RSS

Volimo mene

22 окт

Ništa ne radim u poslednje vreme, samo se vucaram po lekarima, po krevetu (sama!) i računaru. Od muke, beznađa i dosadnosti počela sam opet da gledam tv. I tu svašta može da se vidi, ali obično preskačem bilo kakve jarke boje i arlaukanje. Gledam one što imaju osmoro dece, bliznakinje i šestorke, al’ mi nije više ni to interesantno, pročitala na netu da se razveli, pa mi ruše iluziju da su čuda moguća. OndaK gledam ono tetoviranje i takonekesličnestvari.

Juče uhvatila Opru. Dovela neke žene koje su napisale neke silne knjige za samopomoć i otkrivanje tajne univerzuma. Zove se neki zakon privlačnosti. Radi se naime o sledećem: sve što pomislimo i kažemo univerzum čuje i onda nam vraća. Stvar je u tome što smo mi u većini slučajevi nesigurne stoke i mislimo i pričamo samo ono što ne umemo, šta ne volimo i šta je loše, pa nam univerzum kao bumerang to vraća.

I dala tu neke razne priloge i reportaže silnih žena kod kojih to pali, pa neke “vision board“ koje kače po kujini, pa neke šporete koje kače po tim tablama i slične stvari, pa kako im univerzum to donese. Hiljade ljudi kaže da to pali, promenili život. Za godinu do dve.

Rešim ja onako dokona i bez ideja da poslušam Opru. I ne stidim se. Napišem ja moju LOVE LIST, kako treba da izgleda moj savršeni muškarac, sve u detalje – od toga da ne treba da ima previše dlaka na sebi, preko toga da treba da veruje u vanzemaljce pa do toga da ima izvanredne sposobnosti da prati, toleriše i razume moje promene raspoloženja.

Poskidam sličice i razglednice sa moje table na zidu na koju kačim razne zajebancije, zakačim ljubavnu listu, i još dodam tri stvari koje želim da mi se dese. Usput, svaki put kad prođem pored ogledala kažem sebi: “Volim te Ivana. Ti si divna!“

I tako. Sprovodim taj eksperiment sada. Ali da bi rezultati bili što pre vidiljiviji. Treba mi vaša pomoć. ‘Ajde da svako od vas bar jednom dnevno pomisli na mene i kaže univerzumu da sam ja divna i da zaslužujem sve što poželim. Pa će vi’mo!

 
21 коментара

Објављено од стране на октобар 22, 2009 in Ludilo!

 

Ознаке: ,

21 responses to “Volimo mene

  1. zelenavrata

    октобар 22, 2009 at 12:28 pm

    Ae 😀

     
  2. Jovana

    октобар 22, 2009 at 1:13 pm

    Hehe…napisacu samo „great minds think alike“ 🙂

     
  3. Saša D. Lović

    октобар 22, 2009 at 2:06 pm

    Važi, ali neka bude obostrano. Ovih dana mi je pomoć sila univezuma preko potrebna.

     
  4. Ivana

    октобар 22, 2009 at 2:17 pm

    No problemo. Svakom vraćam! 🙂

     
  5. Vajar beogradski

    октобар 22, 2009 at 2:31 pm

    Прочиташ књижицу Оца Тадеја – „Какве су ти мисли – такав ти је живот“ и видећеш апсолутно исту доктрину.

    И само да знаш – РАДИ!

     
  6. djokenzi

    октобар 22, 2009 at 2:55 pm

    Svestan da cu ovim narushiti osnovna i dobro utvrdjena nachela nasheg neprijateljstva, spreman sam da pomognem, sve dok to ne ugrozhava suverenitet i teritorijalni integritet mog sopstvenog bica, jer postoji velika verovatnoca da ti Univerzum u potrazi za idealnom mushkom figurom i lichnoshcu dodeli upravo mene, shto je po svim kriterijumima apsolutno neprihvatljivo.

    Shto se tiche Oprinog isprtka, nishta novo ona nije smislila. Sve je to tachno i poznato vekovima unazad. Za dalje usavrshavanje svoje komunikacije sa Univerzumom u potrazi za savrshenstvom, preporuchujem Zh. M. Slavinskog i njegovu knjigu Kljuchevi Psihichke Magije, u kojoj cesh moci detaljnije da prouchish od chega zavisi uspeshna materijalizacija tvojih zhelja.

    Rudarski pozdrav, SRECNO!!!

     
  7. Mahlat

    октобар 22, 2009 at 2:59 pm

    Ja svaki dan pomislim kako si divna, pojma nisam imala da to treba.

    Vise od toga ne mogu dok ne ozdravim. Posle cu vidim.

     
  8. Ivana

    октобар 22, 2009 at 3:07 pm

    Vajar Beogradski, hvala. Videćemo da li i kako radi

    Đole, ništa ja ne znam šta si ti tu napisao, samo mi u glavi scena mene i tebe, kao ljubavnog para pa mi se sve smutilo :mrgreen:

    Mahlat, ma od tebe mi ne treba više 🙂 Samo ti prezdravi to čudo

     
  9. Deda

    октобар 22, 2009 at 3:07 pm

    Ivana, divna si osoba. Zelim ti sve sto zelis sebi.
    Zelim ti da umesto frizideru ili vec gde ti stoji ZEN , izadjes na ulicu i kazes neke stvari nekome za koga mislis da moze biti idealan, bez da proveravas kolicinu njegovih dlaka na telu. Mozda pomisle da si luda, ali verovatnije je da ce muskarac koji zna da prati-shvatiti sta zelis, pa ces dobiti obostrano …
    Mozda i ja gresim? Ko zna?
    Recimo: prezadovoljan sam samim sobom i svojim okruzenjem, naravno najblzim, a vidim da si i ti. To je jako bitno. Odatle je polaziste. Posle je potraga i uzajamno davanje.

    I da , danima slusam pesme bata Lovketa i samo sam dosao do zakljucka da osim sto su predivne i imaju duboku misao, mogu i depresivno da deluju na ljude. Pronasao sam par koje mi ulivaju optimizam i osmeh na lice a ove druge sam batalio. Vidim da i njemu treba pomoc. Preporuka: nek napravi izbor, a ima mogucnosti…

    Free hug je uvek ekstra stvar. Osmeh od srca plus…
    Cao !!! 😛

     
  10. Ivana

    октобар 22, 2009 at 3:09 pm

    I bre Deda. Ti si jedan divan čovek. Free hug back to you! (Dužan si mi da se javiš da te vodim znaš gde!)

     
  11. djokenzi

    октобар 22, 2009 at 3:37 pm

    Ej, bre, nemoj to da zamishljash! Zhiva psihichka slika i emocionalno uzhivljavanje su ti pola uspeha! Smesta da si prestala!

    U shta se ovaj svet pretvorio, ne mozhesh ni chestitog neprijatelja vishe da imash…

     
  12. hipatija

    октобар 22, 2009 at 4:06 pm

    Moja sestra je za ispite uvijek koristila mantru“ja to hocu -ja to mogu“..kaze da joj je pomoglo..valjda ima nesto u tom pozitivnom razmisljanju…kazu da sta pustats u svemir to ti se i vraca..

     
  13. Monika

    октобар 22, 2009 at 4:34 pm

    Ja te, bre, volim neprekidno, sem kad hoću da te ubijem na mestO, ali valjda to ne važi, i to je zato što te volim.

     
  14. Sanja

    октобар 22, 2009 at 7:02 pm

    Cu ti saljem, od srca, svaki dan po tri puta! 😛

     
  15. Ivana

    октобар 22, 2009 at 7:52 pm

    Hvala Sanja, uzvraćam po univerzumu 😛

     
  16. Jeka

    октобар 22, 2009 at 9:48 pm

    e mislim i ja!!!

     
  17. shaputalica

    октобар 23, 2009 at 2:25 am

    Upravo sam se nasmešila i univerzumu rekla da si divna i zaslužuješ sve što poželiš.
    Ludo jedna. 🙂

     
  18. Mahlat

    октобар 23, 2009 at 10:30 am

    Volimo te i danas. je l’ uspeva :mrgreen:

     
  19. Ivana

    октобар 23, 2009 at 11:44 am

    Hvala Šapke, ja se nasmeših takođe za tebe

    Mahlat, jebemliga, polako videćemo, tek jedan dan prošao

     
  20. Dzoni

    октобар 24, 2009 at 11:44 pm

    Lako je verovati u vanzemaljce. Teško je verovati u ljude.

     
  21. dino

    новембар 19, 2009 at 4:12 pm

    ispod ti je jedna web adresa procitaj mozda nadjes nesto i za sebe Ivana,i da znas da mislim na tebe ako ce to da te ucini sretnom.

    http://blueblab.wordpress.com/category/psihologija/

     

Оставите одговор

 
