RSS

Ksenofobija

20 сеп

Ksenofobija počinje da se uči u četvrtom razredu osnovne škole. To sam saznala pre nekih sat vremena.
Pitanje u radnoj svesci poznavanja prirode i društva: Kako je Srbija dobila ime?
Pitaju me, ja ne znam. Ali znam da svako pitanje u radnoj svesci mora da ima odgovor u knjizi. Čitala ja onu knjigu ( to je tek druga priča..kuku lele). Nema nigde poreklo ime Srbija.
Pitam džudžile, on sve zna. Ne zna ni on. Izbacuje mi teorije o poreklu reči srbin. I još neke velikosErbske teorije na čelu sa sve Svetim Savom i Srbijom do Tokija.
Odgovor i dalje nemamo.
Jedan se prisutnima nameće: Srbija se zove Srbija zato što u njoj žive Srbi.
‘Ajde!
U međuvremenu pročitam kajron o pretučnom Austrijancu.

Gde bre mi to živimo, a?

 
9 коментара

Објављено од стране на септембар 20, 2009 in Auuu sam se iznervirala!

 

Ознаке: , , ,

9 responses to “Ksenofobija

  1. Goga

    септембар 20, 2009 at 10:23 pm

    СРБИЈА!!!!
    хахахахаххахаха

     
  2. Just Jelena

    септембар 20, 2009 at 10:32 pm

    Ma tu smo negde. Važno je da postojimo. :))

     
  3. zelenavrata

    септембар 20, 2009 at 10:57 pm

    U sramoti!

     
  4. Ivana

    септембар 20, 2009 at 11:12 pm

    Ne Jelena, mi ne treba da postojimo. Ovaj narod je dokaz da evolucija ide u nazad.
    Zelena, stidim se, pa neopisivo se stidim…

     
  5. Just Jelena

    септембар 20, 2009 at 11:22 pm

    E sad, da li mi ne treba da postojimo ili „oni“… To što su primimitivni i zatupljeni na višem položaju ne znači da je narod u celini takav već da je onima sa zdravim stavovima (a kakvi su to stavovi?) na neki način onemogućeno da se pokažu.

     
  6. Charolija

    септембар 21, 2009 at 1:49 am

    Ja sam sada četvrti razred i kad pogledam knjige i pitanja, smrznem se. Živimo u teškom sranju.

     
  7. malabreskva

    септембар 21, 2009 at 10:21 am

    Živimo u zemlji seljaka na brdovitom balkanu 🙂

     
  8. Reminder

    септембар 21, 2009 at 3:40 pm

    Sve to što se dešava u vezi te ksenofobije je u stvari nečije političko delovanje. Nemoguće je i prosto neverovatno da su to puke slučajnosti. Ti što mrze strance, i bez milosti ih premlaćuju time dokazuju da najviše izgleda mrze Srbe jer to nama najviše šteti. Pitanje je šta i ko se iza svega toga krije.

     
  9. Suske

    септембар 22, 2009 at 10:44 am

    Zemlja nam čudo!
    Svakog dana kada se moj četvrtak vrati iz škole, „Izveštaj“ 😆 o zbivanjima u školi počinje sa „mama, a zamisli …“

    Samo kažem, dobro je, već pravi razliku, ali je loše što u tom „zamisli“ nema ni jedne jedine lepe stvari 😦

     

Оставите одговор

 
