RSS

‘’Materijal’’ za ženu

25 авг

Mora vam ispričam ovu priču, događaj, dogodovštinu, kako već. Desilo se to pre nekog vremena, ne toliko odavno, a sinoć se setih toga.

Sretnem se ja sa nekim mojim bivišim momkom od pre 100 godina, kad smo se jedno nedelju dana držali za ruke. I posle početnih zdravokakosigdesištaradišštaimanovo, on meni reče da treba da se vidimo da pijemo neku kafu i gledamo filmove dok se ne rastope boje. Nisam sa ja nešto “zazebeknula“ tim predlogom, niti nešto uvredila, nego si čovek ima highschool sweatheart već jedno 250 godina, već biraju zavese i tapete, pa ga pitam jel’ će i ona da gleda filmove sa nama ili će da nam kuva kafe. Tu se on još uvredi, kaže mi da sam neozbiljna, pa ona je pobogu njegova DEVOJKA, buduća ŽENA, koja će DECU da mu rađa, ona ne može da bude toliko slobodoumna (njegova reč) i ne može i ne treba ona to da razume. Tu se ja već malo uvredim, jerbo i ja sam tada bila nečija devojka, a ako dobri Bog da i ja ću da budem nečija žena i velika majka, a drugi deo nisam htela ni da spominjem, jer verujem da u njegovoj glavi devojke i žene koje rađaju decu ne koriste takav rečnik.

I onda kada sam mislila da ne može više da me zaprepasti, on mi izbaci sledeću rečenicu – Ma daj bre Ivana, nisi ti materijal za ženu.

????

Zbunih se skoroz i oprezno priupitam da mi objasni šta je materijal za ženu. Ispada da ja nisam materijal za ženu jer pušim, pijem, mnogo pričam, družim se sa muškarcima, pričam ono što mislim, izlazim, zajebavam se, psujem i štatijazanam sve. Naime, njemu ne bi bilo prijatno da me dovede kući kod svojih roditelja, kada bi bio sa mnom, ne bi mogao da izlazi i oseća se prijatno “znajući da ja znam šta on radi kada je napolju“ (???) i još gomilu gluposti kojih ne mogu tačno da se setim.

Vidim ja da nema svrhe da se derem na njega i da se upuštam u bilo kakvu raspravu sa njim, samo mu oprezno saopštim da sam mislila da je njegova vrsta izumrla odavno i pobegnem. Što dalje.

E sad, što sam vam ovo ispričala. Skoro, me svojatao tako neki tip, ili što bi mladi rekli, muvao, koji za sobom vuče ženu koja za sobom vuče stomak, a meni bre bilo mnogo neprijatno. I izgleda samo meni. Pa mi vratilo sećanja na ovo.

Pa sam zbunjena. Stvarno. Dobih krizu emocionalnog identiteta. Šta ja, sirota, da radim kad nisam ničija highschool sweatheart? Bili mi dosadni u to doba, ja jurila neke teške budale tad. Šta da radim, kad ostadoh jedina neudata u veliku familiju? Pa onda popizdim što uopšte razmišljam o tome. Ali me i dalje kopka to, ako nisam “materijal“ za ženu, kakav materijal sam ja? M?

 
13 коментара

Објављено од стране на август 25, 2009 in Priče iz neke druge priče

 

Ознаке: , , , ,

13 responses to “‘’Materijal’’ za ženu

  1. Reminder

    август 25, 2009 at 4:14 pm

    Obzirom da ti je to rekao tamo neki tip koji ne poštuje ni svoj materijal od žene, treba da budeš ponosna što nisi tamo neki materijal ili meso, kako god. Ti se žena, devojka, biće a ne stvar ne materijal 😉 Opet, kao i mnogo puta do sada, muškarci za svoje neuspehe krive žene. Nekad ih nazivaju Kučkama a nekad i materijalom. Ali o njima ne vredi pisati dalje. Jer nisu oni taj materijal kome treba posvetiti toliku pažnju. Pozdrav 😉

     
  2. Mahlat

    август 25, 2009 at 5:15 pm

    Uuuu, ovo je teska tema, to je bre nauceno od malena da zene gleda samo kroz to “koja ce slavski kolac da mu mesi“, da ga pogleda uvek pre nego sto kaze svoje misljenje, prvo on da klimne glavom i sve tako da ne duzim, odma’ popizdim!

    Gledaj si ti svoj pos’o!

     
  3. zelenavrata

    август 25, 2009 at 8:43 pm

    Cudi me da ga ne napusi **rcem?!

     
  4. Zana

    август 25, 2009 at 10:02 pm

    Potpuno se slažem sa Reminderom, zna čovek. Mada, moje mišljenje je da svi oni u dubini duše priželjkuju takve žene, te materijale za ženu. Zato draga moja, tri put meri – jednom seci.

     
  5. Drnch

    август 26, 2009 at 8:45 am

    Sto mu njemu ne rece da je dobro iskoristen materijal za budalu!

     
  6. Charolija

    август 27, 2009 at 12:29 am

    Ne daj Bože da si materijal za ženu. Ma ja bih ga pljunula po sred čela, !“#$$$#%&// grrrrrrrrr….mamicumudamumamicu…nevaspitanu. Na tvom mestu bih nepozvana otišla kod njega na tu „kafu“ i filmove, nekako da mu tu bude taj njegoj „materijal“…ma iznervirah se načisto, pička li mu materina seljačka.

     
  7. Goga

    август 28, 2009 at 3:36 am

    Не могу да верујем…

     
  8. lost03

    август 28, 2009 at 11:01 am

    čovek je idiot. čak i ako deli žene na one sa kojima se rastope boje i one koje rađaju decu (s čim se ne slažem, ali uz dosta truda mogu da shvatim) , izraz “materijal za ženu“ otkriva težak kvar u glavi. i ta vrsta nije izumrla, nažalost.

     
  9. dudaelixir

    август 28, 2009 at 10:31 pm

    Dobro je da ti nije momak koji je neotesana kretenčina! ON ce tebi da kaže da nisi materijal za ženu. A kakva je ta njegova čka-pi? Sigurno mu već riba šporet, kadu, veša zavese, kuva, pegla i ostalo, da ON vidi da li to sve radi KAO NJEGOVA MAMA! Goni govedo Ivana, i nemoj da se pitaš UOPŠTE da li si ti materijal za ženu, jer mislim da si skroz normalna i buduća „zena nekog ko te je zaslužio“, normalnog i voljenog! 🙂

     
  10. malabreskva

    август 29, 2009 at 9:08 am

    Ako je mislio da nisi za to da mu kući čuvaš roditelje dok se on negde provodi, onda si srećna što ti je udelio kompliment. Mada, od takvih ti i ne treba kompilment. Uživaj i budi svoja, neka on nadje dobar materijal za svoje potrebe.

     
  11. shaputalica

    август 30, 2009 at 4:05 pm

    dobro ne nokautira debilčinu, da mu pokažeš za šta je on materijal! 👿 Ispizdela ja.

     
  12. shaputalica

    август 30, 2009 at 4:06 pm

    Off topic: je l’ ovo drnč ima peglu umesto ventilatora il’ sam ja nešto utripovala? 😆

     
  13. electrasdreams

    септембар 1, 2009 at 11:05 pm

    Kreten! …i treba bezati od takvih, ma bestraga!

     

Оставите одговор

 
