RSS

Jedno prepodne

21 сеп

Bila sam jutros kod lekara da uzmem uput za nešto. Odem na školsko, gde idem veliki deo svog života jer sam išla u školu, a sada sam student. Ti više nisi za nas. A za gde sam. Idi gore. Gde gore? Na prvi sprat. Na medicinu rada?! Tamo ima trista ‘iljada ljudi! Tamo ti je prebačen karton.

Odem gore. Predam knjižicu. A gde ti je karton? Ma odakle znam, rekli mi dole da su ga prebacili gore. A ko ti je izabrani lekar? Nemam, nikad nisam bila ovde. Zakazali mi u pola 10. Ovo za šta mi treba uput prima do pola 10. Znači ništa neću da završim.

Dok čekam pola 10, odem do pošte pošto nam stiglo obaveštenje da je stigla preporučena pošiljka za baku. Više od mesec dana posle njene smrti. Piše predati na ruke lično. Svi se zbunismo šta je to. Da li je baka, ona pogubljena pred kraj naručivala nešto ili šta. Pošta radi od 9. Tamo sam u 9. Zatvoreno. Već se red napravio. Prva stoji mlada ženica sa bebom. Radnik otključava vrata malo ih odškrine i vrati se unutra. ‘Ladno. Ona ženica sirota ne može sama da uđe. Ma jok, njoj ne treba pomoć

Stignem na red. Predam obaveštenje. Objasnim situaciju. Pa ti sad hoćeš ovo da podigneš?. Hoću. Potpiši ovde. Potpišem. Odem. Baki stiglo obaveštenje od zdravstvenog zavoda, da pošto je umrla, skinuta je sa njihove liste osiguranika. I to su joj poslali preporučeno, lično da preuzme. IDIOTI!

Pola 10. Prozovu me. Uđem. Kažem dobar dan i šta mi treba. Nema problema, ali gde ti je karton? Ma jebo te karton, ne znam. Odakle ja znam gde mi je karton?! (nisam mu to rekla, mislila se u sebi). Napiše on meni šta treba, izađem ja. Da overim uput i recept. Reeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeed. Jedna, samo jedna radi. I to najsporije u univerzumu. A ima ih 200. Šta one rade, ne znam. Ali izgledaju strašno zauzeto. Samo idu tamo-vamo, lupaju onim klompama i vratima koje otvaraju i zatvaraju. Izgledaju strašno bitno.Čekam. Čekam. Čekam. Čekam. Za malo stignem na red, kad ona jedna što radi popizdi i kaže: Pa nemojte više da stajete u red, nisam doručkovala. Pa nisam ni ja. Rekoh joj. A još sam i bolesna i stojim. Vi ste zdravi i sedite. Ne bilo joj svejedno, uzela naše knjižice i recepte i kaže: Ovo je poslednje, ne primam više nikog, nisam doručkovala.

Overi. Uzmem. Apoteka. Reeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeed. Stanem. Jedan čovek se zaleti u mene i stane preko reda. Lepo mu kažem: ‘Ajde što ste stali preko reda, nego što ste me gurnuli veoma jako. Mogli ste bar da se izvinite. Nije me udostojio odgovora. Gledao me kao da sam pala sa Marsa. Onih 48582 ljudi u redu se nije pobunilo. Doooobro.

Jedna baba je provela bar 20 minuta za šalterom – “Sine, imam dve knjižice i ovol’ko recepta, ali nemam pare za sve. Aj ti meni daj one od grudnog, za temperaturu, za gušu i one crvene kapsule“ Posle nekoliko pogrešnih crvenih kapsula, ona jadna devojka je uspela da provali da baba ‘oće crvenu kutiju. More da ti jebem mater, ako ne znaš koje lekove piješ i nećeš da naučiš. Crkni. Odma’!

I tako…stigla sam kući…. I praktično ništa nisam uradila. Bar ne ono što mi trebalo. To sutra. Jedva čekam!

 
4 коментара

Објављено од стране на септембар 21, 2009 in Auuu sam se iznervirala!

 

Ознаке: , , ,

4 responses to “Jedno prepodne

  1. Sanja

    септембар 21, 2009 at 12:28 pm

    Stvarno neverovatno kakve redove i nervozu prave salteruse i salterasi, pa ‘ladno mi svaki put dodje da ih zadavim golim rukama! 👿
    Nebitno da li je medicinski, posta, banka, sve debil do debila. Ko da ih namenski biraju tako.

     
  2. Just Jelena

    септембар 21, 2009 at 2:32 pm

    Jao, sada me podseti. Pogledaj ovo na temu salterusa:

    1. deo

    2.deo

     
  3. zelenavrata

    септембар 21, 2009 at 2:35 pm

    Uffffffffff!
    Skokaj sutra jedan bromazepam, pa idi, bice ti bolje jebes mi mater!

     
  4. Mahlat

    септембар 21, 2009 at 5:13 pm

    Idi, bre, 😆

     

Оставите одговор

 
