RSS

Univerzum i ja, dan prvi

23 окт

I tako sam ja juče volela sebe, pričala sama sa sobom u ogledalu, skupila armiju ljudi da ostavlja poruke na sekretarici univerzuma, verovatno napravila kratki spoj itd.

Legnem ja popodne da dremnem, jer nemam nikakvu obavezu u životu i dosadno mi, kad mi zatrndče telefon. Poruka, sa nepoznatog broja, veli Šta radiš? Uputim ljubazno pitanje Ko si ti? Stiže mi odgovor, čovek se predstavio i rekao mi da ga ne znam. Stavim telefon na sajlent i nastavim da spavam.

Posle dva sata me probudio fiksni. Zagledam se u mobilni telefon, vidim dve nove poruke. Od istog onog kog ne znam. U jednoj piše da mora da sam iz Bora, a u drugoj me pita da li ja to ne pričam sa strancima.

Odjednom mi sine! Univerzum mi šalje muškarca. Doduše, ja sam obično mislila da će to da bude poštar, ili neki sudski službenik koji će mi doći na vrata, ali može i ovako, pošto me možete sresti u poslednje vreme samo ujutru kada kupujem hleb, novine i cigarete.

Odlučim da ne odbacim ovu priliku olako, već da prihvatim poklon od univerzuma. Skoknem do kioska, u potpuno neuobičajno vreme dana za mene, dopunim kredit, i pošaljem mom muškarcu iz univerzuma poruku da se objasni, ko je, šta je, odakle je, odakle mu ja i šta ću ja njemu. Odgovorio mi je u stihu, nešto da ne može izdati prijatelja. Ja sam mu odgovorila da ne sere, nego da se izjasni. On spomenu fejZZZZZbuk. Ja pristanem. Kažem da me nađe, kad me već ‘oće. Stiže mi još jedna poruka: “Vraničić beše“. Nemaš pojma – odgovorim. I tu se prekine naša konverzacija.

I šta sad? Ništa. Ovo možda i radi. Samo što smo od tolikog voljenja mene skrenuli nekog sirotana koji je bio na putu Ivane Vraničić. Valjda će mu univerzum pomoći da nađe opet put do nje. Ja ću sačekam još malo. Još uvek je rano… Vi nastavite da me volite.

:mrgreen:

 
13 коментара

Објављено од стране на октобар 23, 2009 in Ludilo!

 

Ознаке: , ,

13 responses to “Univerzum i ja, dan prvi

  1. Mahlat

    октобар 23, 2009 at 1:02 pm

    Idi bestraga, zagrcnuh se od smeha.

    Ajd’ da te volimo i dalje, neki je garant’ kenuo, jos samo da ne zaluta :mrgreen“

    odo da probam tu tehniku mozda meni univerzum posalje nekog rezervnog :mrgreen:

    nego sta ono bese treba da pisem po frizideru 😆

     
  2. Ivana

    октобар 23, 2009 at 1:05 pm

    Recept bre! Kakvog ga hoćeš! Ali nemoj da budeš površna, sve u detalje :mrgreen:

     
  3. Mahlat

    октобар 23, 2009 at 1:35 pm

    Za kolace il’ za musakrca 😆

     
  4. Ivana

    октобар 23, 2009 at 1:39 pm

    Za muškarca bre! Al’ ako ‘oćeš rezervnog nemoj na frižider da stavljaš, će vidi ljubimac pa će ti se poremeti bračna harmonika 😛

     
  5. Suske

    октобар 23, 2009 at 1:52 pm

    Jaoj pitam s egde ja da zalepim??? Na šporet, tu moj muškarac nikako ne zalazi, a mogu i na polici sa hemikalijama za čišćenje „onih prostorija gde i carevi idu peške“ to je kaže otrovno!

    I odma navatavam pravog, kak’i više rezervni ….

     
  6. Ivana

    октобар 23, 2009 at 1:55 pm

    Lele, ima armija ogorčenih muževa da se navrzne na mene, navodim im žene na greh 😛 :mrgreen:

     
  7. Mahlat

    октобар 23, 2009 at 2:01 pm

    Ma jok., bre, sta ti mislis da ne bi i oni neku rezervnu za romanticne trenutke.

    Cu kazem ljubimcu da i on svoj recept prilepi na frizider 😆

     
  8. Ivana

    октобар 23, 2009 at 2:05 pm

    Pazi šta pričaš, univerzum sluša 😛

     
  9. Mahlat

    октобар 23, 2009 at 3:20 pm

    Pa kako cu crna ja? Da pricam u sebi, opet ce univerzum da me cuje 😆

     
  10. Vajar beogradski

    октобар 23, 2009 at 4:56 pm

    Хахахахахахахахаха!!!!!!!

    Ма то је сигурно зато што си тражила неког са мањком длака па ти универзум послао неког ћосавог половњака.

    Коригуј захтеве!

     
  11. zelenavrata

    октобар 23, 2009 at 4:59 pm

    Sto ne rece coveku prezime pa da ga vidimo jbt 😀

     
  12. Deda

    октобар 24, 2009 at 7:37 am

    Suske, zalepi ga u kancelariji na vratima,lol 😛
    E Ivana, luda si sto gradi, ko struja bre… 😀

     
  13. Ivana

    октобар 24, 2009 at 11:33 am

    Vajar Beogradski, ali ja ih volim ćosave!! 🙂

    zelena, moj ego to više nije mogao da podnese 😛

    Deda, nisaaaam, samo sam…zabavna.. 🙂

     

Оставите одговор

 
