RSS

Insomnia

12 авг


Odavno nisam popizdela kao jutros.

Kad sam sinoć napisala prethodni tekst – nešto posle 12. Da kažem da sam zaspala dva sata posle toga. A ustala sam pre sat vremena.

Preko dana bih samo spavala. Samo me nešto ošamuti i baci u krevet. A ja ne volim da spavam. Spavanje je gubljenje vremena. Volim da spavam ponekad. A to ponekad je bilo noćas. A ne moguuu. I to nije prvi put. To mi se dešava već nekoliko noći.

Još me opet jutros, pre nego što sam ustala, u’vatio onaj trip da šlogiram. I to me Džejn podseti sa njenim člankom. Malo, s vremena na vreme, uhvati mene to, da se tripujem da šlogiram, baš zato što znam kako to da proveravam. Pa onda onako bunovna pokušam nešto da kažem, pa ne ide. Pa moj šuntav mozak to prevede da ja ne umem da sklopim rečenicu i da šlogiram. Pa dižem ruke iznad glave da vidim da li mogu da ih održim. Pa pokušavam da pročitam nešto da vidim da li mi se mešaju slova. Kako da mi se ne meša nešto kad sam sva ošamućena.

I ustadoh nekako. I vidim vreme. A vreme je – USRANO. Neka kiša, prohladno. Što se bre nisam udala u Tunis?! Oni imaju 11 kišnih dana godišnje! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA…….

I tako…

Dobro jutro…

 
10 коментара

Објављено од стране на август 12, 2009 in Auuu sam se iznervirala!

 

Ознаке: , , ,

10 responses to “Insomnia

  1. Deda

    август 12, 2009 at 8:23 am

    Nasa stvarnost nije Tunis, nazalost.Sto puta sam ustao sa istim mislima…

     
  2. zelenavrata

    август 12, 2009 at 12:54 pm

    Me neces se slogiravas bre, samo je sve siptarski oko tebe, pa si upala u bzvz razmisljavanja, kad ti kazem, dobar jutar 🙂

     
  3. Reminder

    август 12, 2009 at 2:30 pm

    Zakasnih za Dobar jutar, ali za Dobar dan nisam,
    Znači: Dobar dan ! 😉

     
  4. Goga

    август 12, 2009 at 2:59 pm

    Ајде да дижемо руке заједно… Мени су таква предходна 3 дана…
    Али увек се све среди… Па ће и ово… Поздрав и добар дан… 😉

     
  5. Ivana

    август 12, 2009 at 4:11 pm

    Deda, znam, ali mi ne diraj unutrašnje balonče zvano Tunis. Žao mi je što ustaješ sa istim mislima

    Zelena, Dobar jutar i tebi. I to jeste dobar jutar, jerbo sam se kao kreten opet uspavala u 12 i malopre ustala. Noćas opet u krug. Kreten – ja!

    Reminder: Sad ja zakasnih za dobar dan, pa ti kažem – dobar jutar

    Goga, utešno je da znam da se još neko tripuje kao ja, majke mi. Al’ mi isto i žao. I tebi dobro jutro, iz gorepomentih razloga 😉

     
    • Goga

      август 12, 2009 at 4:56 pm

      Жао или не све је једно… Хаос је свуда па није ни чудо!!!
      Главу горе – руке доле… 🙂

       
  6. Mahlat

    август 13, 2009 at 12:32 am

    Aj’ laku noc…

     
  7. shaputalica

    август 13, 2009 at 4:10 am

    ne spavam nedelju dana duže od dva sata…i konačno me obara pa odo u krevet, a čudi me, tek je 4:10 AM…nije to ništa kad se navikneš..malo poludiš k’o ja, al’ bezopasno po okolinu. 😀

     
  8. Charolija

    август 18, 2009 at 11:08 pm

    Još malo, pa će cele tri godine kako ne spavam kao sav ostali svet. Ništa to nije opasno, nećeš se šlogiravaš sigurno. 🙂

     
  9. Ivana

    август 19, 2009 at 10:50 pm

    eh, ali ti imaš kol’ko tol’ko opravdane razloga, a ja ništa ne radim u životu. Možda baš zato 😀

     

Оставите одговор

 
