RSS

Jebo te šanel

12 сеп

– Treba mi sjaj za usne, jel’ ima ovde?
– ne znam. Aj da uđemo da vidimo.
.. ušle, feeeeenssssyyyy, gospođa prodavačica nas odma’ snimila da nismo njena klijentela….
– Izvolite?
– Treba mi sjaj za usne
– Samo Šanel? (CHANEL)
– Aha!
… Kako se mrzim što mi mozak ne radi kako treba u takvim situacijama. Što joj ne reče: NARAVNO DA SAMO ŠANEL, PA KOJI DRUGI?!!!!??!!!!!….

Cena: 2205 din

– ‘Ajmo odavde.
– Aj.

Jeb’o te šanel.

P.S. Dobila sam brus iz AmerikU. Ova što prodaje šanel sigurno nema takav brus.

 
10 коментара

Објављено од стране на септембар 12, 2009 in Ludilo!

 

Ознаке: ,

10 responses to “Jebo te šanel

  1. Mahlat

    септембар 12, 2009 at 3:36 pm

    Al’ ima Shanel :mrgreen:

     
  2. Gaga

    септембар 12, 2009 at 4:42 pm

    od tih takvih što te odmere od glave do pete kad uđeš u radnju i koje procene da ti tu nisi dobrodošao, koje ne umeju da kažu ni najosnovnije dobar dan mi se nadignu one dlačke dole :))))
    e onda extra volim da ih zajebavam…. što je bio i slučaj danas u jednom butiku….
    mislim da sam probala jedno 15 pari pantalona :)))

     
  3. Reminder

    септембар 12, 2009 at 5:09 pm

    I ja volim da kupujem firmirane stvari marke ŠaneR :mrgreen:

     
  4. Deda

    септембар 12, 2009 at 5:28 pm

    Imas Labelo za dvesta dinara… Bolji je od sjaja… 😛

     
  5. zelenavrata

    септембар 12, 2009 at 7:37 pm

    Cek da joj i ja kazem;
    JEB`O TE SANEL!

     
  6. Goga

    септембар 12, 2009 at 9:20 pm

    Ха ха ха само Шанел, а?

     
  7. Charolija

    септембар 13, 2009 at 3:04 pm

    Ti imaš brus iz Ameriku, a ona nema ni brus, a sigurno ni taj „jebo te Šanel“ sjaj za usne. Nema ona te pare, jer da ima ne bi radila u toj radnji, već bi bila mušterija. 😀

     
  8. Reminder

    септембар 13, 2009 at 6:18 pm

    Bolje da jebe Šanel nego Šaner :mrgreen:

     
  9. Suske

    септембар 15, 2009 at 12:53 am

    Ma nije ona jadna kriva, kriv je majmun koji je tu zaposlio.

     
  10. malabreskva

    септембар 21, 2009 at 10:26 am

    Ha, ha… prodavačice, šalteruše… sve su gore i gore. Nije ni njima lako

     

Оставите одговор

 
