RSS

Crno beli tv

25 сеп

Mnogo sam nezanimljiva, breeeeeee
I dosadna.
Toliko sam dosadna da nemam šta da pišem.

Poludela sam koliko sam dosadna.

Sedim ovde, sad ovako bolesna i slinava, bukvalno po ceo dan. I ne mogu se nateram da budem zanimljiva uopšte.

Čak mi i fejZbuk rek’o da sam dosadna i nezanimljiva kao crno beli tv.

I ne samo što sam dosadna, nego sam teška, komplikovana i hejter, što mi reče jedan dečko na tom istom fejZbuku koji tako voli da četuje sa mnom (tek juče sam provalila opciju go offline na facetu). I sve to zato što sam mu tri puta ponovila da se ne znam piše odvojeno. Tu se on smrtno uvredi i napiše mi tri toma o tome kako je to NJEGOV život, kako ne želi niko da mu se MEŠA u život, niti da mu govori kako da ŽIVI svoj život. Ja umesto pristojno da se iznerviram, samo beznadežno splasnem kao izduvani balon. I ispisa on tu još nešto, i na kraju mi napiše nemoj se ljutiš. On je MENE, kao pobedio u toj raspravi. Ja onako splasnuta, mu kažem maaaa ne ljutim se. I on napiše – onda je UREDU (baš tako).

Toliko sam dosadna da mi našli onu mnogo dooooosadnu bakteriju što se leči dvesta godina, a tek kod mene ne znam kako će pošto sam alergična na sve žive lekove. Počela sezona glupih bolesti kod mene…

Toliko sam dosadna da mi telenor čestitao danas (par dana ranije) rođendan i poklonio mi neke minute i poruke, ali ja jebi ga, sam toliko dosadna da nemam na koga da ih potrošim. A radi, majke mi. Proverila sam odma’. Dođe mi da zivkam tačno vreme i železničku, samo da vide da sam ja strašno interesantna i da imam kog da zovem.

Jedina uteha u mojoj dosadnosti mi je moja Ana. God bless internet i skype. I ona sirota zakucana ispred monitora, jer je država u koju je otišla zarad boljeg života malo zajebava, pa sada ne može da radi. Fale joj dva sata radnog staža. Pa je i ona dosadna. Gleda disney kanal i kuvanje. Napravi se na fabuloznu domaćicu.

E tako se nas dve dosadne nađemo. Pričamo, nešto se smejemo, bem li ga. Pa ogovaramo, pa smo zlurade itd. Eto baš juče – prekjuče se složismo da mnogo volEmo da gledamo one apokaliptične filmove u kome celo čovečanstvo ode u kurac nam krasni, i gde čovečanstvo gledaš iz druge perspektive. Da navijaš za bilo koji mutirani virus samo da nas što pre slisti sa lica zemlje.

I tako ja dosadna sada, ne samo što sam dosadna, nego što mi i dosadno. Niko me ne zove, nikog ne zovem da ga ne bi kontaminirala slinama (koje mi uopšte nije jasno GDE bre stanu onolike?!), čekam 12 sati da saznam kad mi zakazali diplomski, a Ana sluša peščanik pa će pričamo kasnije…

Mnogo sam dosadna

 
16 коментара

Објављено од стране на септембар 25, 2009 in Ludilo!

 

Ознаке: , , , , ,

16 responses to “Crno beli tv

  1. zelenavrata

    септембар 25, 2009 at 12:28 pm

    UREDU je da ti nekada bude dosadno i da se osecas dosadno 🙂

     
  2. Charolija

    септембар 25, 2009 at 12:39 pm

    E vala si baš dosadna. 😀 Šalim se. Ne znam šta da ti kažem, kad sam sama sebi dosadna onda pevam i skačem po kući k’o ludak, a s obzirom da si ti pri tom što si dosadna i bolesna, onda ti ništa drugo ne preostaje nego da navataš neki apokaliptičan film i da uživaš u uništavanju sveta. ‘bem li ga. Dosadna sam i ja. :mrgreen:

     
  3. shaputalica

    септембар 25, 2009 at 1:49 pm

    ja volim apokaliptične filmove.
    bole te paja.
    budi kaka ‘oćeš, al’ dosadna nisi, jerbo te ne bi čitala. 😉

     
  4. Reminder

    септембар 25, 2009 at 3:05 pm

    Meni nisi dosadna. Meni si baš zanimljiva 😉

     
  5. Just Jelena

    септембар 25, 2009 at 5:22 pm

    O, veruj nisi dosadna. Nikako. Barem ne meni, a koliko vidim ni ostalima.

     
  6. Ivana

    септембар 25, 2009 at 7:34 pm

    E baš vam hvala, svima 🙂

     
  7. Mahlat

    септембар 25, 2009 at 8:44 pm

    Sad ti mozda jesi sebi dosadna al’ si meni zaniiiimljiiivaaaa i slatka, reci nemam.

    Da te utesim – i ja sam alergicna na sve zivo pa me kad se razbolim obaveste da nisu imali taki slucaj i puste me da izumrem pa ja valjda sam aproizvedem enke antibiotike i preteknem. Inace od njih zelenim, ljubicastim, sve dobijam tako neke boje i zuji mi u usima, pucaju vene, sve se pretvaram u vukodlaka, tako nesto.Ni andol ne semm da popijem, kad bas moram, odem isped nekog doma zdravlja i cekam da uletim ako pritreba.

    I ja najvolem te filmove u kojima nesto istrebljuje nas koji sve istrebisno pa se putuje u utrobu zemlje, sve tako nesto dok se ne userem od straha.

    I meni Skype nekad spasava zivot od mene same. Sve si, bre, normalna.

     
  8. Mahlat

    септембар 25, 2009 at 8:44 pm

    Zelena nek mi ispravi greske 😆

     
  9. Mahlat

    септембар 25, 2009 at 8:45 pm

    I meni da kazes hvala.

     
  10. Ivana

    септембар 25, 2009 at 9:16 pm

    MahlaT – uteha ti jebe keve, izbezumi se zamišljajući te kako se pretvaraš u vukodlaka. Znam, meni se od andola spajaju prsti na rukama 🙂

    i hvala. i što me tešiš i što si mi rekla da sam zanimljivaaa i slatka 😉

     
    • Reminder

      септембар 25, 2009 at 10:02 pm

      Kad ti to Mahlat kaže onda je to tako 😆

       
  11. Mahlat

    септембар 25, 2009 at 11:19 pm

    Nije, bre, to tako zato sto sam ja rekla nego zato što to jeste tako.

    Sve ovremeno patim što je ja ne rodih 🙂

     
  12. Mahlat

    септембар 25, 2009 at 11:19 pm

    Opet mi fali slovo 😆

     
  13. Ivana

    септембар 26, 2009 at 1:00 am

    didi, Mahlat, sad ja zato što mi neprijatno i ne umem da primim komplimenAt, a ne umem ni da pocrvenim, ima da filozofiram o tome kako ja ne bi bila ovakva kakva sam da si me ti rodila i da to onda … bla bla..

    hvala, znači, stvarno.
    I ne samo od tebe. Od svih vas. Mnogo vas volim. I mnogo mi značite, nemate pojma.

    Jbt, koja patetika ispade, od dosadnog prepodneva…

     
  14. Monika

    септембар 26, 2009 at 11:25 am

    Mahlat, o’š ti je pozajmim malo, da se ja slatko odmorim ?

     
  15. zelenavrata

    септембар 26, 2009 at 1:48 pm

    Mahlat, srecice, kako slatko gresis 😆 😆 😆

     

Оставите одговор

 
