RSS

Američka bajka

14 сеп

Već sam pisala o tome koliko volim filmove i crtane filmove. Kao dete, kazna za mene nije bila da ne smem napolje ili tako nešto. Meni su, kad hoće da me kazne, zabranjivali da gledam crtaće. Užas! Muka.

Gledala sam ih do besvesti. Jedan po jedan. Kao manijak. Otkrijem jedan crtani, tata mi donese neki iz video kluba i ja gledam samo taj. I neću da čujem za drugi. Dok ga ne odgledam par hiljada puta. Pa me prevare nekako da odgledam neki drugi. Pa njega gledam par hiljada puta. I tako stalno. I plačem. Na svaki crtani. Moja patetična priroda je već tada “izbivala“ iz mene. Ronzam kao kreten. U svakom nađem nešto tužno.

Ali za Američku bajku, sam bukvalno, ‘tela da umrem. Radi se o porodici miševa koji žive u Rusiji i emigriraju u Ameriku jer su čuli da tamo nema mačaka koje ih u svojoj rodnoj zemlji terorišu (slatke li metafore 🙂 ). I dok tako putuju brodom, mali miš Fajfel se izgubi. I ceo crtani prati njegovu avanturu kako on pokušava da nađe svoju porodicu.

Ja sam ceo crtani provela gušeći se i jecajući od plakanja uz rečenicu “On nikad neće da nađe svoju mamuuuuuuu“. Toliko sam plakala da se moja mama uplašila i htela da mi gasi crtani da ne umrem. Ja sam na to još jače plakala jer sam htela da vidim da li će da nađe svoju mamu.

I sve sam se ovo setila sinoć jer sam slučajno nabasala na jedan klip mog nekog omilljenog crtaća, pa drugog, trećeg. I setim se ove pesmice iz Američke bajke:

I kako bre posle da volim sinhornizovane crtane filmove? Ovo su bre glasići. A ne ono šta mi sinhronizujemo, one debilne, unjkave, kroz nos, izveštačene glasove.

Jao…opet mi se plače…

 
5 коментара

Објављено од стране на септембар 14, 2009 in Dobro sam

 

Ознаке: , ,

5 responses to “Američka bajka

  1. zelenavrata

    септембар 14, 2009 at 12:10 pm

    🙂

     
  2. Charolija

    септембар 14, 2009 at 12:42 pm

    Mislim da sam bila treća godina srednje škole, kada sam se rastavila od plakanja, gledajući Svi psi idu u raj. :)))

     
  3. Ivana

    септембар 14, 2009 at 3:25 pm

    Jao Čarobna, znam Svi psi idu u raj, i za to sam plakal kao manijak. Čarli…..! jadan Čarli

     
  4. Sanja

    септембар 14, 2009 at 3:31 pm

    Ja redovno dobijam nezaustavljivi nagon da pobijem ovu moju decu kad ukljuce one mocne rendzere, super devojke i slicne odvratne crtane. Ko li ih smislja nije mi jasno. Likovi i radnja ko iz horora.
    Ja se i dan danas nacrtam vikendom u 11h da gledam Diznijeve! 😛

     
  5. Reminder

    септембар 14, 2009 at 9:13 pm

    Ma ti si ipak romantična duša samo to pokušavaš da sakriješ 😉

     

Оставите одговор

 
