RSS

Good morning sunshine

10 окт

Sanjala sam noćas nešto u obliku slova r, pa sam se malo zaradovala jerbo me neke frustracije pritiskaju.

Ustala i videla da nemam neodoljivu potrebu da smažem ceo frižider, da ne želim da se dernjam i da mogu da se podnesem. Znači u kupatilo.

Htedoh da zapevam “Good morning sunshine“ iz filma Kosa, ali onda pogledah kroz prozor i vidim da ga sunshine nema niga, da je sve sivo, vlažno i da duva neki vetar.

Onda počnem da se češam i vidim da me neka aždaja izujedala preko noći ili sam alergična na neku od tone hrane koju sam pojela juče, tako da sam sada sva u ružičastim plihovima.

U ogledalu vidim dve onako lepe pubertetske bubuljice, na nosu i obrazu. Baš lepo. Stisnem. Volim. Napravim sranje.

Uključim kompjuter, pročitam šta ima novo, na fejzzzzzbuku odradim test koliki sam psiho, ispadne da sam pravi psiho. Vidim neko rekao da u sredu pada sneg. Kakav sneg jebote?! Nisam psihički spremna na sneg! Ne volim sneg! Mokar je, vlažan i beo.

Onda počnem malo da se mrzim jer konstantno ustajem nadrkna i nervozna, a nemam pravog razloga za to, svi smo živi i zdravi i tako to.

OndaK osetim prvi žig u stomaku i i podsetim se kako će mi biti narednih nedelju dana.

Danas mi dolazi familija da proslavimo moj rođendan i diplomu. Jeeej. Bar nešto dobro.

Dobro jutro.

 
12 коментара

Објављено од стране на октобар 10, 2009 in Ludilo!

 

Ознаке: ,

12 responses to “Good morning sunshine

  1. zelenavrata

    октобар 10, 2009 at 11:28 am

    Tako to biva kad sanjas mene 😀

     
  2. Firstname Lastname

    октобар 10, 2009 at 11:42 am

    Kazi, molim te, da si slagala za sneg! Kad te molim! 😦
    Evo doze sunshine-a za dobro jutro 🙂 http://www.youtube.com/watch?v=MjtFW6kNLU4&feature=related

     
  3. Deda

    октобар 10, 2009 at 12:02 pm

    Dobro jutro devojcice! 😛

     
  4. Charolija

    октобар 10, 2009 at 12:06 pm

    Kakav bre sneg…nećuuuu!!! Tek što smo se vratili sa mora. Poludeću od zime. Grrr…

    Lepo se provedite danas. 🙂

     
  5. Sanja

    октобар 10, 2009 at 1:16 pm

    Uh sto me obradova! Ja sam vec dovoljno nad*kana od ove camotinje danas, samo jos sneg fali (il HVALI, sto bi rekla moja koleginica :mrgreen ).
    Ja nikad nisam psihicki spremna za zimu. 😦
    Ajd ti uzivaj u proslavi i ne gledaj kroz prozor! 😛

     
  6. Ivana

    октобар 10, 2009 at 2:12 pm

    Zelena, you wish! 😀

    Firstname Lastname, nikako. Ne lažem, a pogotovu ne za sneg. Ali hvala 🙂

    Deda, dobro jutro dečko 🙂

    Čarolija, neću ni jaaaaaaaa. Hvala

    Sanja, Uff što volim kad još neko ne voli sneg. I kako ne volim te što pričaju Hvali…

     
  7. Mahlat

    октобар 10, 2009 at 2:34 pm

    Dobro jutro i tebi!

    Ja sneg čekam k’o ozebo sunce i pripremljena sam psihički konstantno, sve hipnotišmelišće d aopada :mrgreen:

     
  8. zelenavrata

    октобар 10, 2009 at 3:17 pm

    sta li napisa ovo zadnje mahlat nikako da ukapiram 😯

     
  9. Just Jelena

    октобар 10, 2009 at 7:50 pm

    Možda „sve hipnotišem lišće da opada“? Koliko sam ja uspela da provalim. 😀

    Ma proći će te ta faza nadrndanosti. Nećeš ni da primetiš.

     
  10. Mahlat

    октобар 10, 2009 at 8:44 pm

    jeste, napisah – sve hipnotišem lišće da opada

    lepo samosetila da si mi ti baksuze zeleni za petama 😆

     
  11. Mahlat

    октобар 10, 2009 at 8:45 pm

    samosetila = sam osetila :mrgreen:

     
  12. Ivana

    октобар 11, 2009 at 11:34 am

    Ja nisam htela da se mešam, ja sam Mahlat sve razumela i za to lišće i sve 😀

     

Оставите одговор

 
