RSS

Lažu bre

01 сеп

Muškarci. Lažu. I ovo je rečenica koju oprezno izgovaram. Ali mi se krčka u glavi već neko vreme.

Uvek žene lažu, mandaju, pretvaraju se, kalkulišu i slično. Ali muškarci bre lažu!

Ne razumem taj fenomen. Razumem da laže ženu sa kojom je u nesrećnom braku već milion plus godina. Stvarno razumem, pa me linčujte ako treba.

Spetljala sam se. Opet sam spavala samo 5 sati, i to iscepkanih pet sati. Šta sam htela da vam kažem.

Svojim dugogodišnjim druženjem sa muškarcima, i to svakavim, utvrdila sam jedan fenomen. Fenomen osvajanja. Njima, interesantno da “osvoje“ nekog. Njihova reč. Posle toga, ništa. Dotična im nije više interesantna. Polome se oko cice da se zaljubi u njih, onda ide sex, a onda ide ništa. Ali nemojmo da shvatimo pogrešno, sex nije glavni cilj. Glavni cilj je potpuno predavanje duše i tela u ruke onih za koje tvrdim da lažu.

Tokom godina i tokom mog ličnog ispitivanja ovog fenomena, pokazalo se da obrnuti redosled predavanja duše i tela ništa ne menja. Ako “predaš“ samo telo, jer hoćeš da se zabaviš, da kažem prostim rečnikom ako hoćeš samo da se kresneš ili da imaš neku kres kombinaciju, oni što lažu nisu zadovoljni. Umesto da budu zadovoljni što ih je neka uopšte pogledala i pustila u sebe, ne! Smrtno se uvrede što dotična nije zaljubljena u njih, ne piše im ljubavna pisma i ne seče vene. A nju boli dupe. ‘Oće da se zeza.

E tu onda počinju laži. On je voli. Ona je najlepša, najpametnija, najluđa osoba u njegovom životu. Oni ima “energiju“. Nikad nije upoznao takvu osobu. Imaju neku konekciju, neki “vajarles“, ona “zrači“, ona je posebna. U početku se dotična misli na kakvu je ovu budalu naletela, ali ‘ajd. Prija joj. Ego je to. Sujeta, pogotovu ženska. Pa joj onda dozvoljava da bude sujetna. Bahata u svojoj sujeti. Da se opusti. Spusti gard. Da joj se okice postepno zakacle. Da dobije onaj teleći pogled. Da pomisli “Možda i ovo nije tako loše“, “Možda ON nije tako loš“, “Možda ovo može da uspe“..i slične gluposti. Posle određenog vremeno, ona se opušta. Uzvrati po neku lepu reč. I onda je neko vreme sve lepo. Dok se ona prepušta dotičnom lažljivom mamlazu, on je ne pušta. Stegao je u svoje lažljive kandže.

A onda on polako beži. Ređe se javlja, još ređe viđa. Smišlja glupe izgovore dok na kraju skroz ne nestane.
A dotična ostane sama sa sobom misleći se koj’ se kurac desio. Dala mu sve što je ‘teo na početku. Onda je mandao. Zašto? Zašto je bilo potrebno da je emotivno raznese, da bi bio zadovoljan svojom tzv muškošću? Koji je bre to trip sa osvajanjem?!

Lažu bre. Da znate. Lažu!

P.S. Apsolutno je nebitno da li je ovo autobiografska, polubiografska ili izmišljena priča, ne tražim nikakvo “tešenje“ ili tome slično. Ovo je sociološki fenomen sa kojim sam htela da vas upoznam.

 
6 коментара

Објављено од стране на септембар 1, 2009 in Dobro sam

 

Ознаке: , , , ,

6 responses to “Lažu bre

  1. zelenavrata

    септембар 1, 2009 at 12:16 pm

    Upoznata, ooooooodavno 😉

     
  2. Charolija

    септембар 1, 2009 at 3:07 pm

    Pravo da ti kažem, nemam pojma. Uvek sam držala gard i kada izgleda sve savršeno, ne popuštam. Valjda su me zato toliko voleli. Da`l stvarno jesu ili nisu, nije ni važno. Lagala sam ja! 😀

     
  3. Sanja

    септембар 1, 2009 at 4:39 pm

    Volim da mislim da me ovaj moj ne laze, ako posumnjam moz’ svasta da bude! :mrgreen:

     
  4. Reminder

    септембар 1, 2009 at 6:23 pm

    Lažu bre a najviše kad se kunu u majku, majke mi 😉

     
  5. Mahlat

    септембар 1, 2009 at 6:42 pm

    Fenomen osvajanja. Njima, interesantno da “osvoje“ nekog. Njihova reč. Posle toga, ništa. Dotična im nije više interesantna…

    ama, bre, i meni ovo interesantno :mrgreen:

     
  6. veshtichanstvena

    септембар 4, 2009 at 12:25 pm

    Uzmimo da smo to primetile…hmm,ali ako cemo posteno,lazemo bre i mi))))))

     

Оставите одговор

 
