RSS

Leva noga

08 окт

Znate “onu narodnu“ – ustao sam na levu nogu. Ja ne znam da li to ima nekakve veze nit’ dal’ deluje, ali meni je krevet namešeten u takvu poziciju da ja uvek ustajem na levu nogu, osim ako ne želim da izvodim neke egzbicije kako bi mi tlo dotakla desna noga.

I tako ja ustajem već neko vreme na levu nogu. Juče sam i legla na levu nogu. Bila do Bg-a i vratila se, uzela dva parčeta papira koja simbolizuju moje teško četvorogodišnje školovanje. Dva papira. Od kojih je jedan još umazan kafom. Usput sam se izdrala na par devojčica u redu jer su zaslužile, a jednoj pripretila da ću joj odseći glasne žice.

Vratila se iz Bg-a, isti dan, ukupno osam sati u busu, usput obavestila mamu da bi bilo lepo da mi spremi neku slanu palačinku za večerku baš mi se jelo. Ja dolazim, a ona spremila stado slanih palačinki. I šta će stoka da radi osim da jede. Još sam u pms-u, pa jedem kao provaljena. Smandrljam ja tu pred spavanje 6 (slovima šest palačinki), muka mi, boli me stomak, osećam se krivom i odma’ mi se čini da osećam butine kako dobijaju u širini. Legnem onako naduta, nadrkana i umorna da spavam.

Probudim se jutros (na levu nogu), vidim ostale tri palačinke. Smandrljam i njih. Bez problema. Nisam ni stigla sve da vas pročitam, palačinke odoše. Opet sam se mrzela i pravila vizualizacije mog novog podbratka. Provalim da nemam cigare. Ne umem da opišem odgovarajuću emociju ili sentiment.

Treba da idem do opštine da odnesem dokument kojim dokazujem da sam diplomirala u roku, i da im objasnim da neću da im vraćam pare od stipendije i da zahtevam neki posao. Usput da si upišem zanimanje u radnu knjižicu, pa put zavoda. A u međuvremenu da obavim ćaletu neku papirologiju.

Krenem da tražim radnu knjižicu. Nađem 200 seminarskih, foto albume, sanitarnu knjižicu, originalan poklon mog bivšeg – srce na kome piše ne volim te, kutiju testa za trudnuću (ozbiljno nemam pojma šta će to tu i odakle je), strip koji sam nekada pravila, gomilu nekog političkog propagadnog materijala, ali moje radne knjižice nema nigde. Besno zatvaram poslednju fijoku i zatvorim je preko malog prsta. $#%$&%$&/%#/%&/(&%(&%#(/&(/(/%()/&%$#/%/

Odustanem za momenat. Sednem za komp da ispušim cigaru. Fut!! Preorem kuću za cigaretom. Ćale me samo namamio praznom paklom koju je ostavio. I tako ja sedim ovde u mojoj narandžastoj pidžamici sa dalmatincima, bez cigareta, sa sve levom nogom i čekam da se priberem pa da idem u svet. Ne smem još. Ubiću nekoga ili sebe. Ne smem.

 
8 коментара

Објављено од стране на октобар 8, 2009 in Auuu sam se iznervirala!

 

Ознаке: ,

8 responses to “Leva noga

  1. zelenavrata

    октобар 8, 2009 at 11:38 am

    Znam osecaj, siptarski do bola!
    Okreci krevet za svaki slucaj palacinko nijedna 😛

     
  2. Ivana

    октобар 8, 2009 at 12:28 pm

    Ne mogu da okrećem krevet, savršeno je namešten, uređivala sam ovu sobu celo prošlo leto, sve je na svom mestu. Ako treba da se budim na levu do kraja života, ima, ali lepooooo mi izgleda 😛

     
  3. Sanja

    октобар 8, 2009 at 12:28 pm

    Uh, sve da progutas, al’ da otkrijem uz prvu jutarnju da nemam cigare… momentalni histericni napad i panika ko pred smrt.
    Ajd polako, to je sve zbog PMS-a, znam ja. 😛

     
  4. Ivana

    октобар 8, 2009 at 2:49 pm

    ee Sanja, razumeš muke moje..a ovo ostalo..sve je pms 😀

     
  5. Mahlat

    октобар 8, 2009 at 5:44 pm

    Pa i ja bi ubila nekoga il’ ga sutirala i levom i desnom onogom, nema veze na koju sam ustala da otvorim oci i da nema cigara!

    Smak sveta!

     
  6. Suske

    октобар 8, 2009 at 6:15 pm

    Pao mrak.

    Nadam se da si obavila sve. 🙄

    Ne znam šta je gore, da l’ kad nemam cigarete pred spavanje, ili uz jutarnju kafu, mjake mi 🙄

     
  7. Charolija

    октобар 8, 2009 at 7:23 pm

    Od kada sam se udala, svako jutro imam cigare, jer dragi ustaje pre mene, pa kupi ako nema. Nešto dobro i od udaje. :mrgreen:

     
  8. Reminder

    октобар 10, 2009 at 2:26 pm

    A šta da rade ljudi koji imaju dve leve noge ?

     

Оставите одговор

 
