu gore, ne tuguj, brzo će proći vreme, videćeš! 🙂

     
  6. dusan

    август 10, 2009 at 3:06 am

    Osećam tvoj pogled. Pogled je bitan sestrice. I ništa više, dovoljno se to razume.
    A to da hoćeš da ispadneš Džek u svakom trenutku , to ti uopšte ne verujem.

     
  7. Charolija

    август 18, 2009 at 11:00 pm

    To što uvek hoćeš da ispadneš Džek je jednostavno tvoja priroda, to si ti…i da si samo malo drugačija, ne bi ti bilo tako dobro i lepo u sopstvenoj koži. Glavu gore, divna si baš takva kakva jesi. 🙂

     
  8. Ivana

    август 19, 2009 at 10:49 pm

    Čarolija, hvala.. znam, ali ipak su to SWEET regrets 😉

     

Оставите одговор

 
