RSS

Male stvari koje Ivanu čine srećnom

02 окт

– poklon za diplomiranje od prijateljice koja predaje srpski jezik i književnost: pismeni zadatak iz srpskog jezika jednog njenog učenika: dečko napravio strip. Odličan, nije promašio temu, ona mu dala pet. Oduševila sam se.
– Ista prijateljica zbog sledeće rečenice: “Dobio je pet u dnevnik odmah, jer je odrepovao Plač Serbie od Zaharija Orfelina“
– Upoznala Mahlat. I sve je ono što očekujete pa mnogo više!
– Moja mala sestra koja raste u divnu osobu
– Moja luda majka koja me je dočekala na stanici posle diplomiranja, sa veknom hleba, stavila me na put, dala mi hleba i insistirala da me slika uz frazu : “Izvela sam te na put i stavila ti parče hleba u ruke“. Smejala sam se kao nezdrava, mada se posle uplašila da neće da me šutne u dupe i istera napolje sa tim istim hlebom.
– Nije. Spremila mi pitu za večeru
– Evo je slika. Tu je i put, a i hleba:

Photobucket

 
17 коментара

Објављено од стране на октобар 2, 2009 in Dobro sam

 

Ознаке: , , ,

17 responses to “Male stvari koje Ivanu čine srećnom

  1. zelenavrata

    октобар 2, 2009 at 11:57 am

    Mama ti je carica!!!! Odlicno hahahahahahahahahahaha 😆
    A ovo za Mahlat ti ich ne verujem 😛

     
  2. Firstname Lastname

    октобар 2, 2009 at 1:12 pm

    Iako sam prilicno sigurna da sam slican komentar vec procitala kod tebe (neki raniji tekst) ipak moram da konstatujem: mnogo si bre slatka jedna devojcica! Sa sve veknom hleba 🙂
    Veliki pozdrav i tebi i domisljatim roditeljima, slatko se ismejah 🙂 🙂

     
  3. RainDog

    октобар 2, 2009 at 2:14 pm

    Vi ste jedna baš onako zdravo luda porodica. 🙂

     
  4. Sanja

    октобар 2, 2009 at 2:21 pm

    Eto ti na koga si! Ideja za peticu! 😛

     
  5. Mahlat

    октобар 2, 2009 at 3:44 pm

    Svaka čast mami, pa izvela te na put a hleb mu dodje onako kao tradicionalan detalj 😆

    srećno još jednom, hleb baš i ne moraš da čuvaš al’ pazi da uvek znaš na kom si putu.

    I da, i ti si mnogo, mnogo više od onoga što se očekuje, blogovi su tek naznaka da negde, tamo, postoje oni koji su živi i koji nas čine živima. Hvala na druženju.

     
  6. Ivana

    октобар 2, 2009 at 4:00 pm

    zelena, jeste mama carica. A za ovo drugo, mnogo si bre nepoverljiva … 🙂

    Firstname Lastname, hvalaaa za ovo što sam slatka 😛 Drago mi je da se neko nasmejao

    Rain, pa jesmo. Znaš nas 🙂

    Sanja, pa na koga ću drugog, ako ne na njih

    Mahlat, a ja čak i ne jedem ‘leba 🙂
    Hvala tebi na družanju, pa da ponovimo!

     
  7. Deda

    октобар 2, 2009 at 4:43 pm

    daj griz !! 😛 😀

     
  8. Suske

    октобар 2, 2009 at 5:35 pm

    Monika CARICA!
    Ti još veća!

    Drago mi je da vas poznajem 😀

     
  9. Reminder

    октобар 2, 2009 at 5:48 pm

    Svaka čast za kevu. Mnogo dobra fora sa tom fotkom 😉

     
  10. Mahlat

    октобар 2, 2009 at 8:34 pm

    Nego, ja tek sad videh znak iza tebe, ima li na njemu neko ograničenje, neka zabrana preticanja, upozorenje na klizav teren, nagibe na putu i slično.

    Ništa u to nemoj da gledaš, samo teraj 😆

     
  11. Charolija

    октобар 3, 2009 at 1:45 am

    Slatka si ko šećer sa tim hlebom na putu. Mama ti je carica. 😀

     
  12. Walter

    октобар 3, 2009 at 7:01 am

    Fale ti samo slaninica i paradajz :)))

    I kažeš upoznala si Mahlat… ne verujem, ta žena ne postoji… to je ili mitsko biće ili zavera nekih stranih plaćenika 😉

     
  13. Ivana

    октобар 3, 2009 at 11:27 am

    Čarobna, hvala :))
    Walter, a ne, ja slaninu ne jedem. A što se tiče Mahlat, psst!! Odakle znaš da ne uporopašćavaš neki master plan! 😛

     
  14. drveniadvokat

    октобар 3, 2009 at 11:39 am

    hehe strava : ))))

     
  15. seka

    октобар 3, 2009 at 7:15 pm

    Pa sestro…..lepa prica, ali majca ti je jos lepsa..;))))

     
  16. malabreskva

    октобар 5, 2009 at 9:20 am

    Čestitam. Svidja mi se slika.

     
  17. electrasdreams

    октобар 5, 2009 at 4:47 pm

    Sada samo glavnom dzadom!

     

Оставите одговор

 
